Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
JANUSZ003

Klub Miłośników Zegarków Sinn

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsze słyszę by wysyłka zegarka na naprawę gwarancyjną była obarczona koniecznością opłaty za wysyłkę zegarka. Zgłaszając reklamację przez stronę Sinn’a na końcu jej zgłaszania generujemy etykietę dla kuriera bez konieczności opłaty. Dokładnie taka sama procedura jest np. w Suunto (kilka dni temu ja przechodziłem).

 

Co do możliwości pływania w zegarku koledzy słusznie piszą, nie miej obaw czy skrupułów co do pływania z zegarkiem o WR200. Limitem może być tylko pasek skórzany bądź inny, nie odporny na wodę.

Nie czekaj tylko wysyłaj Sinn’a do serwisu fabrycznego.

Edytowane przez zagajnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu kolego @poiuyt masz rację, pełna zgoda.

Edytowane przez zagajnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszło. Zobaczymy. Mam nadzieję że będę jedynym użytkownikiem Sinna z problemami ( zakończonymi jak w dobrym romansie żyli długo i szczęśliwie). Ale dam znać co i jak gdyby moja lekcja miala być w przyszłości prostszą ścieżka któregoś z forumowiczów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem pozytywną odpowiedź od Sinn. Proszą o wysłanie zegarka do Niemiec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super, napisz po jak się sprawa zakończyła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesłali list przewozowy dla kuriera UPS do wydruku.

Żeby nie zaśmiecać tematu mail od producenta wrzucilem w Wątku zegarmistrzowskim, jeżeli ktoś z sznownych chce rzucic okiem :)

Edytowane przez sielwolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paski się zmieniają ale zegarek cały czas ten sam.

post-92075-0-02410700-1578134631_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki za naprawę.

Miałem też serwis o wszystko tip top i zero problemów + super kontakt.

Jedyny minus to, że serwis trwa 3 miesiące :(


"Muzyka po milczeniu najlepiej wyraża to co niewyobrażalne" Aldous Huxley (1894 - 1963)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

U Niemca to chyba standard. Leniwy naród ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@vitriol a co chciałbyś wiedzeić o T2?

 

miałem/mam ;-) T2, które po wizycie w Sinni'e zmieniło się na T2B. Jeszcze na Soprodzie. Piekielnie dokładny.

 

6f5cb174a973ba2e2fd8fcdb64699894.jpg

Edytowane przez Nuter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No więc to skomplikowane.

 

Zegarek był kupiony bezpośrednio u nich.

Po ponad roku napisałem czy byłaby możliwa zmiana do wersji T2B.

Napisali że "została wyrażona zgoda na taką konwersję, podali koszty części, tarcza, wskazówki i zamiana związana w zasadzie z pełnym serwisem..

To była drogą zabawa, więc odpisałem ze przy okazji serwisu skorzystam.

Później zegarek trafił na gwarancji do serwisu - problem z naciągiem automatycznym.. i zapłaciłem tylko za części.

 

Zegarek przyszedł z błędem czyli sekunda jest jak widać. Oczywiście naciąg naprawiony i cała konwersja wypisana na 3 kartkach jak zwykle sinn.. Mi się spodobało bardziej i zostawiłem.

 

Ot cała historia.

 

Myślę że teraz po zakończeniu modelu T2B już by się nie zgodzili, bo w tej zgodzie było coś jakby że właśnie ze względu na to że zegarek jest w sprzedaży seryjnej i nie jest limitką, to była zgoda na zmianę.

 

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z żalem, ale jestem zmuszony rozstać się z U1.

 

74cde4bb6722f0e023a8d4077732e795.jpg

 

7aefdc42166bbef8aef2e19d83666dba.jpg

Edytowane przez arturzbsk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie nam Was brakować:(


Czas zmienia perspektywę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, serce boli :) , miotam się, sprzedać-nie sprzedać, ale są inne wydatki..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, serce boli :) , miotam się, sprzedać-nie sprzedać, ale są inne wydatki..

Nie sprzedawać. Killer. Jego masz jednego a nerki na przykład już dwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ułatwiasz :) jednakże wersja z nerkami do rozważenia ;)

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ułatwiasz :) jednakże wersja z nerkami do rozważenia ;)

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Sprzedaj nerke :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.