Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Stuttgart

OSTRZEŻENIE Sklep internetowy "66 procent"

Rekomendowane odpowiedzi

system śledzenia w PP działa , więc jesli nie ma tych numerów to tylko potwierdza teorię o kolejnych ambergoldowcach

 

ale widzę ,że ludzie "na próbę " lubią tracić kasę , niejeden się "na próbę " napił czegoś w Czechach i dzisiaj próbuje jak to jest po drugiej stronie tęczowego mostu niestety ...

Ludzie - kiedy się nauczycie czegoś wreszcie ?! Pytanie retoryczne

Dokładnie... :huh:

Lepiej było te 40 zł zainwestować w niepełnosprawne dzieci,tudzież inny szczytny cel, niż w takie eksperymenty z góry skazane na porażkę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja tez specjalnie zarejestrowalem sie na tej stronie zeby cos od siebie napisac.

Zamowilem na 66 procent trzy rzeczy (dwie koszulki oraz bielizne CK). Dostalem juz trzy powiadomienia o wysylce (trzy paczki), najpierw dwie rzeczy, a niedawno drugie, ze idzie trzecia rzecz). Pierwsze dwie 11 pazdziernika i nadal nie mam, a trzecia 14 pazdziernika.Bez sensu, ale wynika z tego, ze ida trzy paczki (idą to za duzo powiedziane;) mam nadzieje, ze nie przewalilem kasy i chociaz płyna z dalekich Chin;)Zacytuje wam co mi napisali kiedy zapytalem o czas wysylki:

"Drogi użytkowniku, dziękujemy za przesłaną wiadomość.

 

Informujemy, iż z racji że przesyłki są wysyłane z różnych magazynów w zależności od produktu, może zdarzyć się, że jeden produkt przyjdzie wcześniej a kolejny troszkę później. Prosimy o oczekiwanie na wiadomości z serwisu.

 

 

- Pozdrawiamy, 66Procent"

Zamowienie zlozylem 23 wrzesnia.

Czekamy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spróbujcie sprawdzić numery przesyłek w chinskich pocztach, ja wysyłalam tędy z chin herbaty do polski, i rodzina tu sprawdzala gdzie jest przesyłka.

http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=1

dajcie znać jak poszlo

te numery ktore mają na początku RR powinny zostać przez ten serwis odszukane.

 

Ja mam na początku RC i nie udało się odnaleść mojej paczki niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak naprawdę to nie wiadomo skąd idą (o ile wogóle idą)nasze paczki,bo nigdzie nie ma takiej informacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie dzwoniłem na infolinię i powiedziała mi Pani że monitorowanie przesyłki będzie możliwe jak przekroczy granicę Polski, więc dalej czekam z cierpliwością.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś już dostał COKOLWIEK???!! Są tu osoby które odebrały pieniądze??!! Pani na infolini mówi że można dokonać zwrotu w ciągu 10 dni bez podania przyczyny. Ale koszt wysyłki pokrywa klient.Ale jak nikt nic nie dostał to jak zrobić zwrot!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na co czekamy ? ci z ambergold też czekają :)

Nie łudźcie się , żaden normalny sklep nie realizuje tak zamowien

Oszustwo i tyle

 

 

zacytowałem sam siebie , ale już nie wiem co innego miałbym napisać ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli idzie z chin, to można paczkę monitorować od momentu kiedy paczka dotrze do poczty chinskiej, jest to pewne ponieważ wysyłałam z chin kilka paczek i zawsze je monitorowałam, wysyłalam standardem około 40 zł( 78 juan), paczka następnego dnia była w bazie danych z dokładnym opisem czy wyszła z poczty i gdzie jedzie dalej, codziennie było info co się dzieje z ta paczką, docierały do polski w 14 dni. jeszcze możecie sprawdzić pocztę z hong kongu oni mają odręmbny system pocztowy,

http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nikt nie odpowiada na konkretne pytania, tylko pisze o czymś zupełnie innym!

