Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

SzefSzefow

No i po zegarku - KURIER UPS cz. 2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tutaj nowy więc się przedstawię .

Arek z Krakowa :)

 

Z UPS miałem wątpliwą przyjemność współpracować i gdyby nie fakt, że akurat w obu przypadkach wartość przesyłki była około 500 zł to sprawą pewnie musiałby zająć się Sąd.

Oczywiście odszkodowania nie otrzymałem w żadnym wypadku, gdyż nie byłem w stanie udokumentować stanu sprzętu przed wysłaniem... I tu nie pomogły fotki np z alledrogo plus jakaś bzdura typu, że mimo, iż to ja zamawiałem kuriera to stroną dla nich jest osoba nadająca przesyłkę.

Zatem życzę powodzenia i również trzymam kciuki.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wysłaliśmy stosowne pismo do UPS , będę informował na bieżąco o wynikach/odpowiedzi

 

 

Chciałbym bardzo podziękować Panu Dariuszowi Chlastawa oraz całemu Stowarzyszeniu Klubu Miłośników Zegarów i Zegarków za zajęcie stanowiska w mojej sprawie :)

 

 

Dodatkowo, chciałbym Wszystkich poinformować, że Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej (oddział W-wa) wszczął postępowanie w ww. sprawie :)


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SzefieSzefow.....wspolczuje z calego serca :( . Od dzis mowie NIE UPS!!! Wiem ze wedle ich prawidel jestem jednym z maluczkich....ale ziarenko do zarenka i uzbiera sie miarka!


"....uczymy sie cale zycie , a i tak umieramy jako glupcy ..."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo, chciałbym Wszystkich poinformować, że Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej (oddział W-wa) wszczął postępowanie w ww. sprawie :)

 

Koniecznie daj znać jak sprawa się potoczy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ SzefSzefów : Witaj, jak potoczyła się historia z UPS ? Mam nadzieję, że sprawa toczy się w pozytywnym dla Ciebie kierunku. Kilka dni temu przeczytałem cały wątek.

W firmie której pracuję mieliśmy podpisaną umowę z UPS. Mieliśmy do dzisiaj :) Zrezygnowaliśmy z ich usług, jako powód podając "złe opinie o kurierach oraz fatalne traktowanie przesyłek".

 

Pozdrawiam,

Bartek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niebywałe. Jestem po Twojej stronie Szef. Przeczytałem dziś Twoją historię i postanowiłem się zarejestrować na forum i podzielić swoimi wątpliwościami.

Osobiście miałem zamiar zamówić przez internet nowego Aquaracera 500m Calibre 16 chrono REF: CAJ2110.BA0872 z niemieckiej firmy handlującej zegarkami.

Ale po tym co czytam na temat firm kurierskich, chyba jednak postanowię się wybrać do Hamburga po odbiór osobisty.

To ma być mój pierwszy zakup tego rodzaju co sprawia, że jestm pełen wątpliwości, tym bardziej kiedy słyszę co może przydarzyć się zegarkowi - i to jeszcze takie cacko...ehhh..

A tak przy okazji czy ktoś z szanownych forumowiczów słyszał o Watchdeal KG ze Stuttgartu? Czy to zaufany sprzedawca? Cena którą oferują jest kusząca - zegarek kosztuje ok. 3000zł mniej niż w polskim salonie sprzedaży np. Kruku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niebywałe. Jestem po Twojej stronie Szef. Przeczytałem dziś Twoją historię i postanowiłem się zarejestrować na forum i podzielić swoimi wątpliwościami.

Osobiście miałem zamiar zamówić przez internet nowego Aquaracera 500m Calibre 16 chrono REF: CAJ2110.BA0872 z niemieckiej firmy handlującej zegarkami.

Ale po tym co czytam na temat firm kurierskich, chyba jednak postanowię się wybrać do Hamburga po odbiór osobisty.

To ma być mój pierwszy zakup tego rodzaju co sprawia, że jestm pełen wątpliwości, tym bardziej kiedy słyszę co może przydarzyć się zegarkowi - i to jeszcze takie cacko...ehhh..

