Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Mam VelSatisa w rodzinie.

IMO jedno lepszych i mniej awaryjnych aut jakimi jeździłem.

to dobry egzemplarz trafiłeś.

"Wersalka" niestety u nas ma dziwne awarie elektroniki. 10 letnia to już obowiązkowo jest czasem złośliwa w tym względzie.Ale generalnie auto fajne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm.Nie znam gościa :) ale skoro Mustang taki super to po co Hiobie przepłaciłeś za M3?

Czemu nie wziąłeś Mustanga?

Trochę hipokryzją leci sorry.

Jeśli według Pobsta M3 ma tylko lepsze amortyzatory a Mustang wyważenie,silnik,hamulce(czyli imo najważniejsze rzeczy w aucie) to ja nie mam pytań.

Sprzedawaj M3 póki jeszcze nowe nie weszło i stare cenę trzyma. :)

A już w szczególności jeśli na środku Ci niespecjalnie zależy co pisałeś parę postów wcześniej.

Edytowane przez pawel1380

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BMW ma parę innych zalet, których nie ma M3. Na przykład ekskluzywność - w moim mieście jest teraz wystawionych na sprzedaż ponad 300 nowych u używanych Mustangów, a tylko 12 M Trójek.  Tylko BMW oferuje wersję czterodrzwiową, która mi bardziej odpowiada. Poza tym to nie jest tak, że Mustang ma dobre hamulce, a M3 nie, albo, że BMW ma dobre amortyzatory, a Mustang się buja jak stary Citroen DS21. Uwagi Pobsta dotyczyły aut prowadzonych na granicy przyczepności, na poziomie, jakiego ja nigdy w życiu nie osiągnę. Jadąc tymi samochodami nawet na 95% ich możliwości z pewnością nie odczuwa się tego aż tak wyraźnie. Ja na przykład nigdy nie odniosłem wrażenia, by M3 miało choćby ślad podsterowności. Jeżeli już - to odwrotnie, tak go zresztą kiedyś rozbiłem - przez zarzucenie tyłem.

 

Co do utraty wartości, to nie ma obawy. M3 jest takim autem, które jak wino, im starsze tym lepsze ( i droższe). Wszystkie poprzednie modele M3 trzymają wartość całkiem dobrze, a ponieważ mój model będzie jedynym z silnikiem V8, to na pewno zawsze będzie poszukiwany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzymają ale jak wejdzie nowy model cena Twojego siłą rzeczy ciut spadnie.Drożeją stare,mega zadbane egzemplarze w stanie fabrycznym.

To samo jest z AMG,RS w Audi etc.

Dla jednych V8 w M3 to zaleta dla innych nie.(V8 jest cięższa od R6).No i nowej M3 ponoć już nie będzie..tylko M4 :)

Poza tym BTW ekskluzywność..sposród tych 300 Mustangów zapewne tylko kilka jest w wersji top. :)

A M3 to topowa Beemka trójka. Więc sprawdź ile jest trójek wystawionych w Twoim mieście.

Specyficznie oceniasz ekskluzywność.

Jeśli liczysz to ilością ogłoszeń do sprzedaży danego modelu to nie problem będzie znaleźć jeszcze bardziej ekskluzywne auto.

Edytowane przez pawel1380

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzymają ale jak wejdzie nowy model cena Twojego siłą rzeczy ciut spadnie.Drożeją stare,mega zadbane egzemplarze w stanie fabrycznym.

To samo jest z AMG,RS w Audi etc.

Dla jednych V8 w M3 to zaleta dla innych nie.(V8 jest cięższa od R6).No i nowej M3 ponoć już nie będzie..tylko M4 :)

Poza tym BTW ekskluzywność..sposród tych 300 Mustangów zapewne tylko kilka jest w wersji top. :)

A M3 to topowa Beemka trójka. Więc sprawdź ile jest trójek wystawionych w Twoim mieście.

Specyficznie oceniasz ekskluzywność.

Jeśli liczysz to ilością ogłoszeń do sprzedaży danego modelu to nie problem będzie znaleźć jeszcze bardziej ekskluzywne auto.

 

 

1. Wszystkie stare egzemplarze M3 utrzymują wartość większą, niż "normalne" trójki. Jasne, że te najbardziej zadbane są droższe, ale nawet auta w przeciętnym stanie, jeśli mają znaczek "M", mają kultowy status i wysoką cenę. Poza tym ja mam zamiar trzymać ten samochód przez kolejne 15 lat, lub więcej i jeszcze wrócić z nim na emeryturę do Polski, więc ewentualna utrata wartości tego auta w przyszłym roku nie ma dla mnie żadnego praktycznego znaczenia.

 

2. Nieprawda, że V8 jest cięższy. Może nowy silnik będzie lżejszy, ale V8 w e90 jest lżejszy, niż R6 w e46. Cytat z Wiki, http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_S65#Design :  "The resulting engine weighs 202 kg (445 lb): 15 kg (33 lb) lighter than the straight-6 engine it replaces, while also being shorter." - czyli jest lżejszy o 15 kg od silnika w M3 poprzedniej generacji.

 

3. Wersja czterodrzwiowa nadal będzie miała oznaczenie M3

 

4. Porównywaliśmy  Mustanga GT, więc "zwykłego", tyle, że z silnikiem V8. Takich samochodów  na jednej tylko stronie, www.cars.com jest dziś jdo sprzedania w moim mieście z okolicami 156 sztuk.

 

5. Fakt, że bywają jeszcze bardziej rzadkie samochody nie ma tu nic do rzeczy - sam mam takie autko w garażu. Jeden z dziesięciu w USA, jedyny w promieniu 500 mil. Ale my porównujemy tu dwa konkretne samochody, M3 i Mustanga GT, a nie szukamy najbardziej ekskluzywnego pojazdu pod słońcem. ja jedynie podałem argument dlaczego wybrałem M3, a nie Forda.

Edytowane przez hiob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Jasne, że te najbardziej zadbane są droższe, ale nawet auta w przeciętnym stanie, jeśli mają znaczek "M", mają kultowy status i wysoką cenę.

 

 

Hiob strasznie punktujesz wszystkich :) jak dobry bokser w ringu :lol:

 

Zacytowalem to zdanie bo Polski niestety sie to nie tyczy....u nas jezdzi wiecej eMek niz kiedykolwiek wyjechalo z fabryki :lol:


" tylko Seiko " Damian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5. Fakt, że bywają jeszcze bardziej rzadkie samochody nie ma tu nic do rzeczy - sam mam takie autko w garażu. Jeden z dziesięciu w USA, jedyny w promieniu 500 mil.

