Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

olej0070

>>Zakup grupowy<<

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze tylko 1,5 godziny i się wyjaśni czy prawda ;)


(...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc trochę to wszystko żenujące (a jeśli prima aprilis to również nieśmieszne) - byłem zainteresowany zakupem przez forum, ale coraz bardziej przekonuję się do innych opcji.. (no, chyba, ze bazarek ;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety zakupy grupowe lepszych marek to chyba jednak fikcja. W ostatnim czasie były dwa podejścia i nici z tego. Lepiej na własną rękę poszukać okazji i nie zawracać sobie głowy zbiorowymi inicjatywami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba jednak jakiś żart ;)

Nie dam się wkręcić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam sobie ten watek i w koncu nie jestem pewien , albo to zart Prima Aprilisowy albo " pomylka " ze strony kolegi klubowego lub jakiegos pracownika salonu W . Kruk

 

Irek


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekajmy na oficialne informacje od Oleja.


"Nikt nie wymaga od Was samych zwycięstw. Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od Was ambitnej i nieustającej walki. Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali Was za niegodnych podania ręki" - Henryk Reyman.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to żart, to dałem się wkręcić. Jeśli nie, to, ekhm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż, temat wylądował już w off-topic, więc wszystko jasne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale co jasne? Nic nie jest jasne. Ponieważ brak wyjaśnienia, na razie można założyć, że nie był to żart. A jeśli tak, wyjaśnienie jest potrzebne tym bardziej. Nie brałem udziału w zamówieniu, ale z zainteresowaniem przyglądałem się tej ofercie. Jestem stałym klientem salonów Kruka, który zostawił tam nie raz spore pieniądze. W ten czy inny sposób chciałbym się dowiedzieć, o co tak naprawdę kaman i nie zamierzam tak tego zostawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Amerykanscy marketingowcy Doxy przeszli do pracy w Kruku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem , co dla Was jest niejasne . Kruk się oficjalnie zwrócił do zarządu , dostał dostęp i napisał dementi . Nie był to żaden pracownik salonu tylko osoba z centrali .

Jeszcze raz podkreslam ,że my ( jako KMZiZ ) nie braliśmy żadnego udziału ani w organizacji tego zakupu ani w negocjacji potencjalnego rabatu.

Po prostu odpowiedzialne osoby m.in. z W.Kruk czytają forum i jak przeczytali o 27% rabacie poprosili o dostęp do sprostowania ( do czego mają pełne prawo ) . My sprawdziliśmy tylko ,że to jest faktycznie umocowany przedstawiciel W.Kruk ( żeby nie było pola do nadużyć rejestracji i logowania się na forum jako W.Kruk kogoś , kto nie ma do tego prawa ) .

 

To ,że akurat wydarzyło się 1go kwietnia , a nie w inny dzień było zupełnym przypadkiem , więc nie budujmy na tej kanwie jakichś primaaprilisowych historii. Za Kolegę Olej007 nie mogę się wypowiadać , zapewne działał w dobrej wierze .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wierze w dobre intencje kolegi Oleja. Myślę,że coś w Kruku nie dograli np. koleś z którym negocjował kolega z klubu nie puścił info dalej do centrali i stąd całe nieporozumienie.


pozdrawiam Darek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Darku, liczę na wyjaśnienie Oleja i Kruka, a nie zarządu forum. Droga, jaką dementi dostało się na forum jest dla mnie jasna i klarowna i nie mam w tym temacie więcej pytań.

 

Jestem po prostu zniesmaczony potraktowaniem swoich klientów (nie "potencjalnych", jak najbardziej realnych, ja zostawiłem w ich salonach kilkadziesiąt tysięcy złotych, inni forumowicze na pewno znacznie, znacznie więcej) przez "przedstawicieli" W.Kruk. Dlaczego napisałem w cudzysłowie? Dlatego, że: Po pierwsze - dobry obyczaj nakazuje, że takie oficjalne oświadczenia przedstawiciel firmy podpisuje imieniem i nazwiskiem - chętnie porozmawiał bym osobiście i wyjaśnił sobie wątpliwości z panem Przedstawicielem; po drugie - jeśli jest to, jak piszesz, jedna osoba, to podpisywanie się w liczbie mnogiej jest lekko zabawne. O ile wiem, przedstawiciel firmy to nie angielska królowa, choć oficjalność i zwięzłość komunikatu mogły by to sugerować.

