Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Pamietajmy o pearl harbor! Dokladnie w LS600h. 445km w hybrydzie i srednie spalanie 12l. Do tego salonka. Pelen fotel z masazem dla pasazera z tylu. Lodowka, dvd i pare pier**l ;)

 

http://dzag5wgsqu6mr.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/05/Lexus-LS-600h-interior.jpg

 

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/e5/2e/7d/e52e7d4d5200838facd3bcc49321d8c1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...bardziej rajcuja mnie upsizingowe

 

...

 

Już tak czytalem ze moze ford wypusci 5.0 ecoboost w f150,... aż sie slinie na myśl ze moze bedzie taka opcja silnikowa w tym samochodzie

 

Sent from my SGP312 using Tapatalk

Ależ Irku, tyle że te wygląda na koncept który będzie owocem downsizingu względem takiego np. 6,2.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamietajmy o pearl harbor! Dokladnie w LS600h. 445km w hybrydzie i srednie spalanie 12l. Do tego salonka. Pelen fotel z masazem dla pasazera z tylu. Lodowka, dvd i pare pier**l ;)

http://dzag5wgsqu6mr.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/05/Lexus-LS-600h-interior.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/e5/2e/7d/e52e7d4d5200838facd3bcc49321d8c1.jpg

Takie wnętrze moze być .

Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko moze?

RR to nie jest ale na brak komfortu narzekac nie mozna.

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nas jest wersja 2.7tt, gosciu co napisal programy do mojego ecoboost, ma w swoim portfolio programy do tego Mondeo,0-100km/h około 4.5s , ostatnio jak z nim rozmawialem to mowil ze z czasem bedzie w stanie to lekko poprawic

Rewelacja. U nas też są mody naszych silników. Z mojego chłopaki u nas na forum już cisną 200 koni ;)

Ja na razie jeszcze czekam, ale kto wie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki u Was jest najmocniejszy silnik w Mondeo?  2.0 ecoboost? 


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a były wcześniej V6, teraz patrzę na wiki - do mondaczy ładowali R5 jak do focusa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak 2.0 Ecoboost 240 PS, tyle ze wycofali z tej wersji PowerShi(f)ty I wsadzili hydrokinetyka. Szesciobiegowego :(, chyba przedpotopowego - bo osiagi niewiele lepsze niz 1.5 z manualem.

 

Tak kiedys bylo V6, pozniej 2.5 Turbo jak z Focusa ST I S-Maxa 220 I Volvo 850 T-5.

 

Fajny silnik byl, gdyby nie problem z gladziami.

MZ duzo lepszy niz 2.0 EB (jezdzilem 2.5 I przesiadlem sie na 2.0 EB).

Edytowane przez Zoltyy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem 2,5T dłubniętym na ok 300 koni. To nyło R5 od Volvo. Występowało w dwóch wersjach. W Foce miało 250 koni, a w Volvo R 305 koni. W Mondeo miał 220 koni, z tym, że miał problemy z trzymaniem mocy w serii, natomiast był idealny do modów. Dysponował bardzo dużym zapasem mocy i dawało się go modować nawet do prawie 400 koni. Z tymi silnikami był taki problem, że potrafiły pękać bloki silnika na cylindrach. Mnie to na szczęście ominęło, ale był z tym ogólny problem. Silnik za to miał świetny gang i pięknie wkręcał się ba obroty.

W MK5 najmicniejszy jest 2.0 EB z 240 koni, z tym, że są już mody na 280. Ford zrezygnował tam z powershifta, dając hydrokinetyka, który jest niestety sporo wolniejszy od PS-a. Różnica między moim silnikiem w manualu, a 2.0 240 koni to jest ok. 1,5 sek na 100. Po modzie mojego silnika osiągi są praktycznie identyczne. Co do trwałości, to za krótko, żeby coś powiedzieć. Ludzie maja po parę tys. dopiero przejechane, ale na razie ok.

Z ciekawostek z EB, to jest np pasek rozrządu pracujący w oleju, pompa wody ze sprzęgłem, która pracuje dopiero po osiągnięciu temperatury roboczek, co przekłada się na bardzo szybkie nagrzewanie silnika, a ciepłe powietrze leci już po parudziesięciu metrach od ruszenia. Dodatkowo turbo Gareta chłodzone jest płynem chłodniczym oraz ma układ lubryfikacji.

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki za bezawaryjnosc I trwaloc - choc kiedy czytam na innym forum o chorobach wieku dzieciecego Mk5 to wlos mi sie jezy (te pare sztuk ktore jeszcze mam) na glowie.

 

Mam EB 240 w S-Maxie I PS daje juz o sobie znac (mimo wymian oleju co 30 a nie co 60 tys). Nie jestem pewien czy bede mial ochote ryzykowac trzymanie samochodu do konca 5-letniej gwarancji, tyle ze nowy S-Max jakis taki....

... biedniejszy w srodku (mam TitaniumS), a z zewnatrz prawie taki sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na forum czytałeś na pewno sporo moich wpisów, m. in o sprzęgle i o partaczach z aso. Co do S-Maxa, to zakładam, że masz poprzednią generację. W nowej zrezygnowali z PS do tych silników, bo podobno nie radziły sobie z tym silnikiem. Co ciekawe z powodzeniem latają nawet s 210 konnym biturbo chociażby w Mondeo czy Edgu. Trochę niezrozumiała polityka Forda.