 

CZY KTOŚ DOSTAŁ JUŻ PACZKĘ ? LUB ZWROT PIENIĘDZY?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście pod wpływem chwili zdecydowałam się zamówić buty firmy UGG,

dopiero dzisiaj zaczęłam czytać posty na temat tej firmy, więc zadzwoniłam bezpośrednio na infolinię.

 

Na pytania, dostałam takie odpowiedzi

 

1) Czy jest jakieś potwierdzenie oryginalności produktów wysyłanych przez waszą firmę ?

- Tak, do każdego wysłanego towaru załączone jest potwierdzenie oryginalności producenta

 

2) Czy w razie gdyby towar mi nie odpowiadał, był zniszczony jest możliwość zwrotu ?

- Tak jest, w ciągu 10 dni można zwrócić produkt bez podania przyczyny, NA ADRES W POLSCE. Obejmuje to także jakby kolor, czy cokolwiek innego by nie odpowiadało, rozmiar itp.

 

3) Czy produkty posiadają gwarancję ?

- Gwarancja obejmuje rok czasu i w sytuacji gdyby zauważyła Pani jakieś usterki,

np. szef puści itp. to trzeba to zgłosić jak najszybciej to przez drogę emailową i towar zostanie wymieniony,bądź nastąpi zwrot pieniędzy

 

4) Czytałam dużo złych opinii na temat waszego sklepu, jak to jest?

- Nasz sklep funkcjonuje OD WRZEŚNIA, więc osoby które piszą jakieś rzeczy odnośnie niedostarczonych przesyłek,najwyraźniej nie przeczytały regulaminu że operacja trwa do 30 dni, bo niemożliwym jest, żeby składając zamówienia we wrześniu większość tych ludzi otrzymała już swoje przesyłki.

 

Ja osobiście nigdy nie miałam problemów przy zakupach przez internet i mam nadzieję, że mimo wszystko jakimś cudem to się nie zmieni....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nikt nie odpowiada na konkretne pytania, tylko pisze o czymś zupełnie innym!

 

CZY KTOŚ DOSTAŁ JUŻ PACZKĘ ? LUB ZWROT PIENIĘDZY?

Jaką konkretną odpowiedź chcesz uzyskać zadając takie pytanie ?

To nielogiczne ;)

Nie ma odpowiedzi więc zapewne nikt nie dostał kasy ani towaru.

 

P.S. Dziwi mnie to 30 dni oczekiwania na paczkę. Najdłużej na paczkę z Chin czekałem 2 tygodnie, tyle samo z Tajwanu, może jeden dzień krócej.


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ciekawe:

 

Tak, do każdego wysłanego towaru załączone jest potwierdzenie oryginalności producenta

 

Jakie to potwierdzenie oryginalności dostarcza producent?! Pierwsze słyszę, a mam kilka rzeczy tych marek w domu.

 

NA ADRES W POLSCE

 

ŚWIĘTY MARCIN 29/8, 61-806 POZNAŃ - to adres wirtualnego biura. Pod tym samym adresem figuruje kilka innych firm.

 

- Gwarancja obejmuje rok czasu i w sytuacji gdyby zauważyła Pani jakieś usterki,

 

Dlaczego rok, skoro polskie prawo wymaga dwuletniej gwarancji?

 

nie przeczytały regulaminu że operacja trwa do 30 dni

 

W regulaminie jest informacja, że od 14 do 30 dni. Dziwnym trafem jakoś wszyscy załapali się na tego gorszego dostawcę, który nadał paczki widmo, których numery przesyłki nie figurują w żadnym systemie. Pierwsze tematy o 66Procent.pl powstały na forach internetowych 20 września. Zakładając, że firma rozpoczęła działalność właśnie wtedy, to generalnie najpóźniej w sobotę powinna pojawić się jakaś wiarygodna osoba która potwierdzi, ze towar dostała. Na 4 dni przed, jeszcze nikt taki się nie pojawił.