 

Zaciekawiłeś mnie :) , powiesz co to za autko?


AT vs. PO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahahah, to fakt, jest bardziej unikatowy niż Mustang u nas.


AT vs. PO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro już pojawiła się Honda NSX którą uwielbiam to podrzucę filmik od siebie, żeby pokazać jak to chodzi w fachowych rękach :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=jjbrFBE4x8A

 

http://www.youtube.com/watch?v=izaWlKxVo1A

Edytowane przez Bartosz 86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

1. Wszystkie stare egzemplarze M3 utrzymują wartość większą, niż "normalne" trójki. Jasne, że te najbardziej zadbane są droższe, ale nawet auta w przeciętnym stanie, jeśli mają znaczek "M", mają kultowy status i wysoką cenę. Poza tym ja mam zamiar trzymać ten samochód przez kolejne 15 lat, lub więcej i jeszcze wrócić z nim na emeryturę do Polski, więc ewentualna utrata wartości tego auta w przyszłym roku nie ma dla mnie żadnego praktycznego znaczenia.

 

2. Nieprawda, że V8 jest cięższy. Może nowy silnik będzie lżejszy, ale V8 w e90 jest lżejszy, niż R6 w e46. Cytat z Wiki, http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_S65#Design :  "The resulting engine weighs 202 kg (445 lb): 15 kg (33 lb) lighter than the straight-6 engine it replaces, while also being shorter." - czyli jest lżejszy o 15 kg od silnika w M3 poprzedniej generacji.

 

3. Wersja czterodrzwiowa nadal będzie miała oznaczenie M3

 

4. Porównywaliśmy  Mustanga GT, więc "zwykłego", tyle, że z silnikiem V8. Takich samochodów  na jednej tylko stronie, www.cars.com jest dziś jdo sprzedania w moim mieście z okolicami 156 sztuk.

 

5. Fakt, że bywają jeszcze bardziej rzadkie samochody nie ma tu nic do rzeczy - sam mam takie autko w garażu. Jeden z dziesięciu w USA, jedyny w promieniu 500 mil. Ale my porównujemy tu dwa konkretne samochody, M3 i Mustanga GT, a nie szukamy najbardziej ekskluzywnego pojazdu pod słońcem. ja jedynie podałem argument dlaczego wybrałem M3, a nie Forda.

1.Logiczne ze M3 trzymają lepiej cenę niż zwykłe trójki.Tzn są drozsze.Ale jesli procentowo porównamy utratę wartości na w miarę nowych samochodach,to wcale już takiej róznicy dużej nie ma.To samo dotyczy AMG,RS. etc.Ale nie wiem do czego pijesz..wchodzi nowe M3 Twoje leci z ceny.Koniec kropka.

2.A nowe R6 z turbiną znowu będzie lżejsze od twojego silnika..itd itp..zakładamy się?Ja w ciemno wchodzę.

3.Fakt zapomniałem że masz sedana.Mea culpa.

4.No cóż mieszkasz w USA.W Bawarii sytuacja byłaby pewnie odwrotna.

5.Jako pierwszy powód wyboru M3 i argument podałeś ekskluzywność i wytłumaczyłeś jak ją rozumujesz.Cytując Ciebie " Na przykład ekskluzywność - w moim mieście jest teraz wystawionych na sprzedaż ponad 300 nowych u używanych Mustangów, a tylko 12 M Trójek. " Więc sorry ale kompletnie już Cie nie rozumiem.

 

 

Hiob strasznie punktujesz wszystkich :) jak dobry bokser w ringu :lol:

 

Zacytowalem to zdanie bo Polski niestety sie to nie tyczy....u nas jezdzi wiecej eMek niz kiedykolwiek wyjechalo z fabryki :lol:

 

Widać niektórzy tu pojmują punktowanie jak sędziowie w walce Mayweathera z Alvarezem  :lol:

Edytowane przez pawel1380

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...u nas jezdzi wiecej eMek niz kiedykolwiek wyjechalo z fabryki :lol:

 

To rzeczywiście może spowodować inflację wartości tego modelu. :lol:

 

Gdy byłem w Gruzji i Armenii w czasach związku Radzieckiego, zdumiała mnie ilość Mercedesów, jakie tam jeździły. Każde niemal auto miało dekle z gwiazdą i "celownik" na masce, nawet, gdy pisało na nim "Wołga", albo "Moskwicz" :D

 

Ale i w USA podobno dziś jest zarejestrowanych więcej Fordów model "A", niż kiedykolwiek ich opuściło fabrykę. :ph34r:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.Logiczne ze M3 trzymają lepiej cenę niż zwykłe trójki.Tzn są drozsze.Ale jesli procentowo porównamy utratę wartości na w miarę nowych samochodach,to wcale już takiej róznicy dużej nie ma.To samo dotyczy AMG,RS. etc.Ale nie wiem do czego pijesz..wchodzi nowe M3 Twoje leci z ceny.Koniec kropka.

2.A nowe R6 z turbiną znowu będzie lżejsze od twojego silnika..itd itp..zakładamy się?Ja w ciemno wchodzę.

3.Fakt zapomniałem że masz sedana.Mea culpa.

4.No cóż mieszkasz w USA.W Bawarii sytuacja byłaby pewnie odwrotna.

5.Jako pierwszy powód wyboru M3 i argument podałeś ekskluzywność i wytłumaczyłeś jak ją rozumujesz.Cytując Ciebie " Na przykład ekskluzywność - w moim mieście jest teraz wystawionych na sprzedaż ponad 300 nowych u używanych Mustangów, a tylko 12 M Trójek. " Więc sorry ale kompletnie już Cie nie rozumiem.

 

 

 

Widać niektórzy tu pojmują punktowanie jak sędziowie w walce Mayweathera z Alvarezem  :lol:

 

1.  Pożyjemy, zobaczymy. Nowe M3 będzie najwcześniej za rok, wtedy możemy wrócić do tematu, na razie jest to jedynie "gdybanie".

