Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

trollu

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1886
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana trollu w dniu 12 Sierpnia 2017

Użytkownicy przyznają trollu punkty reputacji!

Reputacja

713 Mistrz

O trollu

  • Urodziny 06/01/1989

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. mówią, że są w największym kryzysie w swojej historii. Chociaż tych kryzysów już kilka przetrwali 😅
  2. Problem BMW obecnie jest taki, że na zdjęciach "nie wyglądają" a na żywo robią zupełne inne wrażenie. A dwa - w wielu kwestiach wyznaczają trendy i po prostu ludzie potrzebują czasu żeby przywyknąć. Ostatnio widziałem zdjęcia nowego Q7 i od razu przypomniało mi się jaką czkawką ludzie reagowali na poliftowe światła w X7/ obecnej 7er
  3. chyba jednak ma pod "2.0 TDI" trochę śmieszno, trochę straszno bo jeśli ktoś tak dekoruje swoje auto to kto wie do czego ten człowiek jest zdolny😅
  4. trollu

    Rynek pracy w PL

    "nie mamy Pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi..."
  5. trollu

    Formuła1

    RB już nie wyszedł dobrze bo przez klan Verstapenów (wg mnie czyt. Jos) RB zbudowało bolid pod Maxa...którym w tym momencie nawet Max czasami nie potrafi pojechać tak, jakby chciał. Jeśli Max pójdzie do Merca to ciekawe jaką technikę obronną zastosuje Toto
  6. trollu

    Formuła1

    "odszedł" to chyba nieco wymijające określenie, sam papierów nie rzucił jak Newey. Był ojcem sukcesów ale na końcu jako kapitan chyba zatopił statek
  7. w dieslach nie było przypadkiem jeszcze problemów z pękającymi blokami silnika? Ogólnie sporo tego 😅 Ale pasek w kąpieli olejowej to chyba zakąska też w innych markach, wymysł ... i szatana
  8. ok ale tak czy inaczej nie było to bezpośrednią przyczyną kolizji
  9. nie jestem zadnym prawnikiem więc może błednie interpretuję (to też słowo klucz w takich sytuacjach) - ale w tej sytuacji M2 vs Octavia jest szereg wykroczeń - czy nie jest tak, że każde jest rozpatrywane osobno? Nie chcę nikogo bronic ale też czytając różne komentarze - kierownik auta z kurą na masce mógł kontynuować jazdę prawym pasem bo nic na nim nie było. Więc dodanie gazu przez BMW w żaden sposób nie doprowadziło do kolizji. To "marszałek" wykonał manewr zmiany pasa w niewłaściwy sposób a raczej - było to celowe i w 100% zamierzone. Co do gościa w BMW - na początku widać że wyprzedzał jakieś auta, później powinien zjechać na prawy w myśl przepisów - więc gwóźdź nr 1. Przepisy mówią, że nie powinno się utrudniać manewru wyprzedzania drugiemu kierowcy - ale w myśl przepisów mówiących że na takich drogach można wyprzedzać z prawej strony a tak wyprzedzała skoda - ten przepis jest trochę martwy - pytanie jak będzie interpretowany przez sąd. To nie droga jednojezdniowa dwukierunkowa gdzie utrudnianie wyprzedzania to posyłanie kogoś na czołówkę. Skoda mogła zjechać na prawy i gnieść do oporu ile ma pod maską. To co wtedy robiłoby BMW na lewym pasie to jego sprawa, czy utrzymałby swoją prędkość czy zacząłby przyspieszać i wyprzedziłby w efekcie skodę - wszyscy jechaliby tam gdzie chcą. Ok, pewnie byłby drugi gwóźdź dla kierownika BMW za prędkość bo akcja nie działa się przy 80km/h. Większość takich sytuacji to próba dodania sobie kilku cm do ego ale prawda jest taka, że jak ktoś się z krótkim urodził to z krótkim umrze
  10. V8 żeby być w extra-lidze ok ale Volvo miało świetne R6 i R5. 3.0 R6 to optymalny silnik do wagi ciężkiej
  11. Nie wiem czy jest temat poświęcony wyścigom długodystansowym bo wyszukiwarka nic mi nie wyrzuciła ale - Robert Kubica dowiózł Ferrari nr 83 na pierwszym miejscu w wyścigu 24h Le Mans a InterEuropol nr 43 wygrał swoją klasę, będzie można posłuchać Mazurka Dąbrowskiego
  12. ehhh już nawet nie chodzi o 4 cylindry ale silnik w poprzek i metr przed przednią osią...a ludzie jedyne nad czym psioczą to tablety w środku. Ale ogólnie fajne auto, niech się dobrze sprawuje i daje radość z jazdy😃
  13. no właśnie - jak wytłumaczyć np G12 M760Li - chcesz V12 w BMW - musisz kupić longa. W longu nie wypada być kierowcą więc w sumie masz V12 pod maską ale tak na prawdę jesteś tylko posiadaczem a nie masz możliwości decydować jak to V12 ma dla Ciebie pracować
  14. w niektórych sytuacjach nic nie pomoże i auto musi siąść. Niskie cisnienie nieco pomaga w grząskim terenie ale codów nie ma, pisałem pół żartem - poł serio
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.