Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Degustatorr Noir

Klub Miłośników Zegarków OMEGA

Rekomendowane odpowiedzi

.

Edytowane przez Mirosuaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie na deklu nie ma plomby

 

Nie przejmuj się - ja też mam nówkę już bez tej czerwonej kropki.

 

Raczej dalej. Kolejne rysy tym razem bardziej głębokie :(

 

 

Na pewno nie moje bo mam zdjęcia sprzed wysyłki. Tak SGP dba o nasze zegarki :(

 

To da sie zapolerować. 

Zdziwiony jestem. U mnie jak otwierali Certinę to przysłali odpolerowaną, wyszczotkowaną jak nóweczkę oczywiście naprawioną. Jak kluczem do otwierania był dekiel zarysowany to wysłali dekiel nowy do Dolińskich (4 tyg czekania) i mi na miejscu wymienili. Jak pasek kauczukowy chcąc go poprawić zniszczyli to nowy przysłali...

No masz pecha. Wybacz, że się podśmiechuję ale to już tak jest, że jak coś jest od początku pechowe to już takie będzie. Ja mam takiego pecha z body aparatu... Z czasem można tylko zobojętnić się lub walczyć do końca.

Zgłoś to do nich, napisz po angielsku formularzem ze strony do Szwajcarii. Zostaną upomniani i poprawią. Nie wiem czy musieli by teraz mechanizm wymieniać... Ale masz tu na tym dziale nawet zdjęcia z przed naprawy więc muszą to uwzględnić. Poza tym to dla nich też kwestia prestiżu. No bo jaki byłby sens kupowania Omegi gdyby zawsze trzeba było się modlić o to by się nie popsuła bo serwis jest dziadowski?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość norbie

no właśnie na deklu nie ma plomby

Jeżeli na dodatek nie byłoby zdjęcia mechanizmu z przyjęcia zegarka do serwisu, to jak można udowodnić, że to serwis porysował mechanizm?

Edytowane przez norbie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

To prawda plomb już nie ma. Natomiast jeśli były by jakiekolwiek ślady nieautoryzowanego otwierania dekla przez użytkownika to serwis nawet by nie otwierał tylko albo zaproponował odpłatną naprawę albo odesłał z powrotem. a serwis ma swoje sposoby, żeby poznać czy był dekiel otwierany czy nie i w jaki sposób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się że Omega nie jest w stanie spełnić wymagań jakościowych Kolegi, piszę to zupełnie serio. Ja bym sprzedał i kupił coś z wyższej półki i najlepiej z pełnym deklem, np. Roleksa. Tam nie ma prawa być wpadek z lumą.

Zapomnij. Rolex też robi babole widoczne gołym okiem.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź juz z tym prawnikiem nie przesadzaj ... Za każdym razem przy reklamacji lecisz do papugi?

Nie stresuj sie tak bo jeszcze bedziesz mial nadcisnienie. Z prawnika w zyciu korzystalem moze 2 razy ale jak widze takie podejscie do klienta to na pewno bym skorzystal bo ani nie mam czasu na uzeranie sie z ludzmi ktorzy(z tego co posze Kolega) niewiele wspolnego maja z profesjnonalizmem a i ich podejscie byloby powazniejsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie stresuj sie tak bo jeszcze bedziesz mial nadcisnienie. Z prawnika w zyciu korzystalem moze 2 razy ale jak widze takie podejscie do klienta to na pewno bym skorzystal bo ani nie mam czasu na uzeranie sie z ludzmi ktorzy(z tego co posze Kolega) niewiele wspolnego maja z profesjnonalizmem a i ich podejscie byloby powazniejsze.

O moje zdrowie nie musisz się martwić ciociu dobra rada. Od samego początku z adwokatem tu wyskakiwałes. A jak Serwis nawalił to serwis naprawi i w czym problem? Najwyżej serwisant po premi dostanie