 

2. Jak wyżej.

 

3. Jak mogłeś zapomnieć o moim kaszlaczku?

 

4. Być może, ale ja nie mieszkam w Bawarii. Gdybym mieszkał w Krakowie, nie wspominając nawet o Bawarii, moje wybory samochodów mogłyby być inne. O ile M3 by pewnie pozostał, na pewno nie miałbym seryjnego malucha. Co najwyżej jakiś swap. Seryjny fiacik ma dla mnie wartość tutaj, bo tu 24-konny silniczek, który nie jest zamontowany w kosiarce do trawy, wzbudza sensację.  B)

 

5. A ja nie rozumiem czego Ty nie rozumiesz.  Widzisz, w USA na Mustanga tak się zwraca uwagę, jak na Golfa w Polsce. Natomiast M3 jest samochodem stosunkowo rzadkim, na dodatek mającym kultowy status. Jest rzeczą normalną, że inni kierowcy pytają o to auto (choćby zdawkowe "jak mi się podoba jazda tym autem?"), pokazują kciuka w górę, pytają o moc, cenę itp.  Fakt, że samochód jest jedynie wersją "cywilnej" trójki nie ma tu większego znaczenia, "car guys" od razu zauważają uwypuklenie na masce i otwory w poszerzonych błotnikach.

 

I nie chodzi tu o punktowanie, czy też o jakieś zwycięstwo. Po prostu tłumaczę moje zdanie. Nie wszystkie punkty w naszej dyskusji są obiektywne, tak, jak waga silnika. Do aut podchodzimy emocjonalnie i czasem nie da się udowodnić dlaczego coś się nam podoba, dlaczego w czymś, czy kimś się zakochaliśmy. Nie ma więc większego znaczenia to, czy ja "mam rację", czy nie. Dla mnie, subiektywnie, M3 e90 jest jednym z najlepszych samochodów na świecie, bez względu na cenę. M3 mające 600 KM jest jeszcze lepszym autem i jeśli bym dziś wygrał tę kumulację w lotto jaką aktualnie mamy, 150 milionów dolarów, naprawdę nie wiedziałbym na co to auto zamienić. Pewnie dokupiłbym kilka innych, ale moje M3 nadal byłoby jednym z moich faworytów, bo ma wszystko, czego od auta oczekuję. Ale rozumiem, że z moją subiektywną oceną mogą się inni nie zgadzać i dla nich M3 jest autem do kitu. W porządku, każdy może się mylić. :lol:

 

/edit/  - Jest jeszcze jeden aspekt, jeśli chodzi o cenę auta, o którym warto pamiętać.  Sprawdziłem za ile teraz można kupić nowe M3. Rozpiętość cen jest w granicach 68-101 tysięcy. Moje, wersja doskonale wyposażona, praktycznie wszystkie możliwe opcje, kosztował  w 2008 roku 66 tysięcy. Dzisiaj natomiast 335 F30 dobrze wyposażone kosztują ponad 60 tys, 328 są po 55 tys. Zatem można przypuszczać, że gdy się zjawią M3 F30, dobrze wyposażone egzemplarze będą kosztowały co najmniej100 tys dolarów, a to może spowodować, że nie tylko ceny używanych, kilkuletnich  M3 e90 nie spadną, ale wręcz wzrosną, tym bardziej, że F30 jest bardzo podobny do E90 i wiele osób ma problem z odróżnieniem na pierwszy rzut oka tych modeli.

 

Ja za trzyletnie auto, z małym przebiegiem, w idealnym stanie, zapłaciłem 43 tys dolarów, czyli 2/3 ceny nowego samochodu. Jeśliby te proporcje się utrzymały, to trzyletnie "wypasione" M3 F30 kosztowałoby z 70 tys dolarów, a to spowoduje, że starsze, dobrze utrzymane egzemplarze M3 e90 nadal będą trzymały wysoką cenę i nie zdziwiłbym się, gdyby po premierze nowego M3 okazało się, że moje auto nadal jest warte 40 tys dolarów. Bo jak na razie, dwa lata po jego kupnie, nie stracił zbyt wiele na wartości, ceny oferowanych M3 e90 z tego rocznika na rynku USA są w zakresie 30-45 tys dolarów, a mój na pewno należy do tych egzemplarzy w najlepszym stanie.

Edytowane przez hiob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hiob kto tu pisze że M3 jest do kitu?  :lol:

To jedynie Ty udowadniasz nam że jest autem nie lepszym od Mustanga GT.A w wielu aspektach dość istotnych gorszym :)

Ty zacząłeś tą dyskusję.

Nowe model wchodzi stary nie tanieje choć trochę, gdybanie??

Nie...to nie gdybanie...tak jest zawsze..choćby z powodu zwiększonej podaży..bedzie nowy model wiele osób posiadających dotychczasowe M3 zechce posiadać najnowszą wersję..starą wystawią na sprzedaż...zwiększy się podaż spadnie ciut cena.Na razie M3  E90/E92/E93 kultowym samochodem nie jest,łatwo go nabyć,duża dostępność więc to nie ma większego wpływu na cenę.

Jeśli tak bronisz subiektywności to nie podawaj jako wyroczni opini Randy Pobsta.

I z tym się zgodzę.

Bo gdyby mi ktoś pod dom podstawił Twoje M3 i Mustanga GT załóżmy oba nowiutkie i do Mustanga dorzucił ze 150 tys zł...nie zastanawiałbym sie nawet 1 sek.Wziąłbym BMW. :)

Edytowane przez pawel1380

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hiobie trochę obiektywizmu apropo spadku cen.Wejdzie nowe, ceny starego spadną.Jeśli dobrze kupiłeś 3 lata temu to OK wiele nie stracisz.Ale relatywnie ceny spadną.Z tym wzrostem cen  M3 E90 po wejsciu nowego M3 to już zażartowałeś rozumiem...  :)

To że E90 jest bardzo podobne do F30 to Twoje subiektywna opinia jak sądzę,dla mnie np różnica jest bardzo łatwo rozpoznawalna.

Hiob kończę dyskusję bo jest bez sensu.Widzę że zaczyna się sytuacja w stylu "Zdanie ma to do siebie,że każdy ma własne".

A Ty swojego chyba bardzo lubisz bronić :) i dobrze.Byle nie zbyt zawzięcie :)

Edytowane przez pawel1380

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hiob kto tu pisze że M3 jest do kitu?  :lol:

To jedynie Ty udowadniasz nam że jest autem nie lepszym od Mustanga GT.A w wielu aspektach dość istotnych gorszym :)

Ty zacząłeś tą dyskusję.

