Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

tomek123er

Użytkownik
  • Content Count

    816
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

34 Początkujący

About tomek123er

  • Birthday 09/27/1975

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nawet u nas na forum przetoczył się wątek o marnej jakości materiałów użytych do kół zębatych (szybko niszczące się zęby) dodatkowa mniejsza precyzja obróbki niż w ETA. Powyższe pewnie nie dotyczy wersji Top. Mogła to być jakaś nieudana seria. Dodatkowo problemy z długością rezerwy chodu też zdażają się częściej niż Ecie.
  2. Tobie przynajmniej chcą naprawić, mi napisali , że zegarek jest ok i się czepiam. Jutro mam odebrać.
  3. Bransoleta z zapięciem mikroR wygląda interesująco, zegarek taki sobie, do mnie nie gada, ale jest oryginalny i może się podobać. Fortisy potrzebują odchudzenia koperty (chrono). Cena hmmm, sięgają wysoko, ale trzeba równać do lepszych.
  4. Pasówka to jak mówi mądrość ludowa ni pies ni wydra coś na kształt świdra.
  5. Okres przymknięcia ETY przez szwajcarski urząd się kończy. Zapewne będzie istotne przetasowanie na rynku i powroty do ETY. https://www.watchpro.com/swiss-competition-authority-clears-eta-to-freely-supply-movements-again-this-year/
  6. Dostałem mail, że mam wysłać im zegarek, zgłoszenie z marca.
  7. Serwis jest od tygodnia otwarty, ale kolejka obowiązuje.
  8. Dodatkowo w okresie po 60h może nie trzymać czasu i to bardzo.
  9. U Stowy koronopromocja -15% , szeroki wybór zegarków powystawowych.
  10. Jako fan marki czekam z zaciekawieniem co z tego wyjdzie, plany są ciekawe.
  11. Skin diver jest genialny, tylko malowany bezel budzi wątpliwości me.
  12. Nie mam nr reklamacji tylko grzeczną korespondencję pełną angielskich frazesów.
  13. A kto by odebrał zegarek, bo na pewno nie Ch.Ward. Cyt Unfortunately, due to the current pandemic we are unable to accept watches back for repair.
  14. Ja zrobiłem zgłoszenie reklamacyjne 24 marca, także trzeba mieć cierpliwość, zaraz będzie 3 miesiące.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.