O i T 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, koniecznie do prawnika,szczególnie, że jak na razie to klient prowadzi swoją wojnę z serwisem na forum, o której to wojnie sam serwis nic nie wie, bo rozumiem, że serwis nie dostał jeszcze zdjęć tego co sam sknocił, żądań naprawy, a tym bardziej nie miał jak się do tych żądań ustosunkować odmownie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Wyskakiwalem" ze swoja opinia. Czy zabronisz mi jej wypowiadac? Ty bys zrobil inaczej, ja to szanuje ale szanujmy siebie nawzajem podczas rozmowy bo ow szacunku zaczyna Tobie brakowac.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rolex, Omega masowi producenci zegarków luksusowych no i właśnie jak radzą sobie Ci producenci z trzymaniem standardów jakościowych przy setkach tysięcy wyprodukowanych czasomierzy rocznie, macie może jakieś informacje na ten temat. Abstrahując od bardzo przykrej sytuacji która spotkała kolegę raphael1215 to wydaje się że to właśnie Rolex zarówno produkuje lepszej jakości zegarki jak również jego obsługa posprzedażna stoi na wyższym poziomie, Omega na chwilę obecną zwiększa wydatnie... ale ceny swoich zegarków. Czytając opinie użytkowników na różnych forach w tym zagranicznych można odnieść wrażenie, że jednak to Rolex poradził i nadal radzi sobie lepiej "na taśmie" od Omegi.

 

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość norbie

To prawda plomb już nie ma. Natomiast jeśli były by jakiekolwiek ślady nieautoryzowanego otwierania dekla przez użytkownika to serwis nawet by nie otwierał tylko albo zaproponował odpłatną naprawę albo odesłał z powrotem. a serwis ma swoje sposoby, żeby poznać czy był dekiel otwierany czy nie i w jaki sposób.

Sorry za pytanie, ale nie serwisowałem jeszcze żadnej Omegi w ASO - o jakich sposobach piszesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim odczuci błąd jest w tym, że nie da się do jednego worka (czyt. SERWISU) wrzucić wszystkich marek od taniego względnie Tissota do drogiej Omegi. Jak już klient płaci to serwis powinien mieć osobny, exclusive. Rolex pewnie nie ma takiego problemu bo też marek posiada znacznie mniej. Nawet jeżeli osobny serwis nie byłby by możliwy to jednak fachowcy po kursach  wyspecjalizowani w naprawach na najwyższym poziomie powinni w ramach tego wspólnego serwisu występować. Z imienia i nazwiska serwisant powinien się wtedy podpisać na protokole naprawy a klient powinien wiedzieć do kogo mieć ewentualne pretensje i kogo ma wymieniać jako winowajcę z imienia i nazwiska. Coś jak osobne stanowisko serwisowe AMG w serwisie Mercedesa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Serwis zdjęcia dostał od razu. Kurier juz wysłany korespondencja bogata na 9 maili z serwisem. W ostatnim mailu poprosiłem o przekazanie moich uwag do producenta plus zdjęcia oraz ustosunkowanie się na piśmie producenta co to powyżej sprawy.

 

Tak to prawda pod mikroskopem oceniają ślady otwarcia lub ich brak. Ale popatrzcie sami Panowie jaki kontrast. Oglądają pod mikroskopem czy klient nie chciał bawić się w zegarmistrza żeby odrzucić roszczenia gwarancyjne bo to zawsze zysk dla serwisu a w druga stronę ? Oddają bez oględzin skoro zegar wysłali w takim stanie ?

 

A co do serwisu wrzucania do jednego worka jakosci itp.. Czy kupując Omegę lub wyższe marki kupujemy zegarek ? Przecież za 100 zł tez można kupić zegarek. No właśnie kupujemy raczej w większej części tą całą otoczkę. Prestiż jakość zadowolenie z wykonanych napraw przeglądów itp itd. Przecież głównie za to płacimy kupując drogi zegarek.

 

Ostatnio czytałem że ktoś ma Omegę i Rolexa. Omega robi plus 1 sek Rolex robi plus 6 czy więcej. Coś tam jeszcze nie grało oprócz tego. Tu wcale nie chodzi o to czy to Omega czy Rolex bo i ja i tamten właściciel mamy racje coś nie jest dopracowane to takie marki j w/w bez dalszych kompromitacji powinny wykazać się natychmiastową reakcja i satysfakcjonującym rozwiązaniem sprawy. I to jest prestiż a nie to czy mamy na tarczy znaczek Omegi czy Rolka. Bo wpadka to i największym marką może się trafić

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro Kolegę stać na nowego PO, to po tylu przygodach z swoją Omegą w serwisie , nie lepiej odpuścić tę ryskę na ogniwku ? I cieszyć się fajnym sikorem . Może lepiej dokupić nowe ogniwko i zaoszczędzić na swoim zdrowiu :)  .


