Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Recommended Posts

Trollu, e-dh też już są :P

wiem, kiedyś chyba sam linkowałem tutaj jakiegoś niusa z e-dh ale to dalej bez sensu. Twórcy mówią - "dh, które wjeżdża za ridera", prawda jest taka (co pewnie już pisałem) - że tam gdzie trasy dla dh tam wyciągi - więc dokładać sobie bagażu w postaci silnika i aku - po raz kolejny - bez sensu 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 na szybko.

Potem będzie bikeporn1d93d6545b61a8e082374605a2ce1aeb.jpg

 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)41d177cdf698a9dabaa371d54e12f90a.jpge607b0fd55372b948787f97bdf537eb7.jpg8564793321097865bc5ea919bc14bd67.jpgaaa159413f8fd291b1316fea78ca3869.jpg6d32c7214b08b4ef8bc1dba1194a6220.jpg

 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

6b85954852bfc0502fbcd8f11a9de228.jpgb2f5a3dbba8c5404a9b4c9ee83456405.jpg

Edited by egzo18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 11,5k to bym Ci zeszlorocznego hightowera CC na XTRze I kashimie sprzedal... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mrovka

No to jak na 29 - wygląda strasznie zgrabnie...na takie 27,5 na plusie

Ale nie ukrywam ze aż mnie korci,by zobaczyć Ciebie na tym rowerze z profilu - bo z tego co sie orientuje to nie należysz do dużych okazów homo sapiens - tylko sie nie obraż,bo w sumie nie wiem jak to inaczej ubrać w słowa

 tak by zachować sens i miły wydźwięk wypowiedzi :P

 

 

 

ediT.

 

Ciekawski jestem nie dlatego żeby coś udowodnić,tylko dlatego bo sam mam podobne gabaryty co Ty.

Pozatym,nie mogę sie jakos wyzbyć przekonania z mojej głowy,że full o większym skoku i na kole 29,to poprostu wielka ocieżała krowa z problemami zwrotności

 

Ps.Teraz sie czepiam - to siodełko juz jest ustawione pod Ciebie ??? Nie pisze o wysokosci,tylko o ustawieniu w jarzmie.Bo przesuniete az do granic mozliwości-przynajmniej tak wskazuje zdjęcie

Edited by mrovka

Share this post


Link to post
Share on other sites

no i to jest ekspresowy zakup  :P  Na mnie NS (poza RAG) nigdy nie robiły takiego wow, bym chciał je kupić ale dla każdego coś miłego. 

Co do zwrotności - jak się wjedzie w krzaczory to hulajnoga będzie mało zwrotna, na przygotowanych trasach - raczej nie będzie problemu. Są rowery z większym WB i ludzie pociskają 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie.

Siodło wstępnie.

Maks w przód bo spodziewam się podbić koła na podjazdach. Zobaczy się

Edited by egzo18

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie jeździłeś a już się czegoś boisz. Ja po przesiadce z xc na traila wiem, że tam gdzie xcaliber myszkował przodem - fuel idzie twardo przed siebie. Jeśli boisz się podbijania przodu przełóż podkłady nad mostek (widzę że są 2) - moją uwagę zwróciła kierownica ze sporym wzniosem (który w przypadku Twoich lęków na pewno nie pomoże) - chyba w większości przypadków można spotkać proste kierownice. Przesuwaniem siodełka do przodu odciążysz tylko tyle koło a zważając na to, że jesteś lekki - nie pomożesz tym sobie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siodełko do przodu, to tylko jak chce się ciągle podjeżdżać pod stromizny. Tylko pozycja równowagi stojąc na pedałach bo to rower do tego a nie do siedzenia. Inaczej przy byle skoku opadasz na tylne koło ląduje a przednie nadal w powietrzu czyli brak panowania nad rowerem i lecisz na wprost. Nawyki z XC będą zgubne z d*pą za siodełkiem poza dropami. Przednie koło ma taki kąt wyprzedzenia że przy 0,5m uskoku z półki i tak nie lecisz przez kierę...

Edited by Burns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiere w mocowaniu mostka też ustaw w osi na zero czyli na środku, powinna być podziałka...

A później ćwiczenie srodka ciężkości. Jajka doslownie trą o opone kiedy do tyłu, kiedy do przodu, kiera pod brzuch...

Edited by Burns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podjąłem dziś próbę zdjęcia korby w ns. W celu poprawnego nasmarowania gwintów korby i suportu.

Ni cholery...

Zapryskałem wd 40. Zostawię do jutra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podjąłem dziś próbę zdjęcia korby w ns. W celu poprawnego nasmarowania gwintów korby i suportu.

Ni cholery...

Zapryskałem wd 40. Zostawię do jutra

eb64de76f5d26d5d5d1d2e240d765d3a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.