Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Pav

Użytkownik
  • Content Count

    420
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

84 Bywa pomocny

About Pav

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lublin
  • Hobby
    f1, zegarki i inne

Recent Profile Visitors

321 profile views
  1. Dreyfuss&Co 1953 Koperta 41mm Mechanizm Sellita sw200
  2. Pav

    BUTY

    Scum, odpusc sobie
  3. Problem w tym ze sprzedawca nie wpisuje tego numeru na custom declaration ktora przykleja na paczke tylko ma podac kurierowi. I teraz nie wiadomo czy on nie podal, co jest mozliwe bo ten przepis dopiero wszedl od 1go lipca czy u kuriera cos nie zadzialalo.
  4. Zeby uniknac podwojnej oplate sprzedawca powinien poinformowac kuriera ze VAT zostal pobrany. Jesli kupujacy oplacil VAT w momencie sprzedazy, sprzedawca dostaje numer IOSS ktory powinien podac kurierowi. Jesli tego nie zrobi VAT zostanie naliczony ponownie.
  5. Edifice EF527D Seiko SNA411 Citizen BL5400 Citizen Nighthawk Bransolete zawsze mozna wymienic na pasek.
  6. Na grawerze na wahniku. ML115 to spezial grade sellita sw200-1 Jedyna roznica to sellita posiada Novidiac anti shock a ML115 jest wyposazony w Incabloc. Nie wiadomo czy zmiana nastapila in house czy ML zamowil takie mechanizmy od sellity.
  7. Ladniejszy od Casio protrek. Czyli prawie wszystko sie lapie😉
  8. Umknelo mi bo bez zdjecia bylo.😊
  9. BATAVI ARCHITECT - Holenderski kickstarterowy microbrand
  10. Direnzo DRZ04 Mondial Crystal sapphire with anti-reflective coating Water resistant 10atm Diameter without crown 40mm Lug to lug 48mm Height 11.9mm (Including sapphire) Case back screw down with sapphire crystal Movement automatic: Sellita SW-200-1 Elaboré Cena 800$ lub 620$ w przedsprzedazy
  11. A jaki wklad w zegarmistrzostwo maja szeroko polecane na forum marki jak np Vratislavia conceptum, Meccaniche Venezine, czy inne mikrobrandy Ale do tego znaczka doczepiony jest tez zegarek, jak juz Stary Wilk napisal ze stali nierdzewnej, czesto z uznanym japonskim lub szwajcarskim mechanizmem i szafirowym szklem. Nie bronie Armaniego, i nie uwazam go za dobry zakup ale argumenty w stylu nie bo nie albo nie bo to firma majtkowa sa malo przekonywujace.
  12. Pav

    Teorie spiskowe

    Jestesmy tutaj na forum dyskusyjnym to sobie dyskutujemy, rozmawiamy, wymieniamy sie opiniami. Jedni wyrazaja opinie z pasja, inni troche ironicznie, wiele osob zapewne tylko czyta. Mamy tu na forum mnostwo inteligentnych ludzi, swiatowych, pracujacych w roznych branzach i spotykajacych roznych ludzi. Powinnismy sie cieszyc ze chca poswiecic swoj czas i wyrazic swoja opinie, przekazac swoja wiedze i doswiadczenia. A ze nie zawsze sie zgadzamy, trudno. Ja uwazam ze dzieki takim dyskusjom mozna sie wiele dowiedziec i nauczyc. Dzieki takim dyskusjom mozna sobie wyrobic lub zmienic opinie na rozne tematy. A czasem tez posmiac. Dlaczego mamy podejmowac decyzje samodzielnie jesli mozna skonsultowac sie ze specjalistami. Ja jestem za kontynuowaniem wynuzen, sporow i agitacji, z kozyscia dla nas wszystkich.
  13. Pav

    Teorie spiskowe

    A to ciekawe. Wybor, nie nakaz. Z takim haslem jeszcze kilka, kilkanascie tygodni temu Polacy wyszli na ulice. Rozumiem ze te hasla juz nie obowiazuja.
  14. Jezeli podchodzisz do tego w ten sposob to wg mnie nie warto doplacac. Kup za 500-600 zl chinczyka w stylistyce suba i tez bedzie ok. Relacja jakosc/cena to kryterium bardzo subiektywne.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.