Pecunia non olet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro Kolegę stać na nowego PO, to po tylu przygodach z swoją Omegą w serwisie , nie lepiej odpuścić tę ryskę na ogniwku ? I cieszyć się fajnym sikorem . Może lepiej dokupić nowe ogniwko i zaoszczędzić na swoim zdrowiu :) .

Może przeczytaj całość... A po drugie co to za różnica czy go stać czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt źle się wyraziłem .Ale jak już jest z samym zegarkiem wszystko ok. To może odpuścić sobie tą ryskę ( lub dokupić nowe ogniwko ) i cieszyć się zakupem i Go nosić póki jeszcze nie przeszła radość z takiego zakupu. A tak zegarek więcej leży w serwisie niż na ręku. Szkoda zdrowia i nerwów ( Ja bym tak zrobił ) , ale gwoli prawdy Ja nie jestem pedantem.


Pecunia non olet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Kolego sawcio68 jeszcze parę postów wyżej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok . tu nie chodzi tylko o bransoletę , więc Musisz walczyć dalej , Mogę tylko współczuć i życzyć powodzenia  . 


Pecunia non olet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt źle się wyraziłem .Ale jak już jest z samym zegarkiem wszystko ok. To może odpuścić sobie tą ryskę ( lub dokupić nowe ogniwko ) i cieszyć się zakupem i Go nosić póki jeszcze nie przeszła radość z takiego zakupu. A tak zegarek więcej leży w serwisie niż na ręku. Szkoda zdrowia i nerwów ( Ja bym tak zrobił ) , ale gwoli prawdy Ja nie jestem pedantem.

dobrze, ze nie jestes pedantem. Masz latwiejsze zycie. Ktos ci porysuje samochod? leee..po co to zglaszac i naprawiac z ubezpieczenia. Stres i klopoty, zaplacisz sam.

Kupisz sprzet do domu i popsuje sie po tygodniu, to nie bedziesz na gwarancje wysylal bo po co?! Samemu mozna naprawic i zaplacic za wszystko a nie tyle stresu i problemow.

 

Chcialbym tak zyc, ale jak na razie jestem pedantyczny jak kolega Rafal :D i cisnalbym serwis dopoki nie dostane zegarka w stanie lepszym niz oddalem.


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pisałem  w temacie o Omegach już dawno . Ale niektórzy nic się nie zmienili ( docisnąć , ośmieszyć ,) Taki styl ,może dobry na Wyspach . Ja nie robię na żadnym temacie wycieczek osobistych do żadnego z  kolegów 

Pozdrawiam Sławek 


Pecunia non olet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Omega aspiruje swoją polityką do segmentu premium to serwis też ma być premium. Zegarek ma wrócić z serwisu w stanie lepszym niż przed wysłaniem. To nie Tissot żeby "przymykać oko". Jakość poznaje sie po podejściu do klienta na każdym etapie jego kontaktu z firmą a nie tylko poprzez podwyższanie ceny i marketing.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapytam może co to jest "premium" klient rozumie pod tym pojęciem co innego i sprzedawca/serwis rozumie to inaczej. Producent być możę postrzega to jeszcze inaczej. Klient kupując produkt premium kupuje całą otoczkę z tym związaną tj. pewną ekskluzywność. A firma poprostu łupi przy zakupie później przy serwisie nie dając nic ponad przeciętną. Takie odnoszę wrzażenie obcując z markami premium (nie chodzi tu o zegarki) - najważniejsze jest sprzedać.

Edytowane przez jacus

JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

No ja nie kupiłem zegarka tylko właśnie ta całą otoczkę. precyzje perfekcje jakość cytując za Omegą a zegarek to mam w komórce :) ale jedno trzeba przyznać wyregulowali poniżej 1 sekundy na dobę co prawda z 3 godziny jeszcze brakuje do pełnej doby ale nie jestem w stanie zaobserwować odchyłki może jest plus pół sekundy, może mniej. Tym bardziej boli ta sprawa ze zniszczeniem zegarka :(

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

No to nawet tu mamy jasną odpowiedź szukają kogoś kto ma doświadczenie w LUKSUSOWYM SEGMENCIE ! więc Omega jest LUKSUSOWA jeśli by ktoś powątpiewał :) prestiż jakość itp itd..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.