Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

SzefSzefow

No i po zegarku - KURIER UPS cz. 2

Rekomendowane odpowiedzi

SzefSzefów czy mogłbyś powiedzieć na jakim etapie utknęła sprawa? UPS odrzucił dwie reklamacje, co dalej? Chyba, że dla własnego dobra wolisz poczekać na rozstrzygnięcie. Trzymam oczywiście kciuki za pozyytwne zakończenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Dostępne jest bezpłatne opakowanie UPS dla wygody użytkownika" - czyli rozumiem przez to, że jeśli coś jest dostępne nie jest to obowiązkowe a dobrowolne, mogę z niego skorzystać ale nie muszę.

 

Jeżeli dobrze interpretuje słowa to Twoja znajoma nie zadbała o to by się upomnieć o takie opakowanie :(, które nie mniej, nie uchroniłoby tego zegarka przed odniesionymi uszkodzeniami.


Bartek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś odbieram swój najnowszy nabytek od kuriera UPS mam nadzieję, że będzie wszystko dobrze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SzefSzefów czy mogłbyś powiedzieć na jakim etapie utknęła sprawa? UPS odrzucił dwie reklamacje, co dalej? Chyba, że dla własnego dobra wolisz poczekać na rozstrzygnięcie. Trzymam oczywiście kciuki za pozyytwne zakończenie.

 

 

jeśli chodzi o sprawę, to prowadzone są rozmowy między adwokatami, do ich zakończenia nie chcę informować o szczegółach - po zakończeniu oczywiście Was poinformuję :)


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Dostępne jest bezpłatne opakowanie UPS dla wygody użytkownika" - czyli rozumiem przez to, że jeśli coś jest dostępne nie jest to obowiązkowe a dobrowolne, mogę z niego skorzystać ale nie muszę.

 

Jeżeli dobrze interpretuje słowa to Twoja znajoma nie zadbała o to by się upomnieć o takie opakowanie :(, które nie mniej, nie uchroniłoby tego zegarka przed odniesionymi uszkodzeniami.

 

ja zamawiałem kuriera i ja prosiłem o dodatkowe opakowanie, kurier nie dopełnił swego obowiązku lub opakowanie zostało zniszczone i wyrzucone.

 

przed celowymi uszkodzeniami nic by nie ochroniło zegarka (chyba, że sejf ;)), przy takim opakowaniu jak było sądzę, że zwykły zegarek (a PD nie jest zwykłym zegarkiem - należy pamiętać, że to pierwszy zegarek w którym zastosowano zabezpieczenia przed uszkodzeniami - największe armie świata kupowały PD na wyposażenie dla żołnierzy i nie trzeba go było przeprojektowywać!) przeżyłby upadek na twardą nawierzchnię z kilku metrów...


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś odbieram swój najnowszy nabytek od kuriera UPS mam nadzieję, że będzie wszystko dobrze :)

 

 

trzymam kciuki - osobiście przerzuciłem się na innego kuriera ;)


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój piękny GP przyjechał do mnie z drugiego końca świata właśnie kurierem UPS - wszystko cacy, usługa błyskawiczna. Podejrzewam, że kolega po prostu trafił na zawistnego dupka, który chciał się zemścić....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój piękny GP przyjechał do mnie z drugiego końca świata właśnie kurierem UPS - wszystko cacy, usługa błyskawiczna. Podejrzewam, że kolega po prostu trafił na zawistnego dupka, który chciał się zemścić....

 

Ja wysyłałem róznymi kurierami, w jednym przypadku (GLS) zegarek trafił do mnie w uszkodzonym opakowaniu (rozerwane opakowanie foliowe GLS-u i częściowo nasiąknięty ropą karton z zegarkiem). Na szczęście sam zegarek nie ucierpiał. Od jakiegoś czasu wysyłam Pocztexem. Mają konkurencyjne ceny, gwarantowane czasy dostawy i do tej pory terminowość oraz obchodzenie się z opakowaniem bez zarzutu (może dlatego, że nigdy nie opisuję zawartości jako zegarek). Na ubzepieczenie u kuriera i tak nie ma co liczyć, bo kwota marna, jeżeli w ogóle uznają, a dla zegarków z rynku wtórnego praktycznie nie do udowodnienia wartość deklarowana w ubezpieczeniu. Kolejna wygoda, to że Pocztex mam na każde zawołanie w firmie bez kręcenia nosem, w przeciwieństwie do zmawianego kuriera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu tematu zacząłem się zastanawiać, czy po następny zegarek, który będę kupował, nie należałoby udać się osobiście. Kilka zegarków kupiłem przez internet, wszystkie doszły bez uszkodzeń . Chyba miałem dotychczas szczęście, ale każda dobra passa kiedyś może się skończyć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bosmanboss

