Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here

Miłośnik_Piękna

Użytkownik
  • Content Count

    234
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

792 Mistrz

Recent Profile Visitors

821 profile views
  1. Niby ten nowy Black Bay GMT 58 fajny, ale złote akcenty na bezelu mnie nie przekonują. Plus nowy mniejszy mechanizm ma o 5 godzin mniej rezerwy niż standardowa wersja. Ale za to jest w końcu t-fit. Ciekawe czy uda im się dogonić Longines w sprzedaży. Bo jak Longines wejdzie w METAS, to Tudor będzie musiał czymś innym zabłysnąć niż wariacjami na temat starych Rolexów. A i tak w sumie nowości Tudora podobają mi się lepiej niż te zaprezentowane u wielkiego brata ;-)
  2. Gratuluję, piękne cacko. I co teraz? Czekamy na nowości by zobaczyć co Rolex może jeszcze zaproponować? Czy już przesiadka na zegarki innych firm? Czy też może koniec zegarkowej podróży?
  3. To tylko kwestia czasu zanim zrobisz serwis. Ogólnie sugerowałbym, aby zegarmistrz znający się na co-axialach wrzucił go na chronokomparator i ocenił czy nadal parametry są w normie. A decyzję podejmiesz i tak sam co z tym zrobić.
  4. A ja zadam pytanie, czy wiesz kiedy był ostatni raz w serwisie? Samochody serwisujemy/zmieniamy olej po przejechaniu iluśtam kilometrów. Ja bym mimo wszystko wziął zegarek do zegarmistrza i zlecił serwis. Bo to iż działa nie znaczy iż części nie będą się intensywniej zużywać z powodu braku smarów. I później serwis może być droższy.
  5. Jakbyś był w Warszawie, to chętnie się spotkam i będziesz mógł faktycznie się przekonać czy to jest to.
  6. Ja mam nadgarstek 17.5. A dokładnych wymiarów nie pamiętam.
  7. Z tego co napisał, to sprawa oparła się o CEO AP na Stany i człowieka odpowiedzialnego za obsługę klienta. I oczywiście albo wierzymy w jego opowieści, albo traktujemy jako bajki z mchu i paproci
  8. Gdyby nie to, że mam już poprzednią wersję GMT, to pewnie bym się skusił na nowy model. Ten szafirowy bezel w tegorocznym wypuście robi super wrażenie.
  9. A co najsmutniejsze w tej historii, to fakt iż jak ten problem podniósł do szefostwa AP to nikt nawet nie próbował bawić się w kurtuazję. Tylko został bezczelnie olany. Jeśli góra tak podchodzi do klienta, to nic dziwnego iż na dole nawet nie chciało im się łasić do jelenia.
  10. W drodze do pracy w szary poniedziałkowy poranek, ten nudziarz poprawiał mi nastrój ;-)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.