Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Bardziej mi chodzilo o wrazenia po rozpakowaniu - jakosc wykonania, zauwazalne roznice etc. :P

Edytowane przez fonfelinni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, fonfelinni napisał(-a):

Bardziej mi chodzilo o wrazenia po rozpakowaniu - jakosc wykonania, zauwazalne roznice etc. :P

 

Wrażenia po rozpakowaniu są ...bardzo pozytywne 😉 Koła są mega efektowne, bo wyglądają bardzo surowo, podobnie zresztą jak ich mostek TLO. Jednym się to może podobać innym nie. Mi akurat się podoba. Jeśli chodzi o jakość wykonania, to na pewno jest tak, że koła od Evanlite nie mają się czego wstydzić. Na pewno w tym kontekście, zważywszy na różnicę w cenie, przepaści nie ma. To co oczywiście rzuca się w oczy, to schowane nyple, co wedle Schmolke ma poprawiać aerodynamikę. Na ile to prawda, a na ile to marketingowy bełkot, tego nie wiem. O kołach generalnie niewiele można przeczytać w necie, bo to taki teochę butikowy produkt, specyficzny przy okazji, bo to jednak koła budowane wedle starej szkoły - nieprzesadnie szerokie, podobnie zresztą jak koła od Lightweighta. No ale nie zanosi się na to, żebym ja zaczął używać w szosie opon szerszych niż 25-26 mm, więc mi to pasuje. Z tego co w necie można się o nich dowiedzieć, to podobno naprawdę fajnie się zbierają i dobrze sobie radzą na bocznych wiatrach (to pewnie jest głównie zasługą stożka o dość uniwersalnej wysokości). Jak będzie w praktyce, czas pokaże, choć osobiście kolosalnej róznicy względem kół od Evanlite jednak się nie spodziewam 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez podoba mi sie surowy, klasyczny styl :)  Te kola na pewno beda piekielnie sztywne + waga zrobi swoje, wiec pod tym katem bedzie to odczuwalne po zmianie. Ciekawe na ile wplynie to na ogolny komfort jazdy, bo ponoc taki Lightweight nie bierze jencow  :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, fonfelinni napisał(-a):

Tez podoba mi sie surowy, klasyczny styl :)  Te kola na pewno beda piekielnie sztywne + waga zrobi swoje, wiec pod tym katem bedzie to odczuwalne po zmianie. Ciekawe na ile wplynie to na ogolny komfort jazdy, bo ponoc taki Lightweight nie bierze jencow  :P 

 

Wg testow Schmolke, ich kola wygrywaja w przedbiegach w kategorii waga / sztywnosc ze wszystkim co mozliwe. Domyslam sie, ze moga to byc niezle zebowyrywacze 🤭


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, fonfelinni napisał(-a):

Tez podoba mi sie surowy, klasyczny styl :)  Te kola na pewno beda piekielnie sztywne + waga zrobi swoje, wiec pod tym katem bedzie to odczuwalne po zmianie. Ciekawe na ile wplynie to na ogolny komfort jazdy, bo ponoc taki Lightweight nie bierze jencow  :P 

Ano nie biorą. Ponoć świetnie się na nich podjeżdża, ale ze zjeżdżaniem już tak różowo nie jest... Kolega w cenie tych Schmolke proponował mi swoje Milensteiny Schwartz ED, jeżdżone od wielkiego dzwonu, po płaskim, ale nie zdecydowałem się... Mam nadzieję, że te od Schmolke będą bardziej przyjazne 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

 

Wrażenia po rozpakowaniu są ...bardzo pozytywne 😉 Koła są mega efektowne, bo wyglądają bardzo surowo, podobnie zresztą jak ich mostek TLO. Jednym się to może podobać innym nie. Mi akurat się podoba. Jeśli chodzi o jakość wykonania, to na pewno jest tak, że koła od Evanlite nie mają się czego wstydzić. Na pewno w tym kontekście, zważywszy na różnicę w cenie, przepaści nie ma. To co oczywiście rzuca się w oczy, to schowane nyple, co wedle Schmolke ma poprawiać aerodynamikę. Na ile to prawda, a na ile to marketingowy bełkot, tego nie wiem. O kołach generalnie niewiele można przeczytać w necie, bo to taki teochę butikowy produkt, specyficzny przy okazji, bo to jednak koła budowane wedle starej szkoły - nieprzesadnie szerokie, podobnie zresztą jak koła od Lightweighta. No ale nie zanosi się na to, żebym ja zaczął używać w szosie opon szerszych niż 25-26 mm, więc mi to pasuje. Z tego co w necie można się o nich dowiedzieć, to podobno naprawdę fajnie się zbierają i dobrze sobie radzą na bocznych wiatrach (to pewnie jest głównie zasługą stożka o dość uniwersalnej wysokości). Jak będzie w praktyce, czas pokaże, choć osobiście kolosalnej róznicy względem kół od Evanlite jednak się nie spodziewam 😉

Biorąc pod uwagę, że zawodnicy czołowej grupy Visma jeżdżą na obręczach z zew. nyplami, to chyba nie przeszkadzają wygrywać 😜

copy-of-wout-van-aert-7-1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, sanik napisał(-a):

Biorąc pod uwagę, że zawodnicy czołowej grupy Visma jeżdżą na obręczach z zew. nyplami, to chyba nie przeszkadzają wygrywać 😜

copy-of-wout-van-aert-7-1.jpg

 

Pewnie, że nie przeszkadza 😉 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

Wg testow Schmolke, ich kola wygrywaja w przedbiegach w kategorii waga / sztywnosc ze wszystkim co mozliwe. Domyslam sie, ze moga to byc niezle zebowyrywacze 🤭

