Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

gniewko

Inwestowanie na Giełdzie

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj wieczorem pod wpływem chwili doszła mnie myśl, że chcę spróbować swoich sił na giełdzie. Problem w tym, że jestem zielony jak świerzo skoszona trawka. Dlatego na początek trzeba się jakoś przygotować merytorycznie i opracować strategię na inwestowanie swoich pieniędzy. Tak sobie pomyślałem, że pewnie kilka osób sobie pogrywa i może podzieli się radami dla początkującego.

A więc po kolei:

1. Literatura - jaka pozycja jest godna uwagi?

2. Portale, fora opisujące grę na giełdzie - które są warte uwagi?

3. Gra na wirtualnej giełdzie na początek - dobry pomysł czy zły?

4. Kursy - warto się zapisać jeśli tak to jaki?

Na początek ponieważ się uczę i liczę się z wtopą chce zainwestować nie wiele powiedzmy 4000zł jak nabiorę umiejetności to zamierzam tę kwotę znacznie powiększyć.

Chętnie wysłucham dobre rady od czego zacząć by spróbować swoich sił a jednocześnie się nie zniechęcić na początku.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam.

Ciekawy temat.

Też nad tym myślę. Jestem co prawda ekonomistą z wykształcenie i o giełdzie pisałem pracę magisterską ale chciałbym się jeszcze dokształcić w tym temacie. Planuję ruszyć z jeszcze mniejszą kwotą i systematycznie ją powiększać.

Co do wirtualnej giełdy to kiedyś próbowałem i efekt był taki, że po paru tygodniach mnie znudziła. Jednak inwestowanie wirutalnych pieniędzy wg mnie ciężko przełożyć na te realne inwestycje i ryzyko.

Pozdrawiam i czekam na rozwinięcie wątku.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam,

Z literatury na początek poleciłbym:

- Giełda. Podstawy inwestowania, Adam Zaremba

- inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać, Adam Jagielnicki