Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zdroker

Klub Miłośników Zegarków ORIS

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanko w kwestii przedłużania gwarancji poprzez rejestrację na stronie oris.ch

Czy jest na to określony czas od zakupu? Otrzymuje obecnie poniższy komunikat, próba rejestracji w 23 miesiącu od daty zakupu.

 

"Please note: your warranty has not yet been activated by an authorised Oris retailer. Because of this, you are currently ineligible for the MyOris warranty extension. To resolve this, please contact the authorised Oris retailer where you purchased your watch and ask them to activate the warranty in the Oris Warranty Activation System (OWA). Thank you."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, dudak napisał(-a):

Pytanko w kwestii przedłużania gwarancji poprzez rejestrację na stronie oris.ch

Czy jest na to określony czas od zakupu? Otrzymuje obecnie poniższy komunikat, próba rejestracji w 23 miesiącu od daty zakupu.

 

"Please note: your warranty has not yet been activated by an authorised Oris retailer. Because of this, you are currently ineligible for the MyOris warranty extension. To resolve this, please contact the authorised Oris retailer where you purchased your watch and ask them to activate the warranty in the Oris Warranty Activation System (OWA). Thank you."

Ja przedłużalem dwa razy ale zaraz po zakupie. Nie pamiętam ale nie wiem czy to nie jest czas miesiąca od zakupy na przedłużenie gwarancji. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Oris, Sinn, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi to bardziej wyglada na zegarek od nieautoryzowanego sprzedawcy, ale może źle zrozumiałem? 
Wyskrob maila na infolinię i będziesz wiedział, co i jak.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, tommly napisał(-a):

Mi to bardziej wyglada na zegarek od nieautoryzowanego sprzedawcy, ale może źle zrozumiałem? 
Wyskrob maila na infolinię i będziesz wiedział, co i jak.

 

Skrobałem, ale słabo z odpowiadaniem. Sprzedawca autoryzowany - twierdzi, że jest na to 3 miesiące. Ale nigdzie nie widzę tego zapisanego. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, tommly napisał(-a):

Mi to bardziej wyglada na zegarek od nieautoryzowanego sprzedawcy, ale może źle zrozumiałem? 
Wyskrob maila na infolinię i będziesz wiedział, co i jak.

Masz rację, miałam Orisa z drugiej ręki kupionego u AD i w myoris była podana data zakupu, gdzie kupiony, ile gwary etc.

Kupiłem dwa nowe ze sklepu, który handluje końcówkami serii i strona Orisa wyświetlała wiadomość jak kolega @dudak napisał wcześniej 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tu jestem jeszcze wczorajszy, ale Aquis też już prawie wintydżowy😊

IMG_5495.thumb.jpeg.7f48d2d671857ac48306cefc117b17d2.jpeg


Leszek - Watches? I used to be a fan, now I am a full-blown airconditioner!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wtch.ghst
W dniu 5.06.2024 o 23:00, dudak napisał(-a):

Pytanko w kwestii przedłużania gwarancji poprzez rejestrację na stronie oris.ch

Czy jest na to określony czas od zakupu? Otrzymuje obecnie poniższy komunikat, próba rejestracji w 23 miesiącu od daty zakupu.

 

"Please note: your warranty has not yet been activated by an authorised Oris retailer. Because of this, you are currently ineligible for the MyOris warranty extension. To resolve this, please contact the authorised Oris retailer where you purchased your watch and ask them to activate the warranty in the Oris Warranty Activation System (OWA). Thank you."

 

Cześć.

Przecież masz wyraźnie napisane, że sprzedawca, u którego kupiłeś zegarek nie zarejestrował go w systemie OWA. Jeżeli autoryzowany sprzedawca tego nie zrobi, klient nie przedłuży gwarancji. 

Edytowane przez wtch.ghst

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 
Cześć.
Przecież masz wyraźnie napisane, że sprzedawca, u którego kupiłeś zegarek nie zarejestrował go w systemie OWA. Jeżeli autoryzowany sprzedawca tego nie zrobi, klient nie przedłuży gwarancji. 

Ooo, dzińdobry Jaca! Długo wytrzymałeś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wtch.ghst

Dzień dobry,

Przez przypadek mi się otworzył temat Orisa w pracy i jakoś tak musiałem odpisać ;) i znikam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 
Cześć.
Przecież masz wyraźnie napisane, że sprzedawca, u którego kupiłeś zegarek nie zarejestrował go w systemie OWA. Jeżeli autoryzowany sprzedawca tego nie zrobi, klient nie przedłuży gwarancji. 

Sklep w którym był kupiony zegarek to jeden ze starszych obecnych na rynku południowej Polski. Chwali się oficjalnie jako autoryzowany sprzedawca ORIS. Ja nie jestem pierwszym właścicielem. Sklep twierdzi, że na rejestrację wydłużonej gwarancji było 3 miesiące od daty zakupu. Po tym czasie nie ma możliwości przedłużenia.
Dlatego też pytam czy to prawda. Czy ktoś rejestrował zegarek w okresie roku od zakupu?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wtch.ghst

Nie wnikam, gdzie kupiłeś zegarek. Tak, jak Ci napisałem z tego co podałeś wynika, że ten sklep sprzedając Orisa nie zarejestrował go w OWA. Bez tego nie rozszerzysz gwarancji w MyOris. Tak, czas na wydłużenie takiej gwarancji jest określony, ale nie zrobisz tego bez uprzedniej rejestracji w OWA. Wyślij mi na PW gdzie kupiłeś zegarek i podaj numer seryjny, sprawdzę w systemie Orisa czy jest cokolwiek.

Edytowane przez wtch.ghst

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Gdy kupowałem swojego ORISa u zagranicznego AD, on najpierw aktyowował podstawową, 2-letnią gwarancję, a następnie samodzielnie musiałem zarejestrować zakup na stronie ORISa by otrzymać dodatkowy rok gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, wtch.ghst napisał(-a):

Dzień dobry,

Przez przypadek mi się otworzył temat Orisa w pracy i jakoś tak musiałem odpisać ;) i znikam.

 

Fajnie, że wróciłeś .


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Oris, Sinn, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też przez to przechodziłem.  Kupiłem jednego z moich Pointer Date u AD w Rzymie i musiałem się upominać po kilku tygodniach aby aktywowali gwarancję żebym mógł oficjalnie zarejestrować zegarek na myOris.ch. bo po prostu zapomnieli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wtch.ghst
W dniu 11.06.2024 o 10:58, kornel91 napisał(-a):

 

Fajnie, że wróciłeś .

 

👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

XCXprfF.jpg


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Oris, Sinn, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.