Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Kuwetka

Pomoc w zakupie zegarka - Omega

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem nowy na tym forum, witam wszystkich... (ale nie o tym chce napisać)

Od pewnego czasu choruję na zegarek marki Omega, niestety nie znam się na technicznych aspektach. Moje podstawowe wymagania co do niego to:

- marka: Omega - może nie jest to racjonalnie wytłumaczalne, ale nie wszystko musi być racjonalne

- klasyczny wygląd (żadnych udziwnień, wodotrysków - prostota i elegancja)

- nakręcany mechanizm - w myśl słów pewnego starszego Pana: "Prawdziwy mężczyzna powinien mieć, choć jeden w życiu nakręcany zegarek"

- bransoleta - dla mnie wygodniejsza opcja niż pasek

Powinienem również zaznaczyć że nie jestem szejkiem arabskim i środki mam ograniczone. Znalazłem na Allegro taki oto zegarek: Omega Geneve Automatic

Niestety moja wiedza nie pozwala mi stwierdzić czy jest to dobry zakup i czy nie jest to podróbka. Poczytałem na forum o wałkach na aukcjach internetowych i widzę że bez Waszej pomocy się nie obędzie. Podsumowując proszę o opinie na temat tego zegarka i jeśli ktoś ma pomysł na inny, podobny to każda propozycja będzie mile widziana.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

To jest oryginalny zegarek i jest zachowany w bardzo dobrym stanie.

Rafał

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zegarek jest OK, sprzedajacy to zreszta Forumowicz. Ten model nie jest szczegolnie poszukiwany to i cena wzglednie nizsza, ale z 1000 zl trzeba bedzie pewnie zaplacic. Ma ladna bransolete a to duzy plus.

Zadna praca nie hanbi, ale kazda meczy...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

zegarek jest oryginalny ale geneve to chyba jedna z gorszych linij omegi .(ale to moje zdanie)