Wspolczuje sytuacji. Moja rada taka:

Jezeli byla reklamacji i jej nie uwzglednili, nie pozostaje nic innego jak kierowac sprawe do sadu. Koszt pozwu to 30zl sam wzor pozwu mozna latwo znalesc w necie, ale przy takiej wartosci przedimiotu mozna pokusic sie o jakiegos radce prawnego koszt jakies 1,5tys. Mozna potem w pozwie zamiescic o zwrot kosztow w tym wynagrodzenia prawnika. Ja by nie odpusil. JEZELI PRZYJELI TOWAR I GO UBEZPIECZYLI NA 5TYS ZLOTYCH TO ONI SAMI ZLAMALI REGULAMIN, KTORY SOBIE USTAWILI. Nie daj sie zbyc! Za te 5tys spokojnie doprowadzisz zegarek do stanu uzywalnosci.

Powodzenia i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam podobnie jak Sergserg, że sprawe należ zgłosić do Policji i Prokuratury. Celowe uszkodzenie czyjegos mienia jest przeciez przestępstwem ( art. 288 kodeksu karnego).Nie mozna z góry przesądzać, że to nic nie da, że się nie ustali kto zniszczył zegarek bo gdyby tak podchodzic do sprawy to można by od razu stwierdzic, że w ogóle nie należy nic robic w tej sprawie. A może sie jedak okaże, że jak będzie sprawa karna gdzie osoby sa sluchane pod groźba odpowiedzialności karnej, ze ktoś 'pęknie" i wyjdzie jak doszlo do uszkodzenia zegarka. Przeciez ty SzefSzefów i twoi znajmoi jesteście świadkami stanu zegarka przed zapakowaniem i wysyłką a z tej opinii zegarmistrza jasno wynika, że zegarek został uszkodozny celowo. Policja będzie musiała ustalic "drogę" zegarka do miejsca gdzie stwierdozno, że jest uszkodozny a przez to ustali sie krąg osób, które mogly go uszkodzić. Co prawda najistotnieszje będzie ewen. wykazanie kto z tych osób to zrobił no ale jak pisałem, wg mnie nie należy tego odpuścic, najwyżej nic z tego nie wyjdze. Ale przeciez efet może byc całkowicie odmienny.

Jest tez inna strona medalu. Taka sprawa to tez robienie dodatkowego "smrodu" firmie kurierskiej i może to tez wpłynąc na ich zachowanie w tej sprawie, może będa bardziej sklonni póść Tobie na rekę.

Ja bynajmniej bym tak zrobił i to jeszcze z jednego powodu. Może ten gnojek , który zrobił to Tobie, nawet jeżeli nie uda się jamu tego udowodnic i pozostanie bezkarny, to nastepnym razem, gdy przyjdzie mu ochota zrobic kolejny taki numer, to sie nad tym zastanowi, że raz przeszlo ale drugi raz juz może nie. A tak zostanie w poczuciu bezkarności i jak nie spodoba się jamu koljeny klient to wywinie taki sam numer.

Pozdrawiam i życze pomyslnego załatwienia sprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szefie bardzo współczuję.

Jak się to czyta to adrenalina skacze i człowiek dochodzi do wniosku że najlepszy sposób na załatwianie podobnych spraw ma Steven Seagal !

Oby życie pokarało tego gnojka co to zrobił.


życie jest za krótkie żyby mieć tylko jeden zegarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę nie popuszczać UPSowi. Myślę, że jest to automatyka takich spraw, czyli wielu ludzi rezygnuje z rozszczeń i jest to jak najbardziej korzystne dla UPSa.

