Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

JackFrost

Użytkownik
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Początkujący

About JackFrost

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  1. Nadgarstek 18,5 i jest zapas , bo nadgarstek mam płaski jak naleśnik. Wbrew pozorom to bardzo wygodny zegarek ale jak ponoszę inny, mniejszy np. Hamilton Khaki Field 38mm to potrzeba chwili na przyzwyczajenie. Kombinowałem też z różnymi paskami i musze przyznać że oryginalny jest najlepszy (bo nie ma dziury między paskeim a kopertą przy uszach). Latem bransoleta oczywiście, która też jest całkiem wygodna,
  2. Zdumiewająco dobrze zrobiony - dziękuje! Cyt. Dobry projekt nie musi niczego udowadniać na siłę fajerwerkami i tanimi błyskotkami
  3. Grubość zupełnie nie przeszkadza. Używam na bransolecie, cały wyjazd na narty ponad miesiąc temu zegarek zaliczył bez żadnego dyskomofortu z mojej strony. Zapewne dzięki krótkim uszom siedzi pewnie na nadgarstku. Najlepsza jest bransoleta - nie wiem jak to działa ale ilekroć "przydzwoniłem" i sądziłem, że będą ryski okazywało się, że nie ma najmniejszego śladu. Biorę jednak poprawkę, że mam kilka chrono i niektóre są nawet grubsze i większe więc moja opinia jest subiektywna bo po prostu mogłem się przyzwyczaić do dużych zegarków. Dokładność chodu - rewelacja - +5/6 sek. na dobę.
  4. Czyżby Omega AT ? Raczej w rozmiarze 38,5.
  5. Takie wrażenie można odnieść przede wszystkim w Polsce i nie dotyczy to tylko zegarków ale nie będę tu pisał o spiskowych teoriach - sądzę, że to się z czasem zmieni. Na razie Omega głosi dumnie na stronie: WELCOME TO OMEGA CUSTOMER SERVICEWe appreciate your decision to invest in an OMEGA watch. Customer satisfaction motivates everyone at OMEGA, and it enables us to provide you with excellent service throughout the entire life of your treasured timepiece. Na stronie Tissota nie znalazłem takich zapisów . Zatem powinniśmy wymagać aby serwis był "excellent". Zwracam też uwagę, że nie ma napisane nigdzie iż taki "excellent" serwis dotyczy tylko zegarków kupionych w butiku wiec dyskusja czy ktoś kupił przez internet czy w gdziekolwiek indziej nie ma znaczenia dla posiadacza Omegi w kontekście jakości serwisu.
  6. Jeśli Omega aspiruje swoją polityką do segmentu premium to serwis też ma być premium. Zegarek ma wrócić z serwisu w stanie lepszym niż przed wysłaniem. To nie Tissot żeby "przymykać oko". Jakość poznaje sie po podejściu do klienta na każdym etapie jego kontaktu z firmą a nie tylko poprzez podwyższanie ceny i marketing.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.