Dzieki. Dziwie mnie to bo w sumie Ciebie jako klienta nie powinno interesować jak zrobią i pi prostu wymagać usunięcia usterki. Ciekawe co na to Rolex i czy to ogólna praktyka czy po prostu wymysl Kruka. Jeśli usterka nie jest objęta gwarancja, to w 100% sie zgadzam ze mogą ociazyc kosztami wysyłki. Natomiast zastanawia mnie polityka przeniesienia oplaty za wysyłkę w momencie gdy wada produktu powoduje wadliwe działanie i producent bierze na siebie jego nieodpłatną naprawę.
A to nie jest tak ze gwarant jest zobowiązany usunąć usterkę nieodpłatnie? Zaciekawił mnie ten temat. Jak argumentują pobieranie takiej oplaty? Do tej pory zawsze oddając cos na gwarancji, jeśli tylko została uznana, nic więcej mnie nie interesowało.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.