Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

mkrk

Użytkownik
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

152 profile views
  1. Ok. Nie będę się w takim razie upierał przy Sub. Jednak nawet w Luminorach (uno ;-)) i Radiomirach widać (na przestrzeni lat) spore zmiany, idące w kierunku „demilitaryzacji” modeli w kontekście ich wysmuklania i zmniejszania pod preferencje większości. Przykładem jeść choćby moja 1312 jako następca 312: niższa i smuklejsza koperta, cieńsze uszy to wyraźnie widoczne różnice na pierwszy rzut oka. Indeksy/czcionka ecru, moim zdaniem zdecydowanie na plus. Liczę na to, że niebieska wskazówka sekundnika w perspektywie przyszłych eksperymentów z paskami, stanie się atutem tego modelu, stanowiąc miły akcent w całościowym odbiorze zestawu. A dla konserwatystów, na szczęście, zostało sporo klasycznych modeli :-)
  2. Oj, a miałem pasek zamówić z niebieskim akcentem nawiązującym do pięknej, błękitnej wskazówki sekundowej ;-)20 lat, ale jako nowa linia, więc zawsze jakaś zmiana w ofercie. Niebieskie akcenty także już sporo lat z nami. Duo 2 lata? Bardzo powoli, a jednak konsekwentnie, wychodzą z „szuflady”.
  3. Kurczę, chyba go przemaluję w takim razie ;-) A tak na poważnie: OP ma dość specyficzną grupę „wyznawców” - chyba wszyscy mniej lub bardziej nimi jesteśmy - i ciężko im otworzyć się na szeroki rynek. A czasy chyba nieszczególne dla dóbr luksusowych, dlatego muszą poszerzać ofertę (submersible, duo) ponad dwa kultowe modele. Te, z czasem, też muszą ewoluować - maleją, chudną, i dostają takie „smaczki” jak te niebieskie wskazówki. Tego najwyraźniej chce współczesny odbiorca (zakładam, ze robili badanie rynku przed zmianą). A dlaczego niebieski? Najbardziej się z wodą kojarzy - taka była chyba intencja tej zmiany. Poza tym, nawiązując do „klasyka polskiego kina”: przydałoby się trochę polotu i finezji... ;-)
  4. Też myślałem, że nie będę mógł się do niego przekonać, ale jakimś cudem zupełnie nie zwracam na to uwagi. Ten niebieski niespecjalnie „krzyczy” z tarczy, jest dość... neutralny. Bałem się o to (jak i o napis „Automatic”) jako posiadacz 312, jednak z perspektywy kilku dni - nie żałuję, a wręcz jestem bardzo zadowolony.
  5. Tu mnie jeszcze nie było, a już kilka PAMów "przerobiłem". Dzień dobry wszystkim, dołączam ze swoim najnowszym nabytkiem :-)
  6. Gratuluję świetnego zakupu. Prawie Ci zazdroszczę ;-)
  7. Kurczę, to już jakaś klątwa czy coś... w każdym subforum (a szczególnie tych dotyczących marek, których nazwa zaczyna się od „O”), kiedy pojawia się słowo rolex zaczynają się kłótnie...
  8. To była przenośnia. Na noc też ściągam :-) używam na codzień od rana do wieczora :-P Trochę przepłacony, ale jakoś to odrobię ;-P Może Robert pomoże się odkuć :-)
  9. Dzień dobry Panowie. W tym wątku mnie jeszcze nie było, ale zupełnie niespodziewanie stałem się właścicielem tego oto Orisa, dlatego pozwalam sobie dołączyć do wątku miłośników marki. Jak dla mnie to świetny zegarek, idealnej wielkości i dosyć wygodny w noszeniu - nie ściągam z go nadgarstka juz od tygodnia wszystkie inne moje zegarki zeszły chwilowo na drugi plan.
  10. Idz i próbuj zawalczyć o swoje. Mi także kiedyś przy wymianie (w drugą stronę - wydłużanie) pokiereszowani śrubki, ale odpuściłem - teraz tego nie widzę po paru latach ;-) Gdzie indziej nie jest lepiej. Nauczony doświadczeniem z Bonarki, w tym roku poszedłem zmieniać do Str...ego ;-) i co? Śrubki może w lepszym stanie niż po wymianie w J., choć też poszczerbione, ale poprzekładał mi ogniwa na odwrót (półogniwa w połowie bransolety, błyszczące i satynowane elementy naprzemian... dramat, co on robi z mechanizmami w takim razie ;-)). Wychodzi na to, że najlepiej samemu.
  11. Dodzwoniłem się za pierwszym razem. Bardzo miła pani mi wszystko szczegółowo wytłumaczyła :-) Teraz moim największym zmartwieniem jest to czy znajdę w piątek miejsce parkingowe pod sky tower ;-) (kompletnie nie znam Wrocławia) Dzięki za odpowiedź, a z pomocy skorzystam z chęcią - może nie w kwestii serwisu, ale zakupów ;-)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.