Nowe model wchodzi stary nie tanieje choć trochę, gdybanie??

Nie...to nie gdybanie...tak jest zawsze..choćby z powodu zwiększonej podaży..bedzie nowy model wiele osób posiadających dotychczasowe M3 zechce posiadać najnowszą wersję..starą wystawią na sprzedaż...zwiększy się podaż spadnie ciut cena.Na razie M3  E90/E92/E93 kultowym samochodem nie jest,łatwo go nabyć,duża dostępność więc to nie ma większego wpływu na cenę.

Jeśli tak bronisz subiektywności to nie podawaj jako wyroczni opini Randy Pobsta.

I z tym się zgodzę.

Bo gdyby mi ktoś pod dom podstawił Twoje M3 i Mustanga GT załóżmy oba nowiutkie i do Mustanga dorzucił ze 150 tys zł...nie zastanawiałbym sie nawet 1 sek.Wziąłbym BMW. :)

 

1. Nigdzie i nigdy nie sugerowałem nawet, że M3, z wyjątkiem ceny, jest, cytuję "w wielu aspektach dość istotnych gorszym" samochodem od Mustanga.

 

2. Kultowy status samochodu niekoniecznie musi się wiązać z jego podażą. Jest wiele samochodów kultowych, które są powszechnie dostępne, jak np. 57 Chevy Bel Air i wiele samochodów wręcz niemożliwych do zdobycia, które na taki status nigdy nie będą mogły liczyć, np. Yugo, Ford Pinto, czy AMC Pacer. A BMW "M" w USA mają taki status, niezależnie od tego, która to jest generacja.

 

3. Przypadków takich, że po wejściu nowego modelu ceny poprzednika nie spadły i nikt nie chciał się ich pozbywać znalazłoby się sporo w historii motoryzacji. Wystarczy wspomnieć znowu Chevrolety Bel Air. Roczniki 55 i 57 od początku miały kultowy status. 56 dopiero ostatnio zaczyna być autem kolekcjonerskim, tak, jak 58. Nie był on jednak dobrze przyjęty w czasie swej premiery i żaden właściciel 57 Chevy nie leciał się pozbyć swego auta, by kupić model 58. (Nawiasem mówiąc mnie się 58 podoba). W roku 59 było jeszcze gorzej.  Podobnie było np z Mustangiem II generacji, z lat 73-78. Auto zmalało, osłabło, stało się krewniakiem Pinto i dziś już wszyscy zapomnieli o tym modelu, gdy wszystkie roczniki aut pierwszej generacji Mustanga mają kultowy status i są poszukiwane przez kolekcjonerów. 

 

BMW ostatnio idzie w dziwnym kierunku. Zaczyna zwracać uwagę na zużycie paliwa, wprowadza elektryczne wspomaganie kierownicy i automatyczne zatrzymywanie silnika na światłach, kosztem własności jezdnych i przyjemności prowadzenia. Parę lat temu gdy w jakimkolwiek teście porównawczym był BMW, było niemal pewne, że to porównanie wygra. Ostatnio coraz częściej przegrywa, czasem zajmując ostatnie miejsca. Ani "siódemka", ani "piątka" nie mają tu dobrej prasy, M5 przegrał nie tylko z AMG63, ale nawet z Audi S6, a i "trójka" jest krytykowana. Zobaczymy jak będzie z M3/M4, na razie to tylko spekulacje, ale wcale bym się nie zdziwił, gdyby właściciele M3 nie rzucili się wcale na nową wersję. Ja w kazdym razie nie mam najmniejszego zamiaru pozbywać się swojego V8 dla bardziej ekonomicznego i "ekoprzyjacielskiego" modelu.

 

4.  Tu także się mylimy w swoich opiniach. Ja bym wziął 150 tys zł i Mustanga. Dysponując taką kasą mógłbym zmodyfikować go tak, by miał z 800-1000 KM i za resztę kupowałbym jeszcze paliwo przez kilka lat. :lol:

 

To że E90 jest bardzo podobne do F30 to Twoje subiektywna opinia jak sądzę,dla mnie np różnica jest bardzo łatwo rozpoznawalna.

Hiob kończę dyskusję bo jest bez sensu.Widzę że zaczyna się sytuacja w stylu "Zdanie ma to do siebie,że każdy ma własne".

A Ty swojego chyba bardzo lubisz bronić :) i dobrze.Byle nie zbyt zawzięcie :)

 

Nie tylko E90 i F30 są podobne, ale także F10 ma bardzo podobną sylwetkę. Rozumiem i wierzę na słowo, że Ty je odróżniasz nawet w nocy, w gęstej mgle i z odległości kilometra, ale ja już nie jestem taki młody, noszę okulary i wcale nie widzę na pierwszy rzut oka rożnicy między tymi samochodami. Jasne, że gdy się zwróci uwagę na pewne szczegóły, jak np. lampy to można je odróżnić, ale po pierwsze trzeba wiedzieć które lampy należą do jakiego modelu, (a 95% ludzi nie ma o tym pojęcia), a po drugie trzeba je zauważyć. Tymczasem w normalnym ruchu ulicznym, gdy przelotnie rzucimy okiem na przejeżdżający samochód, naprawdę często nie wiemy (tzn ja nie wiem, Ty jesteś inny) który to model.  A na dowód kilka fotek. Ty z pewnością od razu powiesz które zdjęcie do którego modelu należy, ale zapytaj w domu mamy, siostry, córki, babci, czy kto tam z Tobą mieszka i zobaczysz, czy tak łatwo je rozróżnić:

 

 

2012_BMW_328i_sedan_--_2012_DC.JPG800px-BMW_535i_%28F10%29_front_20100425.   800px-BMW_E90.jpg  800px-2008-2010_BMW_M3_%28E90%29_sedan_0  2012_BMW_328i_sedan_--_2012_DC_1.JPG  800px-BMW_E90_front_20070831.jpg   800px-BMW_530d_%28F10%29_rear_20100821.j800px-Blue_BMW_M5_%28F10%29_rr.jpg800px-BMW_320d_Xdrive_-_Mondial_de_l%27A  800px-BMW_E90_320d_Limousine_Barberarot_  800px-Bmw_e90_facelift_back.jpg

 

