Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Recommended Posts

Pokazać wyposażenie mojego warsztatu pod rowery? Zaznaczam że nie tylko moje. Ale obsługuje za opłatą rowery kolegów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale najbardziej niedocenianym elementem tego roweru jest rama, która przez 50 czy 100 lat pewnie nie straci nic ze swej użytkowości.

A te dampery wszystkie i inne karbony  to do pierwszego solidnego dobicia ... i po herbacie.

Enkil... Pomyliłem nick bo ktoś skomentował twój rower a w telefonie nie widać, myślałem że sam komentujesz swój rower właśnie tym wpisem.

Niemniej we wcześniejszym wpisie odniosłem się dobrze właśnie do kpiącego DEMEL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fidelio

Pokazać wyposażenie mojego warsztatu pod rowery? Zaznaczam że nie tylko moje. Ale obsługuje za opłatą rowery kolegów

Pokaż. Najwyżej będę miał nowy cel w życiu ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego Burns, przesadzasz, co mi nie przeszkadza oczywiście.

Jeźdzę dużo ale po asfalcie tylko i mam spory dystans do monster trucków.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokaż. Najwyżej będę miał nowy cel w życiu ;-)

Plus pompka i stojak serwisowy.17a159a88c3be3310fe0c62524284d47.jpg1a66f3ab6d9657dc50fa59cd683d158f.jpg1b0a9f66659990793e7ef5dc554f7fc5.jpga9b0a20eafb44f313eedb5de5c3153b6.jpgd2523b04bf803a8a717084f6479c1beb.jpg19e1505f734573d5ae5657f2f6eb4eb1.jpg79ac963e6f6b23480ed854927503736a.jpg

 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fidelio

Pewnie ten szpej wart więcej, niż mój rower ;-) Nice!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

Wylecze się z przeziębienia, to wyjadę. Pewnie we wtorek

Kask się zmienił :P

Edited by egzo18

Share this post


Link to post
Share on other sites

We wtorek to by pasowało ramę w środku przedmuchać czy coś :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zazdrość przez was przemawia :P

Ns to drugi rower jaki kupiłem w sklepie..

Pierwszy był superior xc749.

Gt- składak, giant- składak, cinelli- składak

Edited by egzo18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeze mnie tylko jak kupisz jakąś włoską szosę, inne rowery mogą nie istnieć ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

egzo, owiało mnie dzisiaj jak psa, to zdecydowanie nie jest sezon na rower, odkręć se stery, wybij łożyska ... nie jeździj 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też mam wreszcie odpowiedni kask

W damskie majtki(lub rajty) był fajniejszy. ;)

Co to teraz za kask bo wygląda jak milion innych?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaido tylko że mnie łańcuch spada przy wstrząsach- wjeżdżanie/zjeżdżanie z krawężnika itp., jest to nieprzyjemne, bo można zaliczyć glebę.

No tak, tam z tyłu jest TZ plus przekos. W rowerze z TZ-tem ale o małym przekosie problem u mnie nie występuje, możesz założyć zablokowaną PP i na tył sztywniejsza przerzutkę.

 

A to błąd. Sól Panie, zżera metal a aluminium zwłaszcza. Trzeba by myć rower po każdej przejażdżce zwłaszcza przy roztopach. No chyba że nie ma śniegu to można bez problemu. U nas jest śnieg, dlatego opcja złom to idealne rozwiązanie. Coś się zepsuje, coś się bez problemu wymieni zrecyclinguje znaczy się.

A d..a, a nie sól. Dostałem kiedyś alu ramę po takiej zimówce, wszytko praktycznie zarżnięte, rama zdrowa. Jak rower codziennie jeździ nic mu nie będzie, jak postoi sobie w ciepełku to zeżre co najwyżej części żeleziane.

 

Ja natomiast używam roweru, który jest w miom wieku, dodałem mu tylko kilka nowych gadżetów :)od ostatniego razu wprowadziłem kilka zmian :)

 

attachicon.gif_20200112_154234.JPG

 

attachicon.gif_20200112_154430.JPG

Radziecki Ural, najlepsze w tych rowerach były ramy, rusy robili je z całkiem przyzwoitych rurek, Ukrainy juz takie fajne nie były.

Do takiego z 66r. obecnie mam założone Mavic MA3 przód na nowszej 105, tył exage. Stoi to na Schwalbe ONE (TB), rower typowy do załatwiania.... spraw, do 5 dych rozkręca się lekko. :)

Nie wygląda, ale on nie ma wyglądać.

13062332_2230190407121682_31867901473072

 I drugi zimowy do zabawy praktycznie wszędzie, tak jak powyższy złomowisko, dary i fullodzysk only.

80990328_3159239177550129_26685202353503

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmieniłeś coś z gwintem, przy zmianie korby? Ja miałem problem, i zajęło mi sporo czasu znalezienie nowej z właściwym gwintem.

Ed.

Oczywiście pytam o urala

Edited by Enkil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze nic nie zmieniałem, suport i korby (ktoś zmienił na ZZR przełaj) na klin są w  takim stanie jak znalazłem tą ramę na śmietniku, w sumie rower nie miał tylko kół i sztycy z siodłem. Rower przejechał dość sporo km i suport jeszcze żyje, ale:

Sytuacja z suportem jeżeli chodzi o wymianke jest taka sama jak w moim Favoricie F6 z 1972r pochodzącego ze złomu:

 

79778728_3149274291879951_66791587421450

 

I tak, gwint jest angielski, a wiec podejdzie każdy suport na BSA z tym że trzeba pogłębić gwint. Zrobiłem sobie to u kolegi, bo miał odpowiedni gwintownik do muf, natomiast każdy serwis z prawdziwego zdarzenia zrobi Ci to w razie potrzeby za niewielką opłatą.

Edited by kaido2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.