Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

lewandek

Omega Seamaster GMT - serwis Swatch Group Polska

Rekomendowane odpowiedzi

Pisze sie na 100% :angry: , jeszcze nie widziałem Grześka :lol: i chętnie zobaczę serwis SG.


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez bym się pisal.


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest już grupa klubowiczów gotowa poświęcić trochę czasu na wizytę w serwisie Swatch Group Polska w Warszawie.

Po doprecyzowaniu szczegółów odnośnie daty i godziny przez Darka i Pana Stanley?a Bark?a będziemy mogli, jako oficjalni reprezentanci Stowarzyszenia KMZiZ podpatrzeć jak są traktowane/serwisowane nasze zegarki w tym serwisie. Moja osobista sugestia, co do terminu to chyba czas już po naszych spotkaniach klubowych.

 

Myślę, że nie powinna to być tylko i wyłącznie wycieczka pt. ?zwiedzanie serwisu? tylko raczej rodzaj pracy, którą wykonamy na rzecz Klubu. Czyli mamy przemyślane wcześniej tematy, z którymi będziemy chcieli się zapoznać, a które po tej wizycie rzetelnie i w sposób obiektywny przedstawimy w formie pisanej na forum, a jeśli będzie można to i fotograficznej.

Wiem, że Pasjonat ma już taki temat, który chciałby podpatrzeć, ja też mam uwagi i chcę na pewne rzeczy spojrzeć, myślę, że Staruszek, grzesiek i eye_lip też będą przygotowani do tej wizyty. Może inni klubowicze, którzy mają jakieś sugestie, albo własne doświadczenia z serwisem, Swatch i chcą, aby coś wyjaśnić, o coś spytać ? niech przekażą to np. na pw lub inaczej uczestnikom tej wyprawy / nie na forum - ze względów oczywistych /.

Skoro nadarzyła się okazja żeby zapoznać się z działaniem profesjonalnego serwisu grupy Swatch to wykorzystajmy ją dla dobra wszystkich klubowiczów i być może serwisu Swatch także :angry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest już grupa klubowiczów gotowa poświęcić trochę czasu na wizytę w serwisie Swatch Group Polska w Warszawie.

Po doprecyzowaniu szczegółów odnośnie daty i godziny przez Darka i Pana Stanley?a Bark?a będziemy mogli, jako oficjalni reprezentanci Stowarzyszenia KMZiZ podpatrzeć jak są traktowane/serwisowane nasze zegarki w tym serwisie. Moja osobista sugestia, co do terminu to chyba czas już po naszych spotkaniach klubowych.

 

Myślę, że nie powinna to być tylko i wyłącznie wycieczka pt. ?zwiedzanie serwisu? tylko raczej rodzaj pracy, którą wykonamy na rzecz Klubu. Czyli mamy przemyślane wcześniej tematy, z którymi będziemy chcieli się zapoznać, a które po tej wizycie rzetelnie i w sposób obiektywny przedstawimy w formie pisanej na forum, a jeśli będzie można to i fotograficznej.

Wiem, że Pasjonat ma już taki temat, który chciałby podpatrzeć, ja też mam uwagi i chcę na pewne rzeczy spojrzeć, myślę, że Staruszek, grzesiek i eye_lip też będą przygotowani do tej wizyty. Może inni klubowicze, którzy mają jakieś sugestie, albo własne doświadczenia z serwisem, Swatch i chcą, aby coś wyjaśnić, o coś spytać ? niech przekażą to np. na pw lub inaczej uczestnikom tej wyprawy / nie na forum - ze względów oczywistych /.

Skoro nadarzyła się okazja żeby zapoznać się z działaniem profesjonalnego serwisu grupy Swatch to wykorzystajmy ją dla dobra wszystkich klubowiczów i być może serwisu Swatch także :angry:

 

Eugeniuszu zgadzam się z każdym Twoim słowem.

Mam tylko pytanie. Czy Ty nie możesz spać? :-):-):-)a może aktualnie jesteś na drugiej półkuli? Wczoraj jak rozmawialiśmy to mi się zdawało że jesteś raczej w Polsce a nie w USA? hahah

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mbubu
date='16 April 2010 - 19:06'[/b] timestamp='1271433971' post='483598']

Szanowni Państwo,

 

chciałbym się przedstawić. Nazywam się Stanley Bark i jestem prezesem The Swatch Group (Polska) Spółka z o.o.

 

 

Drodzy Państwo,

 

 

 

Miło jest mi słyszeć, że większość z Was jest zadowolona z usług świadczonych przez serwis SG PL.

 

Tych z Państwa, którzy nie są zachęcam do bezpośredniego kontaktu ze mną. Proszę jednak pamiętać o konkretnym opisaniu usterek, podaniu marki i modelu zegarka. W przypadku anonimowych informacji, bez konkretów ? takich jak ta poniżej - jestem bezradny i nie mogę pomóc.

 

 

 

Von: [email protected] [mailto:[email protected]]

Gesendet: Freitag, 16. April 2010 10:29

An: Swatch Group Info

Betreff: Spam: Service watch

 

 

Bardzo, bardzo miło, że pan Stanley wyciągnął rękę. Szkoda, że dopiero po mailu do centrali, a nie wcześniej. Reakcja jednak bardzo szybka mail do centrali jak widać na ujawnionej korespondencji o 10:29 16 kwietnia. Rejestracja na forum i pierwszy post Pana Stanleya po 19tej tego samego dnia. Ale ogólnie miło i w dobrą stronę. Teraz może z mniejszymi obawami oddam zegarek na przegląd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Informacja:

mamy oficjalne zaproszenie do odwiedzenia serwisu Swatch Group Polska wystosowane przez Panów ? Prezesa Swatch Group Polska Stanley?a Bark?a i kierownika serwisu Jarosława Sychowskiego.