Poprzednia generacja w wersji Tiranium S wyglądała bardzo dobrze zarówno w środku jak i na zewnątrz.

Ja miałem Titanium X w 2,5T i zawsze zazdrościłem S-ce tych pięknych wydechów z tyłu. Ja owszem też miałem dwie rury, ale takie smutne opyszczone ba dół bez chromowanych końcówek. Tak zresztą mam też w MK5 1,5, bo nie wiedzieć czemu w tej wersji silnikowej i w manualu Ford nie daje ozdobnych końcówek pomimo najwyższej wersji.

A tu moje poprzednie 2,5T :)

post-57311-0-13154100-1478907412_thumb.jpg

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w garażu sanki zastępcze na czas naprawy - przezorny zawsze ubezpieczony :)

 

 

... pompa wody ze sprzęgłem, która pracuje dopiero po osiągnięciu temperatury roboczek, co przekłada się na bardzo szybkie nagrzewanie silnika, a ciepłe powietrze leci już po parudziesięciu metrach od ruszenia.

Lubię takie użyteczne drobiazgi.

Z kolei 8s do setki przy 240KM to jakieś nieporozumienie.

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam po-lifta poprzedniej wersji. Ponoc PS nie wytrzymywaly wysokich obrotow w benzynach stad wycofanie. Szkoda ze nie wsadzili lepszego hydrokinetyka (8 biegow od ZF jak w BMW czy Jeepach).

O ASO mi nie pisz - mialem z nimi pare razy nieprzyjemnosc diagnozowania usterek. Konczylo sie na googl'u z mojej strony I pokazywaniu palcem co wymienic.

 

>gustaw6666: dokladnie. Krok do tylu.

Edytowane przez Zoltyy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w garażu sanki zastępcze na czas naprawy - przezorny zawsze ubezpieczony :)Lubię takie użyteczne drobiazgi.

Z kolei 8s do setki przy 240KM to jakieś nieporozumienie.

To fakt. Ogrzewanie jest swietne. Osiągi w 2.0 mizerne. Sanki muszą być, a auto to już niestety historia. Cieszy nowego właściciela od marca ;)

Mam po-lifta poprzedniej wersji. Ponoc PS nie wytrzymywaly wysokich obrotow w benzynach stad wycofanie. Szkoda ze nie wsadzili lepszego hydrokinetyka (8 biegow od ZF jak w BMW czy Jeepach).

O ASO mi nie pisz - mialem z nimi pare razy nieprzyjemnosc diagnozowania usterek. Konczylo sie na googl'u z mojej strony I pokazywaniu palcem co wymienic.

Z aso dokładnie jak piszesz. Co do PS, to dokładnie to samo słyszałem. PS nie lubi wysokuch obrotów. Zwyczajnie się przegrzewał. Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój pierwszy kontakt z serwisem Skody też na minus. Favorit rzucił czekiem. Podłączam się - obwód grzałki sondy. Zły jak wąż wysłałem siostrę do ASO - kuna przegryzła była przewód. Dla mistrzów mechaniki nie było istotne, że to nie przewód sygnałowy tylko zwykły, załączajacy grzałke - kosztorys na prawie 1000- wymiana sondy. Moi mechanicy zlutowali w 3 minuty i tyle.

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

>gustawie:

 

Poprzedni Ford przy 4 tys obr/minute przechodzil w tryb awaryjny. Wg ASO to przez wypadanie zaplonow. Kiedy im pokazalem na "tescie zegarow" (taki trik w Fordach pozwalajacy podejrzec wywalane bledy I kilka parametro pracy silnika) blad "zbyt wysokie cisnienie w manifoldzie dolotowym to uslyszalem ze tak moze byc: silnik nie ma mocy a turbine dmuch I wywala blad. Opadly mi rece.

4 wizyty - z tym ze przy czwartej madrzejszy o wiedze z googla kazalem im wymienic taka mala kostke od sterowania zaworem przy turbinie. Bingo!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polska (byle) jakość :( Klasyka z indyka.

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój pierwszy kontakt z serwisem Skody też na minus. Favorit rzucił czekiem. Podłączam się - obwód grzałki sondy. Zły jak wąż wysłałem siostrę do ASO - kuna przegryzła była przewód. Dla mistrzów mechaniki nie było istotne, że to nie przewód sygnałowy tylko zwykły, załączajacy grzałke - kosztorys na prawie 1000- wymiana sondy. Moi mechanicy zlutowali w 3 minuty i tyle.

Serwis nie jest od lutowania tylko od wymiany :)

Tylko moze?

RR to nie jest ale na brak komfortu narzekac nie mozna.

Chodziło o kolorystykę

Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz mając nowe auto musisz być mechanikiem przynajmniej w teorii i bywalcem forów internetowych, aby sprawnie podpowiedzieć serwisowi co jest grane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W fordach mozna latwo podniesc moc fabrycznie. Diesel 150 na 180 ps, benzyna 150 na 182, itp, itd. W sterowniku sa wgrane wszystkie mapy silnika. Trzeba wybrac tylko, ktora mapa ma dzialac. Koszt niewielki a mozna sporo kasy zaoszczedzic, serwis aso nie ma w to wgladu. Mam obecnie cmax, bylo 140 jest 163, od 3 lat tak jezdze. Za chwile odbieram grand cmax 2,0 diesel 150 PS i od razu go przerobie na 180 PS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@szumi tak jak piszesz :)

 

Auto po umyciu, czyż kolor nie jest piękny?

post-57311-0-94893600-1478958496_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.