Avidy BB7 uważane są za jedne z najlepszych mechanicznych tarczówek. Serwis mechaników jest banalnie prosty, jeśli miałeś kiedyś klucz i śrubokręt w ręku Jeszcze inna sprawa związana z tarczówkami - zależy jakich klocków używasz (żywiczne, półmetaliczne, metaliczne), to ma niebagatelny wpływ na zachowanie się hamulca. Ponadto są jeszcze inne elementy, które musisz uwzględnić: odpowiednia średnica tarczy, odpowiednia klamka (żeby nie była "gumowa"). Nie będę pisał, że np pancerze Jagwire będą lepsze niż standardowe, na pewno będą droższe, ale czy poczujesz różnicę? Nie wiem... Z czym musisz się liczyć przy hydraulikach, to to, że będą droższe: same hamulce i klamki, potem płyny, uszczelki, odpowietrzanie... Sam montaż jest taki sam przy hydr. i mech. Zwróć tylko uwagę, czy na Twojej ramie są odpowiednie przelotki, żeby poprowadzić przewód hamulcowy do tylnego koła. Jeśli nie ma, będziesz musiał przymocować go do ramy np taśmą, tertytkami lub czymś podobnym.