A tak przy okazji czy ktoś z szanownych forumowiczów słyszał o Watchdeal KG ze Stuttgartu? Czy to zaufany sprzedawca? Cena którą oferują jest kusząca - zegarek kosztuje ok. 3000zł mniej niż w polskim salonie sprzedaży np. Kruku.

A nawiasem mówiąc ja również polecam kontakt mailowy z UOKIK. Podają konkretne informacje podparte paragrafami n/t tego co można w danej sprawie zdziałać. Wiem, bo sam kiedyś próbowałem - kiedy miałem problem z nowo zakupioną komórką i pamiętam, że przydały mi się ich informacje.

Pozdrawiam i również jestem ciekaw dalszego biegu zdarzeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki za dobry spraw obrót.


Bartek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kopara mi opadła po lekturze tego...

Niestety egzekwowanie praw konsumenckich w tym kraju nie jest najłatwiejsze, co zachęca usługodawców/kontrahentów do takich praktyk. Ewidentna szkoda, a oni lecą sobie w kulki. W Polsce to nadal norma. Dzicz i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Horror! Mam nadzieje ze wywalczysz swoje. Trzymam kciuki

 

Zrobilem szybkie podsumowanie moich sytuacji i:

- krajowe przesylki dochodza, pozytywne przyklady 100 na 100, nigdy nie bylo zadnej uszkodzonej, a kupuje niekiedy stare delikatne zegary; duzo szkla, ciezkie duze elementy ktore trudno dobrze zapakowac.

- ebay i przesylki z zagranicy: ok 50 przesylek; 1 nie doszla z USA (zegarek :lol: ), 3 doszly uszkodzone z winy bardzo zlego zapakowania ( 1xNiemcy, 2x UK, sprzedajacy wlozyli zegar do pudla i juz..)

 

 

 

Na zachod nie wysylam, a do Polski preferuje Poczte Polska z okresleniem wartosci.

 

BTW; raz widzialem na drodze przejechana przesylke przez minivan kuriera - tylne drzwi sie otworzyly - kurier sie zatrzymal i zastanawial sie co z tym zrobic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to na tych wszelakich kurierów mam takie doświadczenia: przesyłki dochodziły zawsze i nieuszkodzone wiecznie mam za to problemy z terminem i godziną dostawy np. zaznaczam dostawę od 16-20 (dopłacam za taką opcję) a tu pan kurier do mnie dzwoni i mówi że cyt. "pan to se możesz zaznaczać ja jeżdżę do tej i do tej i jak nie to pan se odbierzesz z magazynu" - pisownia oryginalna. Wtedy krew mnie zalewa wojuje z centralą ale opon do samochodu nie szło rozbić młotkiem chociaż mogła menda poprzebijać :) Też czasem mam lepsze czy gorsze dni ale jakoś nie wpadam na pomysł żeby się wyładować na swoich nierozgarniętych czasami podwładnych waląc ich młotkiem po głowie tak samo jak irytują mnie przełożeni i też jakoś samochodów na parkingu im nie rysuje więc wypowiedź pana kuriera-frustrata to żenada połączona z dnem. Swoją pracę zawsze należy wykonywać najlepiej jak się u mnie a jak się nie chce albo nienawidzi swojej pracy to należy szukać innej lepszej. Szefie ja bym nie odpuścił ani firmie (chociażby na te 500 USD) ani kurierowi jako pracownikowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem całość i jestem zdziwiony. Nie tyle postępowaniem firmy kurierskiej (bo wiem czego można się spodziewać w transporcie), a nadawcy przesyłki i opiniami kolegów dostrzegających winę za zaistniałą sytuację tylko po jednej stronie. Dodam... że nie jestem pracownikiem firmy kurierskiej ani poczty. Po prostu od czasu do czasu wysyłam i dostaję zegarki w paczkach.

By uniknąć następnych strat tego typu wśród kolekcjonerów trzeba też akcentować BŁĘDY popełnione przez nadawcę. Dlatego się odzywam.

