Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tessio

Gratulacje, lux maszyna, szerokości i dużo radości-tak się zrymowało :)

 

Dzięki! Najważniejsze, że jest czarno-czarna ;) choć nie ukrywam, musiałem rower poddać tjuningowi, bo w oryginale było tak:

 

mjkmeitm5xpv.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tessio gratuluje, tunning tez w jedynie slusznym kierunku :)

Zrobiles to w sposob nieodwracalny ?


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tessio

Dzięki! Folia do oklejania samochodów, można ściągnąć bez problemu nie zostawiając żadnego śladu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyszlo profesjonalnie :)

Ja to robilem folią w sprayu do felg samochodowych i trzyma drugi sezon bez poprawek. W kazdej chwili mozna to tez bez problemu sciagnac.


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyszlo profesjonalnie :)

Ja to robilem folią w sprayu do felg samochodowych i trzyma drugi sezon bez poprawek. W kazdej chwili mozna to tez bez problemu sciagnac.

Nawet nie wiedzialem ze cos takiego jest

Wygooglowalem sobie :) fajna sprawa . musze wyprobowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tessio

Wyszlo profesjonalnie :)

Ja to robilem folią w sprayu do felg samochodowych i trzyma drugi sezon bez poprawek. W kazdej chwili mozna to tez bez problemu sciagnac.

 

Też brałem pod uwagę, ale stwierdziłem, że te kawałki będą bardzo fajnie wyglądały z połyskiem, ponieważ błyszczący jest napis Cube i kilka innych malutkich elementów fabrycznych na ramie.

 

25pjyvc.jpg

Edytowane przez tessio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tessio, dobrze to wyglada, ja myslalem o takiej foli, ale balem sie, ze to sporo zabawy i sobie z tym nie poradze.

Im bardziej rower wyglada tak jak sie chce, tym chetniej sie na niego wsiada :)

 

Nawet nie wiedzialem ze cos takiego jest

Wygooglowalem sobie :) fajna sprawa . musze wyprobowac

Tu sa pomalowane tym szprychy i widelec.

post-60090-0-26497100-1533555814_thumb.jpeg


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tessio

No ten Twój rower to petarda! ;) Co do folii, takie łatwe elementy to chwila moment.

Edytowane przez tessio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładne koła

 

Calosc sie fajnie prezentuje

Ładne koła

 

Calosc sie fajnie prezentuje

Ładne koła

 

Calosc sie fajnie prezentuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest dobrze dopoki ja na niego nie wsiade :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nowe Bontragery, z ALR5. Też klocki, ale bardzo tanio.

Czyli zwykłe TLR =  DTSWISS w stylu R1900. Ogólnie?

 

To już lepiej niech te Kjuby zostaną, bo pomimo, że to ten sam DTSWISS to przy tym stożku mają prawo lepiej działać.

Znacie jakiś serwis w Wawie, gdzie porządnie centrują koła?

Moje były już w trzech serwisach - w ostatnim prosiłem, żeby wzięli więcej kasy i zrobili to porządnie, ale to olali, zapłaciłem jakieś śmieszne pieniądze a koła jak były krzywe, tak dalej są...

Jedno ma delikatne jajo, drugie bije na boki, wkurza mnie to, bo używam hamulców szczękowych i klamki pulsują a mną rzuca na rowerze.

 

Nie wiem, może to coś z obręczami (koła nowe, raczej średniaki), ale "specjaliści" z serwisów mówią, że wszystko ok, ja wsiadam na rower i bije jak cholera.

Często specjalistami są sami właściciele kół, ale to nie oznacza, że  te koła nie mogą być z marszu g..ne.

 

Pierwsza sprawa, jaka waga Pana? Jakie obręcze , jakie szprychy, jaki zaplot i jaki naciąg?

 

Średniaki to:

 

- Krzywe obręcze ( jajo)

- Krzywe spawy

- Różne szerokości wew/zew rantów ( często w miejscu wentyla i naprzeciw)

- Szprychy z nierdzewki rozciągające się jak guma do żucia.

  I jedyne co można zrobić by się nie zabić na zjeździe przy 80 km/h gdy zacznie się myszkowanie to wycentrować to  symetrycznie względem środka obręczy, choć przy mocno krzywej i tak za niedługo może się okazać że wróci do poprzedniego stanu ( pamięć materiału).  Natomiast szarpania przy takich kołach się nie uniknie, często takie średniaki mają odpowiedni frez na powierzchni hamującej i jak się go trochę podetrze to się właśnie zaczyna... Jakikolwiek naciąg odpowiedni dla 100 kilowego misia spowoduje że szprychy się rozciągną już po niewielkim dystansie.

 

Mnie jajo nie przeszkadza, bo i tak opona zniweluje, delikatne bicie na boki spowodowane nierównymi szerokościami rantów przy sztywnych kołach jest do zaakceptowania. Szarpanie - jeżeli jest mocne to obręcz kwalifikuje się do wymiany.

 

Jako ciekawostkę podam iż w pewnych kołach  różnica szerokości na rancie w newralgicznych podanych wyżej miejscach  wynosiła 1mm :)

 

Nie mam centrownicy i przy dwóch rowerach nie opłaca mi się kupować.

 

Poza tym trzeba mieć gdzie ją trzymać, nie każdy ma taką piwnicę jak Ty :(

Nie posiadam centrownicy, wystarczy mi rama, nawet nie wyciągam koła gdy konstrukcja jest klasyczna( nyple w obręczy, a nie w piaście), zatem można obejść się i bez tego.

 

Kolega oddał tu po potężnym dzwonie na zjazdówce.

Ja mu powiedziałem, że się nie podejmę już tego. Zrobili mu pełną profeskę. Wyprowadzili idealnie i koło się trzyma i nie łapie centry.

Kwestia w jakim było stanie, skoro stwierdzili, że jeszcze można to w takim wypadku też bym robił, ale jak obręcz miała przekrzywienie większe jak 40 stopni to już czysta głupota i ryzykowanie czyimś życiem w najgorszym wypadku.

Edytowane przez kaido2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Były ósemki.

Nie wyglądało to za dobrze, ale nie skrajnie. Swoją drogą że to były koła dh na obręczy jak motocykl i na 32 szprychy.

Do 40 stopni to daleko było.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A takie to robiłem i nawet długo na nich jeździłem, były 36h, szosowe, ale przy 32 to też normalność. Przy takim zaplocie na X obręcz dostaje najmniej, wygląda jak wygląda, no cóż cały urok zaplotu krzyżowego. Przy radialnym 24h  dostaje obręcz i tą należy już wymienić, bo raz że ryzyko, a 2 nie opłaca się.

Edytowane przez kaido2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiecie może czy tylny trójkąt w YT Jeffsy/Capra CF jest z alu czy karbonu ?

węgiel 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ecipeci coraz bardziej za Tobą ten full coś chodzi:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko ma plusy i minusy - osobista kwestia czy bardziej zależy na plusach czy jednak minusy przeważają. HT na węglu tył ma też z włókna i ma te same problemy co full 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hamulce gorzej działaja w mokrych warunkach, może to by to tłumaczyło...


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.