@beniowski
pisz, pisz, jestem ciekawa odpowiedzi
@a_team i @beniowski
jeszcze jedna opowieść personelu AD - nie przyjęto na serwis zegarka bez bezelu - właściciel podczas nurkowania o coś walnął/zahaczył i bezel jakimś cudem odpadł, znikając w czeluściach morza czy oceanu. Serwis podobno odmówił przyjęcia niekompletnego zegarka - nawet reklamacja padła, bo nie było tejże części dołączonej. Ale nie wiem czy to było zgodnie z maglowaną tu już od jakiegoś czasu polityką serwisu R czy strzelili focha bo ktoś ICH zegarek zniszczył 😉
W Tudorze nie wiem, ale w Cartier też tak jest - zestaw ma być oddany na serwis jak z katalogu albo nie rozmawiają.
To z bezelem - że nie oddali i AD negocjował oddanie i to z zatarciem numeru to opowieści personelu AD, jako jedno z uzasadnień dlaczego nie wysyłają na serwis zmodyfikowanych Rolków. Myślisz że w AD kłamią? Niemożebne przecież.
😉 pewnie tak, niegodnie wyglądałeś 😂
A poważnie, jak mieli je „zarezerwowane” ( niezależnie czy na prawdę czy na marketingowo) to nie dostaniesz do ręki ani na moment.
Panie Ci tłumaczyły, że wiąże je polityka Rolexa, przemycając między słowami, że nic dla tej marki klient i jego zdanie nie znaczą
Polerki się spodziewaj, to standard niezbywalny, wpisany w regulamin; w sumie: kupiłeś rolka, to się męcz 😇
A ja Ci przypomnę, że od dawna tam jesteś na cenzurowanym, założę się że na zapleczu wisi taka karteczka:
Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.