W 2 kopertach bąbelkowych I "gąbeczce" nie wysłał bym zwykłego kwarcowego Casio za 50 zł.

Tak pakuje się cenny zegarek, na którym nam szczególnie zależy??? :blink:

To chyba żarty?! Podejście raczej "bezstresowe"... by nie określić tego mocniej.

 

Zgadzam się z kolegąmi:

 

Nie rozumiem, jak ten zegarek został uszkodzony - kurier wyjął go z paczki i walił młotkiem, czy co?

Po drugie, takie zapakowanie drogiego zegarka to proszenie się o kłopoty - kartonik i 2 koperty bąbelkowe?, to w ogóle moim zdaniem jakaś dziwna sprawa, byłbym ostrożny w ferowaniu wyroków.

 

Fakt. Dziwna sprawa. Skala wykazanej beztroski jest taka, że daje do myślenia...

Zwłaszcza człowiekowi rozpatrującemu takie reklamacje. Sam mam wątpliwości... Może dlatego, że kocham zegarki.

 

Pomijając zachowanie kuriera które było naganne i nie warto go komentować mam pewne wątpliwości co do samego opakowania zegarka. Wysyłałem i odbierałem już sporo zegarków o znaczniej większej wartości ale zawsze stosowałem wielowarstwowe twarde opakowanie. Typowe twarde pudełko na zegarek pakowałem w szczelny worek następnie w twarde pudło bądź skrzynkę z drewna wypełnione pianką. W przypadku zegarków o znacznej wartości praktyką powszechną było stosowanie skrzyń typu peli.

 

Pakowanie zegarka w " gąbeczkę, kartonik, a całość zapakowana dodatkowo do dwóch bąbelkowych kopert. Największa posiadała wymiary 12cm x 21,5cm" wydaje mi się nieco nieodpowiedzialne, w takich warunkach można transportować ale paski.

 

Ja pakuję podobnie, bo mam świadomość jak traktowane są przesyłki w transporcie kurierskim. Podobnie jak bagaż na lotniskach, a nawet gorzej (bo lżejsze). Są rzucane i poniewierane, stawiane jedne na drugich. Jeśli ktoś myśli, że kurier (listonosz) będzie się obchodził z jego przesyłką jak ksiądz z monstrancją w Boże Ciało to się grubo myli wykazując przy tym sporą naiwność...

 

Dlatego dwa sztywne pudełka (jedno w drugim) wypełnione materiałem amortyzującym (gąbka, gazety, folia bąbelkowa) to moim zdaniem niezbędne MINIMUM zabezpieczenia przesyłki zegarka.

 

Mimo wszystko współczuję straty i życzę więcej rozwagi na przyszłość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz namiar na kuriera?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiście mam namiary na kuriera - imię, nazwisko, numer telefonu :)


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy opakowanie przesyłki było uszkodzone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie było opakowania zewnetrzego - zamówiona usługa gwarantuje opakowanie na przesyłkę - te opakowanie nie zostało dodane lub zniknęło w nieznanych mi okolicznosciach - zewnetrze opakowanie, które otrzymałem było brudne i pogniecione... :mellow:


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie było opakowania zewnetrzego - zamówiona usługa gwarantuje opakowanie na przesyłkę - te opakowanie nie zostało dodane lub zniknęło w nieznanych mi okolicznosciach - zewnetrze opakowanie, które otrzymałem było brudne i pogniecione... :mellow:

Interesujące.

Słowem... nie wiesz jak "wyśniony i wymarzony" zegarek został zapakowany.

Mam zatem pytanie… skąd masz pewność w jakim stanie "znajoma" zapakowała, go do koperty??? Skoro stać ją było, by zegarek za kilka czy kilkanaście tysięcy złotych zapakować do dwóch kopert i zwyczajnie wysłać kurierem, równie dobrze mogła go uszkodzić sama (przed zapakowaniem).

Wybacz ale coś się w tej historii mocno nie zgadza.

Przy czym opowieści o mściwych kurierach niszczących drogie, ubezpieczone przesyłki ryzykując przy tym utratę pracy są dla mnie mniej wiarygodne.

