Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Miłośnik_Piękna

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    316
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1131 Guru zegarmistrzostwa

Ostatnie wizyty

3731 wyświetleń profilu
  1. Ładna tytanowa bestia: https://youtu.be/L9voJG1AUTM?si=5Wt_zRI6JtrCQOVB
  2. Efekt wymiany na forum - Formex Essence 39mm. Zgrabny zegarek, który zauroczył mnie na Aurochronos i zdecydowałem się go zdobyć 😀
  3. Może ceny "Rolexów" pochodzących z Chin spadną 😉 Bo raczej nie tych pochodzących ze Szwajcarii 😉
  4. Miłośnik_Piękna

    Liczymy żółwie

    Wyciągnięty z pudełka
  5. Ja jak to zobaczyłem pierwszy raz, to myślałem iż to nowa wersja Swatcha 😉 Ale kolory niczego sobie 😉
  6. Ja też miałem coś takiego, że po kilku latach mój SMP z mechanizmem 8800 zaczął gubić sekundy. Ponieważ to nie był jednorazowy przypadek, a utrzymujący się trend to poszedłem do Butiku Omegi by zapytać się, czy mogą coś z tym zrobić. Ostatecznie przyjęli go do serwisu i rozwiązali problem spóźniania się. Ogólnie jeśli masz mechanizm z certyfikatem METAS, to twój zegarek nie powinien się spóźniać. Jeśli się spóźnia przez kilka tygodni, to trzeba go oddać do serwisu. Chyba, że nie zależy Ci na dokładności chodu zegarka.
  7. I być może będzie tak jak piszesz. Czas pokaże jak wszystko wyjdzie w praktyce.
  8. Bo jak ma się kilka mniejszych oficjalnych zegarmistrzów certyfikowanych Rolexa plus duże centrum serwisowe, to mamy wybór i niekoniecznie wszyscy zdecydują się na tego samego zegarmistrza. Czyli strumień zegarków się rozprasza. Jak mamy tylko jedno centrum serwisowe, to wszyscy Ci co normalnie korzystali ze swojego sprawdzonego majstra w przypadku braku części będą zmuszeni korzystać z jedynego dostępnego serwisu. Także strumień będzie tylko jeden, naturalnym będzie większe ryzyko powstania kolejek a także istnieje duże prawdopodobieństwo iż czas oczekiwania zwiększy się. Widać to u konkurencji, gdzie czas serwisu to miesiące a nie tygodnie. Oczywiście Rolex mógłby ten problem rozwiązać tworząc w każdym kraju centra serwisowe z odpowiednią liczbą zegarmistrzów. Ale czy będzie im na tym zależało i kalkulowało? Przecież kupując zegarek marek Omega, Rolex, Zenith nie decydujemy się na konkretny model myśląc o serwisie pogwarancyjnym. Raczej koncentrujemy się na tym jak zegarek leży, wykonaniu oraz prestiżu danej firmy.
  9. Tak... Ale biorąc pod uwagę średni czas oczekiwania na zakończenie serwisu, to nie spodziewam się iż w takim wypadku by poprawiło się to w przypadku Rolexa jak zostaną jedynie większe centra serwisowe. Coś co jest dobre dla nich niekoniecznie przełoży się na sytuację pozytywną sytuację dla konsumenta. Choć niestety to już powszechny scenariusz we wszystkich branżach...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.