"Większość z tych ludzi" - problem w tym, że zamówionych rzeczy nie dostała nawet mniejszość.

 

Podejrzewam, że od poniedziałku firma będzie już tylko wspomnieniem. ;)

 

PS. Jakie tam były koszty przesyłki? Bo tak się patrzę:

http://66procent.pl/wszystkie/tommy-hilfiger/sweter-tommy-hilfiger-niebieski.html - 110 zł + jakieś tam koszty przesyłki

http://www.americanoutlet.pl/ao36MezczyznaDetail.php?Sku=1009754 - chyba ten sam model (a jak nie, to inne są w podobnej cenie) 165 zł + 11 zł przesyłka = 176 zł za oryginalny produkt kupiony w sprawdzonym sklepie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego rok, skoro polskie prawo wymaga dwuletniej gwarancji?

 

Nie będziemy się tutaj zgłębiać w ustawy ale nie do końca masz rację.

 

http://www.americanoutlet.pl/ao36MezczyznaDetail.php?Sku=1009754 - chyba ten sam model (a jak nie, to inne są w podobnej cenie) 165 zł + 11 zł przesyłka = 176 zł za oryginalny produkt kupiony w sprawdzonym sklepie.

To wiarygodny sklep ? Nie znałem wcześniej.


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To wiarygodny sklep ?

 

Wiarygodny. Sam od nich zamawiam, a pomyślne transakcje są potwierdzone przez wiele osób w sieci, w tym przez użytkowników forum Allekicz (zajmujących się weryfikacją towarów podrabianych).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ciekawe:

 

Jakie to potwierdzenie oryginalności dostarcza producent?! Pierwsze słyszę, a mam kilka rzeczy tych marek w domu.

 

No widzisz, może do tych marek np nie należy D&G, gdzie przy zegarkach masz specjalny dokumencik potwierdzający autentyczność

i domyślam się, że właśnie o takie coś chodzi nawet jeśli chodzi o buty.

 

ŚWIĘTY MARCIN 29/8, 61-806 POZNAŃ - to adres wirtualnego biura. Pod tym samym adresem figuruje kilka innych firm.

 

Jeśli chodzi o ten adres, to podobno coś tam nie gra z tego co słyszałam, ale skoro masz później wysłać towar (zakładając, że jednak on dotrze) jako zwrot to muszą podać jakiś adres, którego używają i to już jest plus na samo to żeby ewentualnie w sądzie później wykorzystać.

 

Dlaczego rok, skoro polskie prawo wymaga dwuletniej gwarancji?

 

Może ich taki obowiązek nie dotyczy gdyż siedziba jest poza granicami polski ?

 

W regulaminie jest informacja, że od 14 do 30 dni. Dziwnym trafem jakoś wszyscy załapali się na tego gorszego dostawcę, który nadał paczki widmo, których numery przesyłki nie figurują w żadnym systemie. Pierwsze tematy o 66Procent.pl powstały na forach internetowych 20 września. Zakładając, że firma rozpoczęła działalność właśnie wtedy, to generalnie najpóźniej w sobotę powinna pojawić się jakaś wiarygodna osoba która potwierdzi, ze towar dostała. Na 4 dni przed, jeszcze nikt taki się nie pojawił.

 

Widzisz, co jeszcze nie daje tego, że ktoś wyczekał te 30 dni na dobrą sprawę, a też nigdzie nie widziałam żeby były jakieś komentarze, że ktoś poczekał te 30 dni. Na policję jest sens iść tylko i wyłącznie po tych 30 dniach, bo w innym wypadku nie zostają złamane jakiekolwiek z zasad współpracy.

 

"Większość z tych ludzi" - problem w tym, że zamówionych rzeczy nie dostała nawet mniejszość.

 

To zdanie ujęłam własnymi słowami, bo nie pamiętałam jak dokładnie babka powiedziała.

Poza tym czytałam tutaj, że niby nie działa infolinia, że nie ma takiego numeru, a ja jakoś nie miałam problemu żeby się dodzwonić.