Zgłosiło się pięciu chętnych, którzy chcą w imieniu klubowiczów wziąć udział w spotkaniu.

Mamy zgodę szefostwa serwisu na zrobienie kilku zdjęć tak, aby po wizycie można było je zamieścić na naszym forum /tu prośba, aby ktoś, kto ma aparat i potrafi robić zdjęcia - wziął go ze sobą ? ja mam tylko zwykłego kompakta/

Termin wizyty to środa 09-06-2010 godz. 9.00 w biurowcu przy ul Marynarskiej 15 /w pobliżu Galerii Mokotów /proszę osoby, które się zgłosiły na tę ?wyprawę?, aby oficjalnie potwierdziły swoją deklarację uczestnictwa /prośba, aby jak najszybciej/

Jeśli ktoś nie będzie mógł to może zgłoszą się w to miejsce inni chętni. Wszystkich klubowiczów zachęcam do przekazywania swoich sugestii i pytań związanych z serwisem Swatch do osób biorących udział w ?wycieczce?.

Oczywiście wszystko, o czym napisałem wyżej jest uzgodnione z naszym Prezesem i grupa wycieczkowa reprezentuje Stowarzyszenie KMZiZ. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam !


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za potwierdzenie obecności. Filip pamiętaj o aparacie - proszę :P 'Boldy' dzięki za pytania. Może jeszcze ktoś, coś ma do wyjaśnienia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed biurowcem na Marynarskiej 15 z 15 minut wczesniej, wejdziemy razem chyba optymalnie tak by było .


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypominam ?dzielnej piątce? o jutrzejszej wizycie w Serwisie Swatch Group Polska, ul. Marynarska 15 godz., 9.00 ? czyli trzeba być kilka minut wcześniej /wpisanie się do książki wejść u ochrony i wjazd na IX p/ Będę czekał na dole przy recepcji. Propozycja aby wejść razem jest jak najbardziej okay :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

napiszcie proszę parę słów o tym co zobaczyliście i usłyszeliście, podzielcie się wrażeniami ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Państwo,

 

chciałbym się przedstawić. Nazywam się Stanley Bark i jestem prezesem The Swatch Group (Polska) Spółka z o.o.

 

Serwis Swatch Group jest integralną częścią naszej firmy, od 1 stycznia 2010 r. z lokalizacją przy ul. Marynarskiej 15 w Warszawie.

 

Stanley Bark

Prezes Zarządu

The Swatch Group (Polska) Spółka z o.o.

 

Żeby od razu nie robić sensacji dotyczącej jakości zegarków Omega oraz tego w jakim stanie wracają z Pana serwisu wysyłam Panu maila z opisem sytuacji. Temat dotyczy mojego zegarka Omega Seamaster Planet Ocean ( zegarek nowy na gwarancji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz tam sensacji. Nie od dziś wiadomo, że zegarmistrzostwo podąża śladami motoryzacji: "Nigdzie Ci tak nie uświnią samochodu jak w myjni. Nigdzie Ci tak nie zepsują samochodu jak w serwisie." Tyle że w tej branży masz myjnię i serwis w jednym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby od razu nie robić sensacji dotyczącej jakości zegarków Omega oraz tego w jakim stanie wracają z Pana serwisu wysyłam Panu maila z opisem sytuacji. Temat dotyczy mojego zegarka Omega Seamaster Planet Ocean ( zegarek nowy na gwarancji)

No cóż, ciarki mnie przechodzą, bo aktualnie moja Omega SMP jest na przeglądzie okresowym w serwisie Swatch. Dopilnowałem aby na pokwitowaniu zapisano, że zegarek posiada jedynie niewielkie mikrorysy, do tego sam dopisałem, żeby starannie się z nim obchodzono i że będę na to zwracać uwagę przy odbiorze. Mam nadzieję, że wróci w takim samym stanie, bo jakichkolwiek zniszczeń nie będę tolerował. Poczekamy, zobaczymy.

Centurio, napisz jak zakończy się sprawa.


Pozdrawiam, Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Centurio, napisz jak zakończy się sprawa.

 

Oczywiście napiszę jak się zakończy sprawa choć nie robię sobie wielkich nadziei, szczerze mówiąc raczej nie ma szans abym odzyskał zaufanie do marki Omega i jej serwisu na tyle abym zabrał w końcu na pierwszy podwodny chrzest ( do tej pory nie był, bo od dnia zakupu jest zepsuty)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... raczej nie ma szans abym odzyskał zaufanie do marki Omega i jej serwisu ...

 

No teraz to już musisz napisać co się stało, inaczej nie usnę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No teraz to już musisz napisać co się stało, inaczej nie usnę :)

 

Nawet najlepszej marce może przytrafić się wadliwa sztuka, ważne jak się rozwiązuje problem to dopiero decyduje w której lidze się gra. Poczekam i zobaczę jak rozwiąże problem SG Polska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety zapewne dopiero po Baselworld , bo teraz to wszyscy tam siedzą

Chętnie poznam finał tej sprawy

Skądinąd wiemy dlaczego na mojego maila nie odpisał Bark Stanley, ale ważne że otrzymałem uprzejmego maila od szefa działu obsługi klienta z dalszymi krokami. Aktualny status jest taki że mam odesłać zegarek do serwisu. Budujące jest to że zaoferowano zorganizowanie kuriera który odbierze przesyłkę. Oczywiście nie będę sprawiał dodatkowych kłopotów i sam zorganizuję jego dostarczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.