A co do bronienia mojego zdania, to przepraszam, ale czyjego zdania mam bronić? Ja jestem bardzo przywiązany do swoich opinii, bo uważam je za prawdziwe. A cała ta dyskusja sprawia mi sporą dozę przyjemności, więc z niejakim żalem przeczytałem, gdy napisałeś, cytuję, że "kończę dyskusję bo jest bez sensu".  :wacko:

 

Szkoda, ale cóż. Jak jest ona bez sensu, to faktycznie nie ma sensu o tym dyskutować. :ph34r:   Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze porównanie sylwetek F30 do E90 i F10,  za forum  http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=715008

 

e90-f30.jpg
e90-f10.jpg

 

Myślę, że każdy może zobaczyć to, co powiedzialem: Te auta są podobne do siebie jak plasterki tej samej kiełbasy. Zresztą podobnie postępuje Audi ze swoimi samochodami. Patrząc z daleka nikt nie ma wątpliwości, że to Audi, choć można pomylić A4 z A6, lub A6 z A8. A zdjęcia w poprzednim poście z Wikipedii.

Edytowane przez hiob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba jak kielbasy suchej i wiejskiej :)

troche sa podobne to normalne,producenci nie robia teraz przy zmianie drastycznych ewolucji stylistycznych w tych klasach aut.Boją się.

a czy odroznie we mgle?caly dzien dzis testowalem nowa Bmw serii 4 i 3 :)

ja odroznię :)

A4 z A6 nie pomylisz predzej A4 z A8 przynajmniej patrzac we wstecznym lusterku.

Wiesz z prawda jak z d..ą kazdy ma swoją niektorzy nie odrozniaja w ogóle marek aut :)

Znam takich co dla nich 911 nie zmienilo sie od dekady.

Zaden wniosek z tego.

Na resztę odpiszę z komputera bo Ipad to fajny do przęgladania internetu,nic wiecej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Nigdzie i nigdy nie sugerowałem nawet, że M3, z wyjątkiem ceny, jest, cytuję "w wielu aspektach dość istotnych gorszym" samochodem od Mustanga.

 

2. Kultowy status samochodu niekoniecznie musi się wiązać z jego podażą. Jest wiele samochodów kultowych, które są powszechnie dostępne, jak np. 57 Chevy Bel Air i wiele samochodów wręcz niemożliwych do zdobycia, które na taki status nigdy nie będą mogły liczyć, np. Yugo, Ford Pinto, czy AMC Pacer. A BMW "M" w USA mają taki status, niezależnie od tego, która to jest generacja.

 

3. Przypadków takich, że po wejściu nowego modelu ceny poprzednika nie spadły i nikt nie chciał się ich pozbywać znalazłoby się sporo w historii motoryzacji. Wystarczy wspomnieć znowu Chevrolety Bel Air. Roczniki 55 i 57 od początku miały kultowy status. 56 dopiero ostatnio zaczyna być autem kolekcjonerskim, tak, jak 58. Nie był on jednak dobrze przyjęty w czasie swej premiery i żaden właściciel 57 Chevy nie leciał się pozbyć swego auta, by kupić model 58. (Nawiasem mówiąc mnie się 58 podoba). W roku 59 było jeszcze gorzej. Podobnie było np z Mustangiem II generacji, z lat 73-78. Auto zmalało, osłabło, stało się krewniakiem Pinto i dziś już wszyscy zapomnieli o tym modelu, gdy wszystkie roczniki aut pierwszej generacji Mustanga mają kultowy status i są poszukiwane przez kolekcjonerów.

 

BMW ostatnio idzie w dziwnym kierunku. Zaczyna zwracać uwagę na zużycie paliwa, wprowadza elektryczne wspomaganie kierownicy i automatyczne zatrzymywanie silnika na światłach, kosztem własności jezdnych i przyjemności prowadzenia. Parę lat temu gdy w jakimkolwiek teście porównawczym był BMW, było niemal pewne, że to porównanie wygra. Ostatnio coraz częściej przegrywa, czasem zajmując ostatnie miejsca. Ani "siódemka", ani "piątka" nie mają tu dobrej prasy, M5 przegrał nie tylko z AMG63, ale nawet z Audi S6, a i "trójka" jest krytykowana. Zobaczymy jak będzie z M3/M4, na razie to tylko spekulacje, ale wcale bym się nie zdziwił, gdyby właściciele M3 nie rzucili się wcale na nową wersję. Ja w kazdym razie nie mam najmniejszego zamiaru pozbywać się swojego V8 dla bardziej ekonomicznego i "ekoprzyjacielskiego" modelu.

 

4. Tu także się mylimy w swoich opiniach. Ja bym wziął 150 tys zł i Mustanga. Dysponując taką kasą mógłbym zmodyfikować go tak, by miał z 800-1000 KM i za resztę kupowałbym jeszcze paliwo przez kilka lat. :lol:

 

 

Nie tylko E90 i F30 są podobne, ale także F10 ma bardzo podobną sylwetkę. Rozumiem i wierzę na słowo, że Ty je odróżniasz nawet w nocy, w gęstej mgle i z odległości kilometra, ale ja już nie jestem taki młody, noszę okulary i wcale nie widzę na pierwszy rzut oka rożnicy między tymi samochodami. Jasne, że gdy się zwróci uwagę na pewne szczegóły, jak np. lampy to można je odróżnić, ale po pierwsze trzeba wiedzieć które lampy należą do jakiego modelu, (a 95% ludzi nie ma o tym pojęcia), a po drugie trzeba je zauważyć. Tymczasem w normalnym ruchu ulicznym, gdy przelotnie rzucimy okiem na przejeżdżający samochód, naprawdę często nie wiemy (tzn ja nie wiem, Ty jesteś inny) który to model. A na dowód kilka fotek. Ty z pewnością od razu powiesz które zdjęcie do którego modelu należy, ale zapytaj w domu mamy, siostry, córki, babci, czy kto tam z Tobą mieszka i zobaczysz, czy tak łatwo je rozróżnić:

 

 

2012_BMW_328i_sedan_--_2012_DC.JPG800px-BMW_535i_%28F10%29_front_20100425.800px-BMW_E90.jpg800px-2008-2010_BMW_M3_%28E90%29_sedan_02012_BMW_328i_sedan_--_2012_DC_1.JPG800px-BMW_E90_front_20070831.jpg800px-BMW_530d_%28F10%29_rear_20100821.j800px-Blue_BMW_M5_%28F10%29_rr.jpg800px-BMW_320d_Xdrive_-_Mondial_de_l%27A800px-BMW_E90_320d_Limousine_Barberarot_800px-Bmw_e90_facelift_back.jpg

 

A co do bronienia mojego zdania, to przepraszam, ale czyjego zdania mam bronić? Ja jestem bardzo przywiązany do swoich opinii, bo uważam je za prawdziwe. A cała ta dyskusja sprawia mi sporą dozę przyjemności, więc z niejakim żalem przeczytałem, gdy napisałeś, cytuję, że "kończę dyskusję bo jest bez sensu". :wacko:

 

Szkoda, ale cóż. Jak jest ona bez sensu, to faktycznie nie ma sensu o tym dyskutować. :ph34r: Pozdrawiam.

