Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Balansujący Na Osi

Użytkownik
  • Content Count

    2,336
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Balansujący Na Osi last won the day on February 16 2019

Balansujący Na Osi had the most liked content!

Community Reputation

781 Mistrz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    albo Kraków albo niedaleko
  • Hobby
    czaso(u)odmierzacze, muzyka, technika, motoryzacja, krótkofalarstwo, tenis ziemny.

Recent Profile Visitors

849 profile views
  1. Używałem jednego i drugiego to znaczy się wybijaków i tego urządzenia z obrotową głowicą do pasków do zegarka i do spodni i lepiej mi wychodziły, to znaczy ładniejsze utwory pojedynczymi wybijakami.
  2. Otóż to. Wystarczy okrasić taką propagandę stwierdzeniami że to dla dobra właściciela, konsumenta, użytkownika albo że donsizing jest ekologiczny, że mając durny tablet zamiast klasycznych przełączników jest się modnym i nowoczesnym i wiele osób to łyka, a reszta i tak kupi bo co mają zrobić, sami sobie nie wyprodukują.
  3. Ulepszyli PRXa i chociaż to kwestia gustu to koperta na pewno wygląda dużo lepiej.
  4. Widzę że wiesz wszystko lepiej. To że napisałem "miałem", to oznacza, że obecnie nie mam, a nie, że nie miałem. Proste ale jak widać dla niektórych trudne do zrozumienia.. Temu gościowi na filmie, który inny kolega podlinkował też się mu wydawało że nie widzi człowieka przechodzącego mu przed kabiną i też swoją wiedzę czerpie z YT i tak dalej i tak dalej. Widzę że wszystko wiesz najlepiej więc rzeczywiście dalsza dyskusja z tobą nie ma sensu.
  5. Już miałem przyjemność jednym I drugim ciągle mam ale domyślam się, że nie tak bardzo jak kolega, który świetnie widzi wszystko z kabiny, a co za nim go nie interesuje. Pozostaje mi tylko pogratulować dobrego i przenikającego przez zabudowe kabiny wzroku i życzyć bezpiecznej jazdy.
  6. Nie zauważyłem żeby ktoś o tym pisał ale może coś pominąłem. Dyskusja toczy się chyba raczej o tym że pomimo wielu specyficznych lusterek niezbyt dobrze widać z kabiny ciężarówki. Co do reszty się zgadzam, również z tym że widoczność do tyłu w samochodach sportowych jest nijaka, chociaż to porównanie w kontekście dyskusji cały czas mi nie pasuje do sytuacji z ciężarówką. Powód jest prosty, taka mała sportowa osobówka ma większe możliwości zareagowania na trudną sytuację, która może pojawić się gdy ktoś się mu przylepi do zderzaka.
  7. Hamowanie awaryjne ciężarówką czy zdarza się rzadko czy nie to dla samochodu który jest bezpośrednio zanim, a którego kierowca nie widzi kończy się tak samo i I podkreślam po raz kolejny że nie jest istotne Kto zawinił tylko jakie są tego skutki. Z twojej wypowiedzi wynika hasło, że kierowca ciężarówki dobrze widzi, a z tył nie musi widzieć, bo skoro prowadzi ciężarówkę i ktoś przykleił czy się do zderzaka to nie ma to dla ciebie żadnego znaczenia przy jeździe na wprost.. Można i tak i nawet rozumiem że są tacy którzy mają podejście "nie moja sprawa, nie moja wina" ale chyba życie i zdrowie człowieka jest ważniejsze. I chyba w tej kwestii się nie rozumiemy, dlatego powtórzę jeszcze raz to, że jesli ktoś łamie przepisy, jedzie niebezpiecznie lub jest nieostrożnym, nieuważnym kierowcą albo cokolwiek innego nie zwalnia żadnego innego kierowcy z odpowiedzialności za to co może się wydarzyć, niezależnie od tego kto zawinił.
  8. Ano taka, że taki ktoś jest zbyt blisko twojego zderzaka, co może doprowadzic do nieszczęścia. Pomijajac tą "dobra" widoczność w lusterkach ciężarówki wydaje mi się, że nie rozumiesz jednej bardzo istotnej rzeczy, że nie można ignorować tego, że to inny kierowca doprowadza do niebezpiecznej sytuacji i w razie w to w konfrontacji z ciężarówka to raczej jego zawiozą do szpitala lub kostnicy. Porównanie z samochodami sportowymi jest mocno nietrafione.
  9. Właśnie o tym dyskusja się toczy, że tak się nie jeździ, ponieważ kierowca ciężarówki ma marne szanse zobaczyc takiego osła w lusterkach. A w którym ciągniku? W każdym.
  10. Dokładnie i właśnie na to chciałem zwrócić uwagę. Bardzo dobry film, widać na nim dokładnie czego nie widać, a co widać za tylnym zderzakiem ciężarówki Solo czy z przyczepą albo ciągnika z naczepą to już chyba udowadniać nie trzeba I nie chodzi tu o to żeby bronić kierowców ciężarówek tylko o to żeby nie powielać zasłyszanych głupot.
  11. Nie wiem czy miałeś przyjemność prowadzić kiedyś ciężarówkę ale to nieprawda, że się tak doskonale widzi. Kierowca widzi to co jest właśnie w tych licznych lusterkach ale kolega pisał o tym, że jadąc za naczepą małego samochodu nawet nie zauważy, chyba że się wysuniesz poza obrys naczepy lub przyczepy. Fizycznie nie ma takiej możliwości żebyś zobaczył przyklejony samochód do zderzaka. Poproś zaprzyjaźnionego kierowcę żeby pozwolił ci wejść do kabiny to zobaczysz jaka jest widoczność za naczepą.
  12. Są różne zielone ale ten zielony jest świetny. Do tego conquesta już bym niczego innego chyba nie założył
  13. rafi, świetny też zielony pasek do złotych indeksów i całości.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.