Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

A zauważyliście, bo ja to obserwuję od lat, że te SUV-y za 200k, czy inne "wypaśne" fury, o których pisze QV, mają przeważnie łyse opony... Zwróćcie uwagę... jak na tym wyhamować taki samochód? 

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

jutro ogarniam tego, mam nadzieję ze się nie zawiodę jego stanem.

 

4,3 L V8 ;)

Witajcie po świętach,

 

jeszcze przed sprawdziłem auto, sprzedawca z Lublina (IMO handlarz) wycenił na 42900 auto które miało takie  oto mankamenty:

 

- zderzak przód ma sporo drobnych ubytków lakieru

- maska przód odpryski lakieru

- Reflektory przód wymagają sporej polerki

- klapa tył po dwóch przeciwnych stronach obok uszczelek mają spore ślady wytartego lakieru (do białego)

- zderzak tył lakierowany a po lewej jego stronie przy błotniku mega zlewka lakieru (bardzo niedbale zrobione)

- nadkole tył od str. pasażera obcierki i to spore od wsiadania (prawdopodobnie nity spodni)

- prawe drzwi kierowcy odstaje spód listwa i nie jest w jednej linii z drzwiami pasażera (korekta zawiasów bo nie są dociągnięte dołem)

- brudna maskownica głośnika od str. kierowcy drzwi

- kierownica najbardziej zniszczona z tych które widziałem (miejsce łączenia drewna ze skórą ma spore otarcia oraz jakaś mega rysa wzdłuż jej lewej krawędzi)

-wyświetlacz radia ze sporą rysą wzdłuż całej jego linii

 

A teraz najlepsze:

- prawy tył błotnik przy zderzaku wzdłuż jego długości purchle !!!! na 25 cm długości pod lakierem (jeszcze pod)

- korozja warstwowa wahaczy, łuszczy się i kruszy jak cholera

- malowane i spawane (odpicowane) tłumiki końcowe

 

jak tak wygląda spód to co się dzieje pod zrobioną (podobno w Szwajcu) konserwacją ????

 

Nie sprawdzałem ani grubości lakieru ani szyb bo się wkur…. na… no właśnie jak go nazwać żeby nie obrazić ???

 

to był już 5 Lexus jakiemu w ciągu 2 miesiecy poświeciłem swój czas. Chciałem kupić sobie autko które będzie kiedyś fajnym klasykiem na weekendowe wycieczki, kruzowanie po mieście wieczorami ....

 

Pozdrawiam :)

 


Seiko_BM + GW-9200 + GW-M5610 + Citizen_CB0011-18E + DAMASKO_DC_56 = WNM :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe dla mnie jest jak będzie z wina gdy jakiś system będzie za nas dokonywał jakichś manewrów i przy okazji w coś/kogoś uderzy

 

To sa systemy wspomagające kierowcę i to on decyduje o ich użyciu i tylko on odpowiada za konsekwencje wyrządzone takimi manewrami.

Samym samochodem to wiem jak działa ale z przyczepą  :blink:  :o cuda Panie robią 

 

Za wszystko odpowiada kierowca także wtedy , gdy czujnik zmierzchu nie zadziała i nie zmieni świateł z dziennych na mijania itd. itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie po świętach,

 

jeszcze przed sprawdziłem auto, sprzedawca z Lublina (IMO handlarz) wycenił na 42900 auto które miało takie  oto mankamenty:

 

- zderzak przód ma sporo drobnych ubytków lakieru

- maska przód odpryski lakieru

- Reflektory przód wymagają sporej polerki

- klapa tył po dwóch przeciwnych stronach obok uszczelek mają spore ślady wytartego lakieru (do białego)

- zderzak tył lakierowany a po lewej jego stronie przy błotniku mega zlewka lakieru (bardzo niedbale zrobione)

- nadkole tył od str. pasażera obcierki i to spore od wsiadania (prawdopodobnie nity spodni)

- prawe drzwi kierowcy odstaje spód listwa i nie jest w jednej linii z drzwiami pasażera (korekta zawiasów bo nie są dociągnięte dołem)

- brudna maskownica głośnika od str. kierowcy drzwi

- kierownica najbardziej zniszczona z tych które widziałem (miejsce łączenia drewna ze skórą ma spore otarcia oraz jakaś mega rysa wzdłuż jej lewej krawędzi)

-wyświetlacz radia ze sporą rysą wzdłuż całej jego linii

 

A teraz najlepsze:

- prawy tył błotnik przy zderzaku wzdłuż jego długości purchle !!!! na 25 cm długości pod lakierem (jeszcze pod)

- korozja warstwowa wahaczy, łuszczy się i kruszy jak cholera

- malowane i spawane (odpicowane) tłumiki końcowe

 

jak tak wygląda spód to co się dzieje pod zrobioną (podobno w Szwajcu) konserwacją ????

 

Nie sprawdzałem ani grubości lakieru ani szyb bo się wkur…. na… no właśnie jak go nazwać żeby nie obrazić ???

 

to był już 5 Lexus jakiemu w ciągu 2 miesiecy poświeciłem swój czas. Chciałem kupić sobie autko które będzie kiedyś fajnym klasykiem na weekendowe wycieczki, kruzowanie po mieście wieczorami ....

 

Pozdrawiam :)

 

Tylko i wyłącznie możesz próbować za granicą...oczywiście zachodnią ;)  W kraju zapomnij!