Może dlatego, że nie widziałem tej "znajomej"... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, mam dwóch świadków, którzy byli przy pakowaniu zegarka (prócz znajomej), więc pewny jestem, że został zapakowany cały.

Kurier z UPS miał obowiązek dać kolejne zewnętrzne opakowanie - zegarek doszedł do mnie bez tego opakowania.

Tak trudno to zrozumieć?


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, mam dwóch świadków, którzy byli przy pakowaniu zegarka (prócz znajomej), więc pewny jestem, że został zapakowany cały.

Kurier z UPS miał obowiązek dać kolejne zewnętrzne opakowanie - zegarek doszedł do mnie bez tego opakowania.

Tak trudno to zrozumieć?

Bardzo trudno. Zważywszy, że nie wiesz czy ostatecznie kurier włożył zegarek do "dodatkowego opakowania" czy nie. Wynika z tego, że TWOI ZNAJOMI ŹLE ZAPAKOWALI ZEGAREK. Kurier może i miał obowiązek dostarczyć jakieś dodatkowe opakowanie (choć pierwsze słyszę) ale to czworo ludzi (znajoma i dwóch świadków) + Ty przy telefonie nie potrafiło bądź nie chciało dopilnować, by zegarek do niego trafił przed wysyłką. Kurierowi miało na tym bardziej zależeć czy Tobie?

Tak trudno mnie zrozumieć?

Ok. Zapłaciłeś surową cenę za lekcję. Nie mam ochoty się tu nad tobą dalej znęcać.

Pozdrawiam i życzę więcej rozwagi na przyszłość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

xavier7- faktycznie się znęcasz....odpuść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze czytam wątek i przykra sprawa z tym zegarkiem. Mam nadzieję że wszystko ułoży się po Twojej myśl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przeczytałem cały wątek. Przykra sprawa, ale też nauczka dla wszystkich.

 

Co do UPS, może coś w tym jest. Pracuję w firmie gdzie tygodniowo dostarczane są setki paczek przez różnych kurierów. Często zdarzają się też uszkodzone, nawet większej wartości, ale wiadomo, że dużej firmie łatwiej jest coś wyegzekwować. Przez różne problemy z UPS, już wcześniej zrezygnowaliśmy z usług tej firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo trudno. Zważywszy, że nie wiesz czy ostatecznie kurier włożył zegarek do "dodatkowego opakowania" czy nie. Wynika z tego, że TWOI ZNAJOMI ŹLE ZAPAKOWALI ZEGAREK. Kurier może i miał obowiązek dostarczyć jakieś dodatkowe opakowanie (choć pierwsze słyszę) ale to czworo ludzi (znajoma i dwóch świadków) + Ty przy telefonie nie potrafiło bądź nie chciało dopilnować, by zegarek do niego trafił przed wysyłką. Kurierowi miało na tym bardziej zależeć czy Tobie?

Tak trudno mnie zrozumieć?

Ok. Zapłaciłeś surową cenę za lekcję. Nie mam ochoty się tu nad tobą dalej znęcać.

Pozdrawiam i życzę więcej rozwagi na przyszłość.

 

 

widzisz... gdybym wiedział, że kurier zrobi coś takiego, to sam bym się pofatygował po zegarek - mądry polak po szkodzie :rolleyes:

 

UPS w swej usłudze Express Saver wymienia korzyści:

 

Gwarancja dostawy w ciągu dnia zapewniająca spokój.

Ekonomiczna alternatywa usługi.

Express dla przesyłek wymagających szybkiego doręczenia.

Dostępne jest bezpłatne opakowanie UPS dla wygody użytkownika.

 

Zamiast pisać, że "pierwsze słyszysz" mógłbyś wygazać się odrobiną rozwagi, której mi brakuje i sprawdzić czy UPS gwaratuje bezpłetne opakowanie :rolleyes:

 

Pamietaj, że UPS nie zakwestionowało sposobu opakowania - ponieważ, zegarek był dobrze zapakowany.


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.