Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

trollu

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1886
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana trollu w dniu 12 Sierpnia 2017

Użytkownicy przyznają trollu punkty reputacji!

Reputacja

725 Mistrz

O trollu

  • Urodziny 06/01/1989

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. kuzyn jest oponiarzem i opowiadał mi, że kiedyś był jegomość z BMW, który uparł się na idealnie równo ustawione koła, gość na zbieżności nieco protestował ale klient nasz pan, ustawił na 0. Chłop wrócił po 3 dniach bo ledwo utrzymał się w zakręcie, gdzie do tej pory auto jechało jak należy. Teraz na geometrii komputerowej niby system potrafi wprowadzić korekty dla danego modelu ale BMW kiedyś do poprawnej zbieżności powinny być specjalnie dociążane w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń. Alfa jako, że też ma się prowadzić odpowiednio w zakrętach pewnie ma podobną filozofię. To ile km wytrzymała opona to loteria, zbyt wiele zmiennych. Wiadomo, że każdy jakoś sobie to tłumaczy ale doszukiwanie się wyższych prawd to strata czasu i energii. Jak opony się skończyły to znaczy, że trzeba szukać nowych 😉 Kiedyś, gdy wybierałem opony do swojej BMW kuzyn zwrócił mi uwagę, że auto będzie nieco szybciej ścierać bok opony więc lepiej na początku odrzucić te modele, które maja "płytszy" bieżnik na krawędziach. Zanim opona zdąży się zużyć to bok opony dla policjanta będzie już pretekstem do zabrania dowodu
  2. BMW mają podobnie, jak auto ma się prowadzić na zakrętach to trzeba ponosić tego konsekwencje. Można spróbować ustawić mniejszy negatyw ale może to mieć zły wpływ na prowadzenie się auta ale masakra w tym tdi 😕
  3. Ktoś kiedyś napisał, że „M” to tylko usportowiona wersja zwykłego auta a 911 to auto sportowe. Różnice zaczynają się już na „desce kreślarskiej”. BMW a szczególnie Mgmbh robią świetną robotę ale pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć. M3 ma masę różnic w stosunku do zwykłej 3er ale jednak na niej bazuje
  4. Podobno jakiś czasu wydali oświadczenie że elektryczne Ferrari będzie nieco później niż zakładali i skończyło się tąpnięciem w kursie akcji. Ogólnie wg mnie elektryk z wierzgającym koniem będzie raczej maskotką niż ważnym modelem
  5. tak samo jak w innych koncernach np Touareg/Q8/Urus 😉 LC ma sprawdzone rozwiązania w napędzie, po co wyważać otwarte drzwi
  6. W124 w tamtych czasach z tego co wiem nie był ulubieńcem ortodoksyjnych fanów MB. Perspektywa czasu zmienia postrzeganie danej rzeczy. Nawet dzisiaj rozmawiałem z żoną o autach i zeszło na temat BMW e64 - pod maską N62 - gdy silnik był chwile na rynku ludzie pluli na niego "bo vanos, bo rurka chłodzenia, bo odma". Gdzie te czasy z M60. Dzisiaj? Po doświadczeniach z V8 BiT - N62B48 to cud łączący moc i niezawodność. Potrzeba było 20 lat @Autor1984 nie potrafię tak wyedytować posta 😅 Zależy co kto nazywa namiastką sportu - fakt, kiedyś przeczytałem, że S50 miał budowę "motocyklową" (to apropo - jak ktoś był kiedyś na jakimś zlocie motocyklowym i zastanawiał się, dlaczego motor po długim upalaniu laka na odcince nie wypluwa korby 😉) ale 318is nie raz udowadniało, że nadaje się do sportu pokroju kjs itp. M3 e30 też z bardzo konkretnych powodów miało R4 gdzie ludzie się ślinili do 325i M technic z M20 R6 pod maską
  7. tylko kiedyś też można było kupić np e36 318is z 4 cylindrowym silnikiem a nie 6 - w pełnym "M-Technicu" a dodatkowo można było go doposażyć w pakiet "motorsport international" i zestaw lotek Motorsport Class II z podwyższeniem tylnego skrzydła prosto z torowego M3. W środku listwy z prawdziwego carbonu z plakietkami, nie pamiętam na 100% ale chyba nawet "vadery" można było mieć a pod maską dalej 4 cylindry. Tylny dyfer mógł mieć fabrycznie zamontowaną szperę. O zderzakach i zawieszeniu "M" nie mówię. Ja takiego 318is w kolorze Dakar Gelb nie nazwałbym dziadem😉 18 lat temu marzyłem o takim, było nawet w zasięgu ręki... no może bez pakietu "Class II" ale M Pak był, carbonowe listwy, Sportsitze z tapicerką "M" też. Eh te błędy młodości 😅
  8. https://www.money.pl/gospodarka/pozar-elektryka-w-chinach-drzwi-nie-otworzyly-sie-po-wypadku-akcje-runely-7210537011440576a.html
  9. po tym jak swego czasu Akrap zaczął wkładać wydechy do Alpiny może podkupili spawaczy z Ferrari żeby mieć "asa" w rękawie😉
  10. wg gógla "testarossa" to nawiązanie do czerwonych głowic, nie znam włoskiego ale Ferrari w sumie mogłoby każde auto nazywać testarossa bo góra silnika jest malowana na czerwono. Berlinetta większości dzisiaj żyjących kojarzy się pewnie z F12 a nie było ono pierwszą Berlinettą
  11. ktoś by mógł powiedzieć, że rozmienia się na drobne bo mógłby skoczyć raz a porządnie 😅 nieźle, tak się tworzy legendę
  12. mówią, że są w największym kryzysie w swojej historii. Chociaż tych kryzysów już kilka przetrwali 😅
  13. Problem BMW obecnie jest taki, że na zdjęciach "nie wyglądają" a na żywo robią zupełne inne wrażenie. A dwa - w wielu kwestiach wyznaczają trendy i po prostu ludzie potrzebują czasu żeby przywyknąć. Ostatnio widziałem zdjęcia nowego Q7 i od razu przypomniało mi się jaką czkawką ludzie reagowali na poliftowe światła w X7/ obecnej 7er
  14. chyba jednak ma pod "2.0 TDI" trochę śmieszno, trochę straszno bo jeśli ktoś tak dekoruje swoje auto to kto wie do czego ten człowiek jest zdolny😅
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.