1.Jak to nie sugerowales?

"Myślę, że nic tu więcej nie można dodać. Według Pobsta BMW ma lepsze amortyzatory, Mustang lepsze wyważenie, hamulce i silnik. "

czytajmy ze zrozumieniem.To najistotniejsze cechy auta przeciez,szczegolnie tego typu auta.

2.Ulala odwolujemy sie do sytuacji z lat piecdziesiatych...ciekawe ile modeli wtedy produkowano na swiecie...100 razy mniej?mysle ze spokojnie..Pinto,Yugo to totalne dziadostwo ciezko zeby byly kultowe :) a jeszcze lepiej ze niedostepne:)

oczywiscie ze kazda M jest dobra a czy kazda kultowa...nie do konca.To zreszta czas pokaze.

3.Znowu Hiobie odwolujesz sie do lat piecdziesiatych a wtedy rynek motoryzacyjny kompletnie inaczej egzystowal,Inny byl tez cykl zycia produktu.Porownanie dla mnie kosmicznie nietrafione.Rzucac na nowe Bmw M3 beda sie Ci ktorych bezproblemowo stac na zakup nowego auta tego typu.Ty bedziesz sie zastanawial jak bardzo swiatla sa podobne...nie wrzucajmy wszystkich do jednego worka.

4.

1.nowa trojka sedan

2.nowa piatka sedan

3.poprzednia trojka z okropnymi brewkami na lampach

4.poprzednia trojka sedan

5.nowa trojka sedan

6.poprzednia trojka sedan

7.nowa piatka sedan

8.nowe m5

9.nowa trojka

10.poprzednia trojka

11.poprzednia trojka

Zero problemu Hiobie.Niczym sobie nie pomagajac,wielbicielem zagorzalym marki nie bedac.

Widac ze predzej trudniej odroznic nowa piatke od nowej trojki.Poprzednia trojke od nowej zaden problem.Sekundy zastanowienia nie potrzeba.I mysle ze kazdy sie z tym zgodzi.Wiec nie zgadzam sie z Twoja teoria kompletnie.A z tym ze auta stylistycznie w danej marce sa trudne do odroznienia jak najbardziej czyli nowe 3 z 5 ,A4 z A8i itd,jasne to prawda.

Babcie nie zyja,mama nie odroznia marek,corki nie posiadam.Nie pomogę.Ale siedzi kolo mnie zona przyjaciela,lubi motoryzacje tylko troszke i dala radę...Hiobie Twa teoria legła.

A kto kupuje M3?ani moja babcia by nie kupila,ani moja mama,corka pewnie tez,,zaden argument :)Ci co chca kupic wiedza o co chodzi.

Ale ta rozmowa byla o czyms innym...

Czemu przeplaciles za Bmw M3 skoro mogles miec Mustanga GT duzo tanszego i w kluczowych dla tego typu aut aspektach lepszego od M3?(zgodnie z Twoim cytatem apropo wypowiedzi kierowcy Pobsta,rozumiem ze w to wierzysz)... tylko dla ekskluzywnosci? :)

aaa no tak dodatkowa.. para drzwi...droga para drzwi....Bo jesli naprawde uwazasz ze Mustang jest lepszy od M3 jesli chodzi o wywazenie,silnik i hamulce to ktos moglby pomyslec ze jestes snobem ;)

Aczkolwiek nie ja...

Edytowane przez pawel1380

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze porównanie sylwetek F30 do E90 i F10, za forum http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=715008 e90-f30.jpge90-f10.jpg Myślę, że każdy może zobaczyć to, co powiedzialem: Te auta są podobne do siebie jak plasterki tej samej kiełbasy. Zresztą podobnie postępuje Audi ze swoimi samochodami. Patrząc z daleka nikt nie ma wątpliwości, że to Audi, choć można pomylić A4 z A6, lub A6 z A8. A zdjęcia w poprzednim poście z Wikipedii.

:)

Hehe rozbawilo mnie to kreslarskie porownanie modeli apropo identycznosci.Mozna z niego blednie wywnioskowac ze poprzednie Bmw 3 jest bardziej podobne do nowego modelu serii 3 niz nowa seria 3 do nowej Bmw 5..a to nieprawda..zona kumpla rzekla to samo ;)

911 powiinno sie przestac sprzedawac,na cholere wykladac kase na cos co mozna miec "identyczne" starsze...

Ale to tak nie dzial nieprawdaz Hiobie?Zapewne wiesz ze 911 sprzedaje sie swietnie w swojej kategori.

Edytowane przez pawel1380

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu, zdaje się, powiedział wcześniej: 

 

Hiob kończę dyskusję bo jest bez sensu.

 

:lol:

 

Jeśli zaś chodzi o ten fragment...

 

 

 

4.
1.nowa trojka sedan
2.nowa piatka sedan
3.poprzednia trojka z okropnymi brewkami na lampach
4.poprzednia trojka sedan
5.nowa trojka sedan
6.poprzednia trojka sedan
7.nowa piatka sedan
8.nowe m5
9.nowa trojka
10.poprzednia trojka
11.poprzednia trojka[...]
Babcie nie zyja,mama nie odroznia marek,corki nie posiadam.Nie pomogę.Ale siedzi kolo mnie zona przyjaciela,lubi motoryzacje tylko troszke i dala radę...Hiobie Twa teoria legła.