 

PS. Jakie tam były koszty przesyłki? Bo tak się patrzę:

 

Koszt przesyłki to 40zł

 

I nie mówię, że wszystko jest super itp, ale mam taką nadzieję, bo decyzję podjęłam dosłownie pod wypływem chwili...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem zla jak cholera bo nie poczytalam forum zanim zaplacilam za swoje zakupy w 66procent. Niech da znac ktos kto kupowal i jest ok ze wszystkim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać dzięki temu tematowi przybywa userów forum :lol:

Ale że tylu naiwnych wpłaca pieniądze na coś takiego :blink:

Ludzie czy macie choć trochę oleju w głowie i rozsądku?

Jeśli nawet cokolwiek dostaniecie,NAWET (w co wątpię) to co najwyżej chamskie podróby.

To jasne jak słońce.

Użytkowniczko xxwildxx od Pani tłumaczeń i wyjaśniań tego przekrętu można popluć monitor....ze śmiechu..choć to czarny humor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nomen omen na Świętym Marcinie 29 był kiedyś oddział Amber Gold.

Miejsce chyba przyciąga oszustów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No widzisz, może do tych marek np nie należy D&G, gdzie przy zegarkach masz specjalny dokumencik potwierdzający autentyczność

i domyślam się, że właśnie o takie coś chodzi nawet jeśli chodzi o buty

 

No dobrze, a jeśli zamówiłeś coś innego niż DG? W przypadku innych firm też jest jakiś certyfikat?

 

Może ich taki obowiązek nie dotyczy gdyż siedziba jest poza granicami polski ?

 

Siedziba większości firm jest poza granicami Polski, a jednak polskie prawo ich obowiązuje. Zresztą mniejsza o gwarancję, jest jeszcze dwuletnia rękojmia.

 

Widzisz, co jeszcze nie daje tego, że ktoś wyczekał te 30 dni na dobrą sprawę

 

No to dobrze, że nie rozszerzyli widełek na 14 dni do 30 lat. Ja zapis 14-30 dni rozumiem, że pierwsze przesyłki pojawiają się po 2 tygodniach, a ostatnie po miesiącu, a nie, że wszystko przyjdzie po 30 dniach.

Faktycznie, sprawę na policję jest sens zgłaszać dopiero po 30 dniach, ale lampka ostrzegawcza powinna pojawić się już znacznie wcześniej.

 

Koszt przesyłki to 40zł

 

Czyli za sweter musiałbym tam zapłacić 150 zł, lub kupić w normalnym sklepie za 176, oryginał, bez zastanawiania się, czy wtopiłem, czy paczka przyjdzie i czy nie będzie to podróbka :)

 

Tak na marginesie - podobny sweter TH kupiłem w sklepie stacjonarnym za 169 zł, przecenione ostatnie dwie pary. :) Także jeśli 66procent to nie oszustwo, to nawet nie była to specjalnie jakaś tam wielka okazja. ;)

 

PS: Na temat oceny autentyczności DG: http://www.noplagiate.de/dg.php, http://www.allekicz.pl/viewtopic.php?f=41&t=27&sid=117eae9ef8d2bad3d155f8599eae0a54, http://nieoryginalny.pl/jak-rozpoznac-podrobki-dolce-gabbana/. Nie widzę tam info na temat specjalnych certyfikatów - które zresztą też można przecież podrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm , zamówiłam buty UGG i sukienkę Asos. Jak do tej pory wszystko zgodnie z terminami podanymi w regulaminie. Odnoszę wrażenie, że najwięcej problemów mają Ci, którzy nie raczyli do niego nawet zerknąć....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm , zamówiłam buty UGG i sukienkę Asos. Jak do tej pory wszystko zgodnie z terminami podanymi w regulaminie. Odnoszę wrażenie, że najwięcej problemów mają Ci, którzy nie raczyli do niego nawet zerknąć....

 

Pozdrawiamy PRowców i pracowników sklepu!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.