 

 

Oj tak, a jak jeszcze Kolega jezdzi na 25/26C i pewnie duzym cisnieniu to tylko zebow nie bedzie wyrywac na swiezo wylanym asfalcie 😅

 

Nie no, nie bedzie az tak zle z tym komfortem chyba :P Zreszta my(szosowcy) bierzemy na klate niewygody na rzecz ogolnego PERFORMANCE, never give up i takie tam :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, fonfelinni napisał(-a):

 

 

Oj tak, a jak jeszcze Kolega jezdzi na 25/26C i pewnie duzym cisnieniu to tylko zebow nie bedzie wyrywac na swiezo wylanym asfalcie 😅

 

Nie no, nie bedzie az tak zle z tym komfortem chyba :P Zreszta my(szosowcy) bierzemy na klate niewygody na rzecz ogolnego PERFORMANCE, never give up i takie tam :P

Z ciśnieniem w oponach nie przesadzam (już) 😉 Generalnie trzymam się rozpiski Pirelli do tych opon, głównie uwzględniając moją wagę. Wychodzi więc między 6,6 a 6,9 BAR przy tej szerokości opony.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

Ano nie biorą. Ponoć świetnie się na nich podjeżdża, ale ze zjeżdżaniem już tak różowo nie jest... Kolega w cenie tych Schmolke proponował mi swoje Milensteiny Schwartz ED, jeżdżone od wielkiego dzwonu, po płaskim, ale nie zdecydowałem się... Mam nadzieję, że te od Schmolke będą bardziej przyjazne 😉

jeśli chodzi o zjeżdżanie to pamiętaj o dolnym chwycie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie to się w ogóle wszystko nie zgrywa, tak choinkowato trochę 😛 na szczęście to Twój rower i ma się Tobie podobać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, tessio napisał(-a):

Mnie to się w ogóle wszystko nie zgrywa, tak choinkowato trochę 😛 na szczęście to Twój rower i ma się Tobie podobać ;)

 

Jak zmieni Rame to bedzie lepiej... tylko ze stara rama bedzie musial sprzedac mostek 😜


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

Jak zmieni Rame to bedzie lepiej... tylko ze stara rama bedzie musial sprzedac mostek 😜

 Tu w kolorze. Ja tam choinki nie widzę, no ale... A co do mostka, to jeśli faktycznie z ramą się uda, nie zamierzam się go pozbywać. Cały kokpit będzie przeniesiony 1:1 😉 Ten w S-Worksie jest jak dla mnie za ciężki 😜

1704484865445-01.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W kolorze jakby lepiej, najbardziej szpecą mi te napisy na kołach, biały kapsel i biała podkładka, ale ja jestem minimalistą ;)

Edytowane przez tessio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, tessio napisał(-a):

W kolorze jakby lepiej, najbardziej szpecą mi te napisy na kołach, biały kapsel i biała podkładka, ale ja jestem minimalistą ;)

Koła miały być czarne. Ale czarna wersja była ...droższa 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

 Tu w kolorze. Ja tam choinki nie widzę, no ale... A co do mostka, to jeśli faktycznie z ramą się uda, nie zamierzam się go pozbywać. Cały kokpit będzie przeniesiony 1:1 😉 Ten w S-Worksie jest jak dla mnie za ciężki 😜

1704484865445-01.jpeg

 

S-Works Rapide 100x420 wazy 310g. Kupisz siodelko od Schmolke i jeszcze Ci 50g zostanie w zapasie 🤭


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

Koła miały być czarne. Ale czarna wersja była ...droższa 😉

 

Serio? Ale różniły się tylko kolorem napisów? Jeśli tak to dla mnie trochę lipa z ich strony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

S-Works Rapide 100x420 wazy 310g. Kupisz siodelko od Schmolke i jeszcze Ci 50g zostanie w zapasie 🤭

Mój cały kokpit, wliczając w to mocowanie na Garmina, waży 254 gramy. A siodłami, które są kawałkiem karbonu i niczym więcej, zainteresowany nie jestem 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

 Tu w kolorze. Ja tam choinki nie widzę, no ale... A co do mostka, to jeśli faktycznie z ramą się uda, nie zamierzam się go pozbywać. Cały kokpit będzie przeniesiony 1:1 😉 Ten w S-Worksie jest jak dla mnie za ciężki 😜

 

Bez przesady. To maszyna do zapiepszania, a nie jarania się wyglądem w salonie. Dla mnie jest ok, choć białych napisów bym nie zamawiał. Ale skoro są tańsze, to rozsądek górą 😜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
7 minut temu, tessio napisał(-a):

 

Serio? Ale różniły się tylko kolorem napisów? Jeśli tak to dla mnie trochę lipa z ich strony.

Serio... Różnią się tylko kolorem. Tak jest w przypadku każdego z ich komponentów, można wybrać White Edition, Team Edition (ten jest połączeniem bieli i czerwieni) i Black Edition. Oczywiście chodzi o wykończenie, a nie rodzaj karbonu. I ten ostatni kolor kosztuje najwięcej. Tak to sobie jakoś wykoncypowali... 

Edytowane przez zegarkowo_rowerowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem po co zbijać wagę z roweru, przecież jak kolarz pójdzie do toalety to kilkaset gramów zrzuca w moment :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, ecipeci napisał(-a):

nie wiem po co zbijać wagę z roweru, przecież jak kolarz pójdzie do toalety to kilkaset gramów zrzuca w moment :)

🤦🤦🤦

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

🤦🤦🤦

a jesteś w stanie powiedzieć szczerze i tak w miarę logicznie po co się to robi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.