Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

ravraj

Użytkownik
  • Content Count

    551
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

59 Bywa pomocny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Nowy Targ

Recent Profile Visitors

757 profile views
  1. uważasz ze wymiecie je momentalnie?
  2. Nie chce tu robić koło tyłka meteorytom ale spotkałem się z pewnym problemem. Zerknij na kolor bezela i tarczy. Zostało to zgłoszone do producenta i podesłali nowy bezel. Pytanie czy każdego nie czeka taki los po jakimś czasie. Chyba nie lubią ziemskiej atmosfery Zegar miałem kupić ale właśnie te odbarwienia mnie zniechęciły.
  3. Batiscafo ruszyło ze sprzedażą online. dostalem kod na -10% ale kurs $ jakis taki dziwny mnie sie wydaje
  4. Bardzo fajny. Nie zdecydowałem się gdy zapisy trwały. Zdecydowałem się gdy już było za późno. Teraz żałuje jeszcze bardziej bo kasa już nie taka atrakcyjna Ale może trzeba będzie przełknąć i zapłacić.
  5. Tylko jedna rzecz gryzie się w tej brązowej Glicerynce Złota stalowa klamra. Taki niesmaczny żarcik ze strony producenta. Rozumiem ze koszta ale nie pamietam bym się spotkał z czymś takim w jakimkolwiek innym brąziaku.
  6. Dziwne. Tez mam na imię Rafał. Na paypalu też mam ł na końcu. z ashfordem nie miałem problemu przy płatnościach. ja z Revoluta zrezygnowałem bo wprowadzili opłaty. Taki ze mnie centuś Przeszedłem do rodzimego cinkciarza u którego wszystko jest za frajer. Mam kartę podpięta i do Paypala i do ApplePay i działa jak należy. Paypala chyba łatwo założyć nowego z nową kartą od cinkciarza na której dopilnujesz już byś był RafaL. Naturalnie o ile chcesz jeszcze u nich zakupy robić.
  7. Nie masz PayPal? Podpinasz revoluta jako główna kartę w paypalu i przy płatności wybierasz przeliczenie wg dostawcy karty a nie wg przelicznika PayPal. Wtedy przewalutowanie jest takie jak my lubimy a PayPal kochają wszyscy w US
  8. Z brązową tarczą jest piękny z 3,5 koła wyjdzie z opłatami. To i tak taniej niż gdziekolwiek w UE. Trzeba się przespać
  9. Fajne te zegarki. Ostatnio trafił w moje ręce Abyss 1 gen. Po mocnych przejściach z pewnymi problemami. Poszedł do zwrotu bo wyszło więcej kwiatków z nim niż planowałem ale mimo wszystko podobał mi się bardzo. Jeżeli ktoś ma może Abyss bądź Hammerhead-a w brązie na sprzedaż to chętnie rzucę okiem na ofertę
  10. Kalmar jest w jednej kopercie. Masz na myśli pewnie Orkę Była ona na tapecie ale indeksy w opcjonalnych brązowych tarczach nie podobały mi się tak jak ta w Kalmarze i nie ma w opcjach mocno wystających szkieł.
  11. u mnie normalnie przechodzę do płatności z oczywiście zaznaczonym moim adresem domu. amazon daje jakieś gwarancje... cyt: Gwarancja od A do Z Złóż swoje zamówienie na platformie Marketplace i zapłać za nie za pośrednictwem Amazon.pl, a Twój zakup będzie chroniony na mocy Gwarancji Bezpiecznych Zakupów od A do Z. Amazon automatycznie przekazuje Twoje płatności sprzedawcy, abyś nie musiał dokonywać płatności bezpośrednio na rzecz sprzedawcy. Nasza Gwarancja Bezpiecznych Zakupów od A do Z obejmuje zarówno dostawę zamówionego przez Ciebie artykułu, jak i jego stan w momencie otrzymania.
  12. Gdyby zalegał na magazynie i tylko mroził finanse to po okazyjnej cenie bym przytulił
  13. Hej! Miał ktoś może styczność z Alpinerx Alive? Czy na tym małym ekraniku powiadomienie o połączeniu informuje chociaż kto dzwoni czy tylko ze dzwoni? Czy wiadomość można odczytać czy tylko info o wiadomości że przyszła? Youtube ubogi w jakiekolwiek filmy o powyższym zegarku Niestety miałem przyjemność używania garmina fenixa przez dłuższy czas. Bardzo przyzwyczaiłem się do powiadomień z nadgarstka/czytania wiadomości i jest to mega wygodne ale tęsknię za wskazówką i się zastanawiam czy da się to jakoś połączyć.....
  14. Nie znam szczegółów, ale to troche przypomina mi sytuacje chinczyków. Oni wiedzą, że wszyscy maja patenty ale maja na nie ten tego tamtego bo w chinach nie obowiązują.... Rozwiń temat, o jakiego producenta z Norwegii chodzi? O co poszło?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.