 

Czy wogóle takie firmy sie ubezpieczaja od takich przypadków???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za słowa otuchy :)

 

 

Trwają rozmowy między moim prawnikiem, a UPS - jeśli nie uda się załatwić problemu polubownie sprawa trafi do sądu ;)


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytalem watek i nasuwa mi sie jedno pytanie :

 

Jaki masz dowod, ze zegarek do koperty, paczki trafil sprawny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość surovy77

Wystarczą zeznania osoby, która wkładała do koperty zegarek nie uszkodzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie sadze. Ja wloze do koperty kawalek blachy, ubezpiecze na 100 milionow, odbierze moj kumpel i powie - gdzie ta sztabka zlota? I co? Mam isc do kuriera i powiedziec - halo, tam byla sztaba zlota za 100 milionow, oddajcie mi kase?!?

 

Slaby przyklad bo to niby kradziez / zamiana towaru.

 

Ale nie uwierze, ze firmy kurierskie nie moga sie prawnie bronic przed nieuczciwoscia ich klientow. Wkladasz zepsuty zegarek, ktos go dostaje a nadawca idzie w zaparte ze zegarek byn IGŁA. Za grubymi nicmi jest to dla mnie szyte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich Ponownie!

 

Sprawa z UPS została rozwiązana :)

Piotr Przewłocki z kancelarii DZNP z Krakowa doprowadził do ugody pozasądowej na mocy której została mi wypłacona kwota równa sumie ubezpieczenia.

 

Bardzo dziękuję Piotrowi, który także jest miłośnikiem zegarków i często tu zagląda :) - wykonał bardzo dobrze swą robotę.

 

Bardzo chciałbym podziękować Stowarzyszeniu za zajęcie stanowiska w mojej sprawie, wszystkim tym, którzy pomogli mi pisząc do UPS, a także na forum (oraz na priv) za pomoc i słowa otuchy!

 

Mam nadzieję, że firma UPS wyciągnie wnioski z tej sprawy, ponieważ moim zdaniem można było uniknąć wielu nerwów oraz utraty wizerunku firmy.

 

Choć kwota nie jest wystarczająca aby zakupić taki zegarek to mam nadzieję, że uda mi się znaleźć "dawcę części", które zostały uszkodzone.

 

Jeszcze raz DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM za pomoc!


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje i powodzenia w szukaniu dawcy :)


Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje:) , szkoda tylko wszystkich nerwów, czasu i pieniędzy. Zawistny dupek z młotkiem pewno dalej pracuje w UPS :angry:

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na fali wzrostu zainteresowania i promocji zawodu negocjatora to sukces wart odnotowania. Cieszę się ,że można się porozumieć w kwestiach spornych z dużymi firmami nieraz wynoszacymi się ponad prawo. Sam miałem w tym roku problem ze skutecznym wypowiedzeniem umowy OC- z pismami przedsadowymi wzywajacymi do płatności . Dzięki nagłośnieniu sprawę dało się zamknąć w ciagu 2 dni- pisma pisałem przez pól roku bez odzewu!

Nie wiem ile w Twojej sprawie pomogły głosy z forum - jeśli masz taką wiedzę podziel się nią - siła w spolecznosciach drzemie .

Gratuluje raz jeszcze i pozdrawiam


@rtur

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątek sobie przypadkiem przejżałem bo przy okazji też czekam na zegarek. Wysyłka ponoć UPSem więc serce mi trochę zadrżało. Chociaż już niejden zegarek dostałem dzięki tej firmie - przybyły bez szfanku a kurierzy byli mili i uprzejmi - zawsze, to jednak...


EWOLUCJA:

Casio na komunię --> Casio od dziadka --> Q&Q --> Perfect --> Casio Edifice --> Christian Benoit --> Armani --> Lacoste --> Certina--> Tag Heuer Monaco --> Frederique Constant Automatic  --> Maurice Lacroix Pontos -->  Omega Aqua Terra --> Longines Hydroconquest Automatic + Oris Big Crown Chronograph + Frederique Constant GMT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile w Twojej sprawie pomogły głosy z forum - jeśli masz taką wiedzę podziel się nią - siła w spolecznosciach drzemie .

Gratuluje raz jeszcze i pozdrawiam

 

 

Myślę, że nagłośnienie sprawy pomogło, ale trudno mi określić jak bardzo ;)

 

Jednak, nagłośnienie moim zdaniem ma też na celu ostrzeżenie innych osób przed działaniami danej firmy :)


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje gratulacje. Czekałem na finał tej sprawy i opłacało się subskrybowć ten wątek. Powodzenia w szukaniu dawcy części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.