 

Podsumowując: jak na razie, dla wizerunku samego Kruka zdecydowanie lepiej by było, by owe oświadczenie nie pojawiło się tutaj w ogóle. Jest to moje zdanie, jako klienta, lecz, jak widać powyżej - nieodosobnione. Dlatego czekam na wyjaśnienia licząc, że jest to jedynie niefortunne nieporozumienie i moja wiara w profesjonalizm i wysoki standard obsługi klienta przez firmę W.Kruk nie zostanie zachwiana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

nie zaglądałem do tego działu,a sądziłem że temat usunięto...

 

Wierze w dobre intencje kolegi Oleja. Myślę,że coś w Kruku nie dograli np. koleś z którym negocjował kolega z klubu nie puścił info dalej do centrali i stąd całe nieporozumienie.

 

Prawdopodobnie tak też było...

 

Mam pewne podejrzenia o całą tą "aferę" ale zachowam je dla siebie.

 

Szkoda moich starań...


"Lepiej częściowo mieć rację, niż całkowicie się mylić"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Darku, liczę na wyjaśnienie Oleja i Kruka, a nie zarządu forum. Droga, jaką dementi dostało się na forum jest dla mnie jasna i klarowna i nie mam w tym temacie więcej pytań.

 

Jestem po prostu zniesmaczony potraktowaniem swoich klientów (nie "potencjalnych", jak najbardziej realnych, ja zostawiłem w ich salonach kilkadziesiąt tysięcy złotych, inni forumowicze na pewno znacznie, znacznie więcej) przez "przedstawicieli" W.Kruk. Dlaczego napisałem w cudzysłowie? Dlatego, że: Po pierwsze - dobry obyczaj nakazuje, że takie oficjalne oświadczenia przedstawiciel firmy podpisuje imieniem i nazwiskiem - chętnie porozmawiał bym osobiście i wyjaśnił sobie wątpliwości z panem Przedstawicielem; po drugie - jeśli jest to, jak piszesz, jedna osoba, to podpisywanie się w liczbie mnogiej jest lekko zabawne. O ile wiem, przedstawiciel firmy to nie angielska królowa, choć oficjalność i zwięzłość komunikatu mogły by to sugerować.

 

Podsumowując: jak na razie, dla wizerunku samego Kruka zdecydowanie lepiej by było, by owe oświadczenie nie pojawiło się tutaj w ogóle. Jest to moje zdanie, jako klienta, lecz, jak widać powyżej - nieodosobnione. Dlatego czekam na wyjaśnienia licząc, że jest to jedynie niefortunne nieporozumienie i moja wiara w profesjonalizm i wysoki standard obsługi klienta przez firmę W.Kruk nie zostanie zachwiana.

 

 

Kolego BEEF a Ty piszesz powaznie czy sobie jaja robisz? Wydaje mi się że to drugie, tym bardziej że jest dokładnie odwrotnie niż piszesz, tzn sprostowanie pojawiło się właśnie po to aby Klienci Kruka, wydający niejednokrotnie u nich po kilkaset tysięcy rocznie na zegarki i biżuterię, a z wielkim bólem dostający kilkanaście procent rabatu, nie poczuli się zniesmaczeni, jak to okresliłeś. No bo jak to tak, wystarczy wejsc sobie na forum, wpisac na listę numer referencyjny zegareczka za 12000 PLN i już mozna dostac 27% rabatu, a Klienci dotychczasowi dostają ze 20% i to przy założeniu posiadania karty platynowej która przeciez wiąże się z koniecznościa dokonania zakupów idących w dziesiątki tysięcy PLN itp itd, nie sądzisz że to moze rozwścieczyc tradycyjnych Klientów Kruka? Ja sądzę że może i całkiem prawdopodobne jest że to właśnie taki zniesmaczony Klient rozjuszony waszą akcją napisał list pełen żalu do Kruka.