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z racji że z dokumentami do rejestracji pracuje na co dzień powiem tak, nie ma ani w PL ani za granicą pewniaków, a niestety na zachodzie jest coraz więcej przkrętów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

różnych przypadków mógłbym opisać setki czy to z Polski czy z importu nawet kupując luksusowe auto w zagranicznym salonie nie możemy być niczego pewni :-) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na forach Lexusa nie ma nic ciekawego na sprzedaż ? Może też ktoś tam założył swoją galerię i opisuje co się działo z autem, tak jak to bywa na forach motoryzacyjnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na forach Lexusa nie ma nic ciekawego na sprzedaż ? Może też ktoś tam założył swoją galerię i opisuje co się działo z autem, tak jak to bywa na forach motoryzacyjnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Delikatne sprawy lakiernicze, rzeczy wychodzące przez pryzmat czasu w postaci np lamp, które należy spolerować darowałbym jako negatywna decyzje zakupowa. Te auta maja już po 15 lat <... wiec naturalne jest, ze nie będzie to auto z salonu. Natomiast jeżeli widać, ze auto jest zajechane jak koń po westernie ma wspawana cwiare i zostawia 4 ślady to bym sobie darował ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Delikatne sprawy lakiernicze, rzeczy wychodzące przez pryzmat czasu w postaci np lamp, które należy spolerować darowałbym jako negatywna decyzje zakupowa. Te auta maja już po 15 lat <... wiec naturalne jest, ze nie będzie to auto z salonu.

+1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do aut nastoletnich trzeba podchodzić z dystansem, tu bardzo często zdarza się oszczędzanie na częściach. Natomiast przy nowych czy prawie nowych za 200k+ kupowanych często na firmę, nie jest problemem wydać 4-5k na komplet opon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No własnie, nie... Kupują panowie auta za 200k w 100% leasingu, a potem na opony za 4-5k już nie wystarcza.


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakby ktoś miał problemy lub wątpliwości z papierami potrzebnymi do rejestracji w tej kwestii zawsze mogę doradzić/pomóc 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko i wyłącznie możesz próbować za granicą...oczywiście zachodnią ;)  W kraju zapomnij!

:)

byłem w Monachium osobiście po auto wyglądające na $10000 miało ze wszystkich 5 sztuk najlepiej zachowane wnętrze, można było jeść z podłogi lecz spod auta to tragedia sama rdza!

 

Ja sobie zdaję sprawę ze 15 letnie auto będzie wymagało wkłady finansowego ale jak ktoś wystawia samochód za 42900 to (100% więcej niż średnia cena takiego modelu) wymagam stanu auta zgodnego z opisem

 

Na forum Lexusa specjalnie się zarejestrowałem aby właśnie zapytać czy koś z forumowiczów posiada taki zadbany egzemplarz, niestety kto ma ten nie sprzeda :/

 

http://klasykagatunku.pl/auta/lexus-gs-430/

 

taki egzemplarz to mega rarytasik.

 

No cóż w piątek jadę negocjować nowego Leona ST w wersji FR


Seiko_BM + GW-9200 + GW-M5610 + Citizen_CB0011-18E + DAMASKO_DC_56 = WNM :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Leon jest ładniutki ale zawieszenia w seatach to wozy drabiniaste. Nawet ateca nie za dobrze radzi sobie z wybieraniem nierówności, a im mniejszy seat tym gorzej.

Auta na idealnie równy asfalt, na wybojach rzuca kierowcą jak orzeszkiem :D

 

Nowa Ibiza jest śliczna, najładniejsze auto segmentu B, bezdyskusyjnie. Ale zawias pewnie będzie dramat, jakość materiałów we wnętrzu chyba nawet gorzej niż w Skodzie Fabii.

Edytowane przez QuadrifoglioVerde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ford oferuje do Ecoboosta 1.0 i 1.5 instalacje gazowe Prins   dopłata 9 tys zł jak do diesla  ;).

 


 

No cóż w piątek jadę negocjować nowego Leona ST w wersji FR

 

Jaki silnik wybrałeś? Kiedyś przy FR było wiadomo od razu, że to 2.0 211KM, dziś FR to wersja wyposażenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki silnik wybrałeś? Kiedyś przy FR było wiadomo od razu, że to 2.0 211KM, dziś FR to wersja wyposażenia.

Wybrałem 1,8 TSI

Edytowane przez BraWo100

Seiko_BM + GW-9200 + GW-M5610 + Citizen_CB0011-18E + DAMASKO_DC_56 = WNM :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Automat czy manual? Jeśli automat to prawdopodobnie maksymalny moment obrotowy a więc i moc przy niskich i średnich obrotach jest wykastrowana do poziomu z 1,4.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja sie pochwale nowym nabytkim, padlo na zwykla izke 1.2 benzyniak fajne ladne zwykle autko, pierwszy 1kkm za mna wrazenia bardzo pozytywne, moze zawieszenie mogloby byc bardziej miekkie ale miekszego niz te co mam nie oferuja :)

31c9fefa66f40880c9987345cb051419.jpg

Edytowane przez bober5264

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Automat czy manual? Jeśli automat to prawdopodobnie maksymalny moment obrotowy a więc i moc przy niskich i średnich obrotach jest wykastrowana do poziomu z 1,4.

 

No nie złe. Ile mocy? :)

 

Moc katalogowo 180km ale jak to w VAG-u będzie jakiś gift ok. +10%

Skrzynia manual gdyż DSG nie zniesie późniejszego modu na 230-240km i 350-370nm :)

 

ładna ta nowa Ibiza, tez mi się podoba :)


Seiko_BM + GW-9200 + GW-M5610 + Citizen_CB0011-18E + DAMASKO_DC_56 = WNM :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@bober5264, szerokości i bezawaryjności.

 

@overrange jest kilka rodzajów skrzyń dsg/s-tronic, różnią się max momentem jaki mogą przenosić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.