 

... to, jak już wspominałem wcześniej, wierzę że Ty, tak samo jak niewątpliwie przeurocza żona Twego przyjaciela, potraficie rozróżnić te modele w ciemną, bezksiężycową noc i to z zawiązanymi oczami. W moim domu jednak test nie wyszedł tak dobrze. Nikt z członków rodziny nie rozwiązał go bezbłędnie, a niektórzy, pewnie podobnie jak Twoja mama, nie wiedzieli nawet, że to jest BMW. Zatem moja teoria się potwierdziła. Ale tak naprawdę to żaden z nas nie jest tu obiektywny, więc jestem ciekaw opinii innych czytelników tego wątku.

 

 

1.Jak to nie sugerowales?
"Myślę, że nic tu więcej nie można dodać. Według Pobsta BMW ma lepsze amortyzatory, Mustang lepsze wyważenie, hamulce i silnik. "
czytajmy ze zrozumieniem.To najistotniejsze cechy auta przeciez,szczegolnie tego typu auta.

 

No właśnie, czytajmy ze zrozumieniem. Cytowałem opinię profesjonalnego kierowcy, skąd więc ten pomysł, że to ja cokolwiek tu sugeruję? Gdy cytuję Twoje wypowiedzi, absolutnie nie sugeruję, że to Ty masz rację.  :lol: Napisałem też:, "Różnice te są w sumie minimalne, a czas z toru praktycznie identyczny". Biorąc zaś pod uwagę fakt, że Pobst ocenia lepiej silnik Forda, to z tego można wysnuć tylko jeden wniosek: Układ jezdny i hamulce M3 muszą być co najmniej tak skuteczne jak w Mustangu, jeśli nie lepsze, skoro BMW, co prawda nieznacznie, ale jednak ten wyścig wygrał.

 

 

 

Czemu przeplaciles za Bmw M3 skoro mogles miec Mustanga GT duzo tanszego i w kluczowych dla tego typu aut aspektach lepszego od M3?(zgodnie z Twoim cytatem apropo wypowiedzi kierowcy Pobsta,rozumiem ze w to wierzysz)... tylko dla ekskluzywnosci? :)
aaa no tak dodatkowa.. para drzwi...droga para drzwi....Bo jesli naprawde uwazasz ze Mustang jest lepszy od M3 jesli chodzi o wywazenie,silnik i hamulce to ktos moglby pomyslec ze jestes snobem ;)
Aczkolwiek nie ja...

 

Snobem? Hmm... Zobaczmy co Słownik Języka Polskiego PWN nam mówi o tym słówku:

 

snob «człowiek pozujący na znawcę jakiejś dziedziny lub bezkrytycznie naśladujący sposób bycia, gusty lub poglądy»  http://sjp.pwn.pl/szukaj/snob

 

Nie bardzo widzę związek...  Naśladujący czyjeś gusty, lub poglądy? Nie znałem nikogo, kto by posiadał M3 gdy go kupowaliśmy, więc trudno mówić o naśladowaniu. Natomiast czytałem sporo opinii na temat tego auta i rzeczywiście zasugerowałem się tymi opiniami. Takie opinie, jak np. te, podaję dziś za Wikipedią::

 

  • Arthur St. Antoine of Motor Trend magazine says: "World's single greatest car? Seriously? Yes – the new BMW M3 is unquestionably a contender. Probably no other car combines so many virtues – speed, handling, good looks, roominess, practicality – into one package. Driving the new BMW M3 is an absolutely blissful experience, flooding your brain with dopamine as if you were arriving to courtside seats at the Lakers game with Jennifer Connelly on your arm." -and- "If you put an F1 car and a premium sedan in a blender, the M3 would be the cocktail that pours out. Mmmm, nothing else like it. A toast then: To the BMW M3, the greatest all-around car in the world."
  • Mark Gillies of Car and Driver magazine says: "A car has got to be pretty spectacular to win over the curmudgeons here at 1585 Eisenhower Place, especially when familiarity sets in over the course of 40,000 miles. But our Sparkling Graphite Metallic M3 did indeed win us over.", and "Based on our experience, the current M3 is the world's all-around best car for the money, although several staffers would have preferred to trade some of the coupe's looks for the added practicality of the sedan.", and "This is the finest car on the market, period."
  • Ezra Dyer of Automobile magazine once suggested that "...car magazines generally regard the M3 the same way a four-year-old regards Santa Claus."
  • Jeremy Clarkson of BBC television show Top Gear says: "This [The M3] is the best car, and always will be, and there's no point in ever thinking otherwise."
  • Mark Magrath of Edmunds Inside Line wrote these comments after driving a 2009 E90 M3 saloon in the canyons of Southern California: "This is the best most complete car in the world. It's actually a bargain for what you get. Wow."

Dla tych, którzy się uczyli zupełnie innego języka, wybrane tłumaczenie.

 

. Arthur St. Antoine z miesięcznika  Motor Trend:  "Najlepszy samochód na świecie? Serio? Tak - nowy M3 jest poza wszelkimi wątpliwościami kandydatem [do tego tytułu]. Prawdopodobnie żaden inny samochód nie ma tylu zalet - prędkość, prowadzenie, wygląd, przestronność, praktyczność - w jednym. [...] Jeżeli byś zmiksował bolid F1 i luksusowy sedan, M3 byłby tym koktajlem. Mniam mniam, nie ma nic podobnego do tego. Zatem wznieśmy toast  za zdrowie BMW M3, najlepszego auta na świecie".

 

Mark Gillies z miesięcznika  Car and Driver: [...] "Bazując na naszym doświadczeniu (to uwagi po rocznym teście, w czasie którego przejechali nim 65 tys km) aktualnie produkowany M3 jest ogólnie najlepszym samochodem na świecie za cenę, którą kosztuje, mimo, że kilku redaktorów wolałoby zamienić wygląd dwudrzwiowego coupe na praktyczność czterodrzwiowego sedana" (testowali dwudrzwiową wersję). "To jest najlepszy dostępny samochód. Koniec i kropka".

 

Ezra Dyer z miesięcznika  Automobile napisał:  "Czasopisma motoryzacyjne podziwiają M3 tak, jak czteroletnie dziecko podziwia Świętego Mikołaja".

 

Jeremy Clarkson:  "M3 to najlepszy samochód i zawsze taki będzie i nie ma sensu kiedykolwiek myśleć inaczej".

 

Mark Magrath z Edmunds Inside Line:  "To jest najlepszy, najbardziej kompletny samochód na świecie, [kupno go za tę cenę] prawdę mówiąc to jest okazja w porównaniu do tego, co się otrzymuje. Wow!

