Skocz do zawartości

Ogłoszenie

Aukcja na rzecz WOŚP

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Zdjęcie

Longines

Informacje na temat zegarka longines szwajcarski złoty skórzany pasek antyk

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Koksiarz

Koksiarz
  • Nowy Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 12 marzec 2013 - 11:29

Witam wszystkich.
Zacznę od tego że jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o zegarki, a chciał bym dowiedzieć się czegoś o kupionym wczoraj zegarku.
Kupiłem go od koleżanki która odziedziczyła go po dziadku.Na odwrocie zegarka jest próba oraz numer 16 491733
Poniżej zamieszczam fotki(z telefonu więc jakość nie zachwyca).

20130312813.jpg
20130312814.jpg
20130312818.jpg
  • 0

#2 Koksiarz

Koksiarz
  • Nowy Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 12 marzec 2013 - 11:30

Dodam jeszcze że ma oryginalny pasek longines
  • 0

#3 Master Yoda

Master Yoda
  • Zbanowany
  • 22469 postów

Napisano 12 marzec 2013 - 12:15

dodaj zdjecie mechanizmu[lepszej jakosci] :D,no i dekielka wewnatrz.....

Użytkownik cook edytował ten post 12 marzec 2013 - 12:31

• 0

#4 zasadas

zasadas
  • Stowarzyszenie
  • 16127 postów

Napisano 16 marzec 2013 - 17:45

Jest to bardzo fajny zegarek Longinesa, Koperta złota, na wewnętrznej stronie deklelka logo lonżina oraz numer koperty. Na kopercie pod teleskopem próba złota. Mechanizm to in-house`owy caliber 6942 z funkcja stop sekundy na 12. Indywidualna numeracja werków. Mając numer można określić rok produkcji. Mam podobny z 1974r. Chodzi bardzo dokładnie od prawie czterdziestu lat. Resztę doczytasz.
Gratulacje super zakup.

Załączone miniatury

• 2575582292_3.jpg
  • Longines_6942.jpg
  • Longines 001.jpg

• 0

#5 Master Yoda

Master Yoda
  • Zbanowany
  • 22469 postów

Napisano 17 marzec 2013 - 02:06