A teraz rada na przyszłosc, tego typu akcji nie organizuje sie w ten sposób, jesli to ma się udac to musi byc poufne z wymianą informacji wyłącznie na zasadzie private massage, tylko wtedy może się to udac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim odczuciu firma W. Kruk zachowała się trochę nie jak sprzedawca łapiący okazję na sprzedaż większej ilości zegarków, tylko jak instytucja posiadająca otwarte filie, w których ogląda się zgromadzone w gablotach zegarki jako dobro narodowe.


pozdrawiam Darek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że mogę także zaproponować dobrą cenę, może nawet lepszą niż Stani.

I oczywiście w salonie a nie na pastwisku.

Trzeba tylko podobnie jak Stani przewalić towar przez granicę.

Jednak to jest dość łatwe.

Zakup poprzez Ukraińca, wywóz-przywóz i uzyskuje się dodatkowy rabat c.15-16%

W salonie też oczywiście będzie rabat, więc razem będzie sporo.

Wcale nie musi być grupowo.

Ofertę salonu znacie, więc wystarczy kontakt na pm.

 

pozdrawiam,

Władek

 

Wobec powyższego, chcąc zakupić zegarek z wyższym niż 15% rabatem pozostaje nam oferta kolegi Staniego albo Władka :)


pozdrawiam Darek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego BEEF a Ty piszesz powaznie czy sobie jaja robisz? Wydaje mi się że to drugie, tym bardziej że jest dokładnie odwrotnie niż piszesz, tzn sprostowanie pojawiło się właśnie po to aby Klienci Kruka, wydający niejednokrotnie u nich po kilkaset tysięcy rocznie na zegarki i biżuterię, a z wielkim bólem dostający kilkanaście procent rabatu, nie poczuli się zniesmaczeni, jak to okresliłeś. No bo jak to tak, wystarczy wejsc sobie na forum, wpisac na listę numer referencyjny zegareczka za 12000 PLN i już mozna dostac 27% rabatu, a Klienci dotychczasowi dostają ze 20% i to przy założeniu posiadania karty platynowej która przeciez wiąże się z koniecznościa dokonania zakupów idących w dziesiątki tysięcy PLN itp itd, nie sądzisz że to moze rozwścieczyc tradycyjnych Klientów Kruka? Ja sądzę że może i całkiem prawdopodobne jest że to właśnie taki zniesmaczony Klient rozjuszony waszą akcją napisał list pełen żalu do Kruka.

A teraz rada na przyszłosc, tego typu akcji nie organizuje sie w ten sposób, jesli to ma się udac to musi byc poufne z wymianą informacji wyłącznie na zasadzie private massage, tylko wtedy może się to udac.

 

a ja myślę że nie wystarczy...

ale wystarczy że zbierzesz dużą grupę którzy dokonają zakupu i negocjujesz cenę... to trochę jakbyś kupował do firmy np. samochody, komputery itp.

idziesz i bierzesz bez lepszej ceny?

 

a co do formy w jakiej to sie odbywało to sądze że żadna by się nie udała :)

ale to moje zdanie


"Lepiej częściowo mieć rację, niż całkowicie się mylić"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm tez mysle ze wlasnie ktos do nich napisal.i z tad to cale sprostowanie.i zamieszanie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego watch_lux, ależ ja się wypowiadam jako stały klient i posiadacz platynowej karty Kruka właśnie, co chyba jasno wyłuszczyłem w moim poprzednim poście :) Nie mam zupełnie problemu z tym, że ktoś kupi taniej niż ja to zrobiłem, być może kiedyś sam bym skorzystał z takiej oferty. Salony jubilerskie to są po prostu sklepy z drogimi gadżetami, a nie wzniosłe świątynie i na całym świecie działają jak sklepy. Poza tym - o czym my mówimy - czy jeśli za tydzień zobaczę w salonie model, który właśnie kupiłem na 40% wyprzedaży, mam popełnić harakiri? No to są dopiero jaja.

 

[EDIT] Po zastanowieniu stwierdzam, że nie ma chyba sensu ciągnąć tematu, bo nie będzie z tego nic poza kolejnym flejmem. Co się skręciło już się nie odkręci, a spadek szacunu do Kruka jakość przeżyję :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.