 

Tyle cytatów, było ich znacznie więcej. Były też testy porównawcze z Mercedesem  C63 AMG, Lexusem IS-F, Audi RS4, Audi RS5, czy Cadillakiem  CTS-V i we wszystkich tych testach  M3 zwyciężył:  http://www.caranddriver.com/comparisons/2011-audi-rs5-vs-2010-bmw-m3-2011-cadillac-cts-v-comparison-tests  http://www.caranddriver.com/comparisons/2012-bmw-m3-vs-2012-mercedes-benz-c63-amg-comparison-test   http://www.motortrend.com/roadtests/sports/112_0805_bmw_m3_lexus_is_f_mercedes_c63_amg_comparison/viewall.html  

 

Top Gear też porównał C63 AMG, Audi RS4 i M3:

 

 

Czasy:  Audi 2:43,9; Mercedes 2:43,5, a BMW 2:38,9

 

Jedynie w tym teście zwycięzcą okazał się Cadillac CTS-V, ktory, prawdę mówiąc, był jedynym kontrkandydatem M3 przy decyzji zakupu. Jednak sprawę rozstrzygnęła definitywnie moja żona, stwierdzając, że ona na pewno żadnym Cadiilakiem jeździć nie będzie  :lol:  Ciągle w tym teście M3 pokonał Audi RS4, Mercedesa C63 AMG  i Lexusa IS-F:  http://www.thetruthaboutcars.com/2009/02/comparobmw-m3-vs-audi-rs4-vs-cadillac-cts-v-vs-lexus-is-f-vs-mercedes-c63-amg/

 

Zatem powtórzę jeszcze raz, bo, zdaje się, do Ciebie to jakoś nie dociera: Uważam M3 za najlepsze auto na świecie. A cała nasza dyskusja zaczęła się od czyichś uwag, że amerykańskie auta nie skręcają. Zatem, by dać świadectwo prawdzie, chciałem wykazać, że nie tylko skręcają, ale są równie dobre pod wieloma względami, jak najlepsze auta na świecie.  Ale ponieważ wyniki, jakie samochód osiąga na torze, to jeszcze nie wszystko, ponieważ liczą się też w życiu inne rzeczy, to sam fakt, że Mustang ma jakimś torze przejechał tak samo szybko jak M3 nie robi z niego, w mojej opinii, równie dobrego samochodu jak M3. Dlatego u mnie w garażu jest BMW, nie Ford.

 

Czy to robi ze mnie snoba? Być może w Twoich oczach tak i prawdę mówiąc ani mnie to grzeje, ani ziębi. Ja wiem jedno: Ile razy naciskam przycisk "Start" w moim aucie, na mojej twarzy pojawia się szeroki uśmiech i choć mam to auto już ponad dwa lata, cieszę się z niego dziś tak samo, jak w dniu, gdy pierwszy raz do niego wsiadłem.

 

I na koniec jeszcze dwa filmy, porównujące M3 i IS-F. Nie muszę dodawać, że w obu przypadkach zwycięzcą okazał się BMW. :D

 

 

http://www.topgear.com/uk/videos/m3-vs-isf

Edytowane przez hiob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu, zdaje się, powiedział wcześniej: 

 

 

:lol:

 

Jeśli zaś chodzi o ten fragment...

No ale napisałeś że cała dyskusja sprawia Ci sporą przyjemność,to nie chciałbym Cię jej pozbawiać skoro jest troszkę czasu 

:lol:

Hiobie jakie znaczenie ma co odróżnia moja mama czy Twoja żona etc...wydaję mi się że w większości przypadków te auta rozróźniają Ci którzy je kupują.Twoja teoria się nie potwierdziła. :lol:  Emki zwykły klient nie kupuje,raczej człowiek świadomy tego na co wydaje pieniadze.Jak Ty.Mowisz ze jestes pasjonatem motoryzacji.Za wszelka cene chcesz udowodnic ze poprzednia 3 jest praktycznie identyczna z nową.A to nieprawda.Zrób ankiete to sie przekonasz.Tu wiecej panów.Nowa trojka jest podobna do piatki.I taka jest prawda.A E90 odroznic od F30 to nie taki wielki problem.Przyznaj choć raz rację obiektywnie  :D

Dlatego te kreslarskie sztuczki sa nic nie warte.

Apropo Pobsta,zacytowałes jego zdanie jako dowod na to ze amerykanskie auta sa bardzo dobre w wielu aspektach czasem lepsze od niemieckich.

Opisales jaki z niego kozak,ze chłop zna sie na rzeczy.Odniosłem wrazenie ze dajesz mu wiarę.Czyli wierzysz w jego subiektywne odczucia.On uznał ze Mustang ma lepsze hamulce,silnik i wywazenie.Przy tego rodzaju samochodzie sa to najistotniejsze elementy czyz nie?A jesli nie do konca mu wierzysz to nie cytuj jego słów i nie używaj ich w dyskusji na temat tego co lepsze.Bo juz sam sie chyba pogubiłeś w tym co piszesz.

:)

Błagam Hiobie nie wklejaj tłumaczeń słów z wikipedii....to takie słabe...

Ok może chciałeś się sąsiadom pochwalić ;) nie wiem.Przecież to był żart.Ale skoro na wnetrzu Ci tak bardzo nie zalezy,silnik ma lepszy Ford,hamulce i wywazenie,kosztuje pewnie z dwa razy mniej to co bys sobie pomyslał?  :D

Teraz zaczynasz odkrecac kota ogonem i pisac mi jakie to BMW M3 jest super auto.

I tu sie z Toba zgodzę.Nigdy nie pisałem inaczej :)

Jest.

I zapewne jest o wiele lepsze od Mustanga.  :D

Ale Ty zawsze bedziesz tak krecił żeby wyszło na Twoje w dyskusji.  :lol:

BTW czasem lepiej czyms pojezdzic niz tylko i wylacznie opierac sie na zdaniach dziennikarzy.

Biorac pod uwage ze M3 bylo niemal prezentem a Ty głównie o nim czytałeś wnioskuję że nim wcześniej nie jezdziłeś.

Napisałem wyraźnie ze nie myślę o Tobie jako o snobie,więc nie będę się tłumaczył.

Edytowane przez pawel1380

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.