Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
mandaryn44

DW-5600E-1VZ vs GW-M5610-1ER

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pytanie jak w temacie. Powiem, że jestem w rozterce. Cena oczywiście swoje robi ale bym przebolał. Tylko czy warto przepłacać za WC i SOLAR ? Nie wiem czy aż taka mi to potrzebne. Poczytałem na forum i nie wiem. Niektórzy twierdzą, że zegarki różnią się jakością wyświetlacza. No i co tu wybrać? Widziałem też zdjęcie modelu z pomarańczonymi napisami na kopercie i takimi akcentami na szkiełku. Super. Może ktoś zna dokładne oznaczenie? Nie mówiąc o tym, że świetny jest w negatywie, ale cena powala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do jakości wyświetlacza to się nie wypowiem bo nie widziałem jak on wygląda na obu zegarkach natomiast w 5610 jest bardzo czytelny i tutaj nie mam co do tego żadnych zastrzeżeń. Zegarek jak dla mnie pierwsza klasa. Na żywo prezentuje się bardzo dobrze. Touch Solar wydaje mi się dobrym wyborem który uzupełni baterię jeśli często korzystamy z podświetlenia. W ten sposób nie musimy się zbytnio martwić o żywotność baterii. Wave Ceptor ja osobiście lubię dla tego że mam dwa zegarki obsługujące tą technologię i cieszy mnie gdy zawsze one idą łeb w łeb :-)

Edytowane przez juh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam GW-M5610 i DW-5000SL (ten sam moduł, co w DW-5600) i muszę przyznać, że wyświetlacz w M5610 jak dla mnie sprawia o wiele lepsze wrażenie. Cyfry są trochę grubsze i bardziej kontrastowe (choć tu różnica nie jest jakaś ogromna) i ogólnie po prostu ładniejsze. :)

 

Dużą różnicę widać w bezpośrednim świetle słonecznym - M5610 wygląda w tych warunkach naprawdę świetnie, natomiast DW-5000SL zwyczajnie nie lubię oglądać oświetlonego w ten sposób, choć to tylko walory estetyczne - w odczycie godziny to nie przeszkadza.

 

Tutaj porównanie obydwu zegarków, choć na zdjęciu to wyświetlacz w DW-5000SL wydaje się być bardziej kontrastowy i wyraźny - w rzeczywistości jest odwrotnie.

 

V8Sy5.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Tylko czy warto przepłacać za WC i SOLAR ?

 

 

to zależy jak chcesz używać zegarek . dla mnie casio to zegarki do tyrania, tani zegarek który jak zniszczysz to strata niewielka i dlatego kilka dni temu, nie przepłaciłem za bajery i kupiłem 5600.


Kupię Omega Geneve Automatic 166.0197

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to zależy jak chcesz używać zegarek . dla mnie casio to zegarki do tyrania, tani zegarek który jak zniszczysz to strata niewielka i dlatego kilka dni temu, nie przepłaciłem za bajery i kupiłem 5600.

 

No własnie mam w związku z tym problem. Jak pisał kolega Seven chyba lepiej widać na droższym, ale szkoda byłoby go uszkodzić /w jakikolwiek sposób./ A z drugiej strony znowu tak nie łoję zegarków. Jak w przysłowiu "osiołkowi w żłoby dano ....".

 

No to jeszcze jedno pytanie - gdzie opłaca się kupić te zegarki ? Alledrogo, zatoka czy jakiś sklep z utargowana ceną ?

Edytowane przez mandaryn44

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam GW-M5610 i DW-5000SL (ten sam moduł, co w DW-5600) i muszę przyznać, że wyświetlacz w M5610 jak dla mnie sprawia o wiele lepsze wrażenie. Cyfry są trochę grubsze i bardziej kontrastowe (choć tu różnica nie jest jakaś ogromna) i ogólnie po prostu ładniejsze. :)

 

Dużą różnicę widać w bezpośrednim świetle słonecznym - M5610 wygląda w tych warunkach naprawdę świetnie, natomiast DW-5000SL zwyczajnie nie lubię oglądać oświetlonego w ten sposób, choć to tylko walory estetyczne - w odczycie godziny to nie przeszkadza.

 

Tutaj porównanie obydwu zegarków, choć na zdjęciu to wyświetlacz w DW-5000SL wydaje się być bardziej kontrastowy i wyraźny - w rzeczywistości jest odwrotnie.

 

V8Sy5.jpg

Czy to tylko złudzenie, czy one są różnej wielkości ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei zupełnie nie zgadzam się z kolegą Sven-em co napisał odnośnie wyswietlacza , na moim GW-M5600 absolutnie nie ma takich cienkich cyfr , nie wnikam w moduły , ale wystarczy zerknąć do google i jest zdjęć pełno , tak więc grubość cyfr na pewno nie jest taka jaką podaje Sven.

 

W GW-M5600 podoba mi się też kolor wyswietlacza - zielony , nie tak oczojebny niebieski jaki jest w DW-5600E-1V

Edytowane przez yacek _b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to tylko złudzenie, czy one są różnej wielkości ?

Tak, GW-M5610 jest minimalnie "niższy", także bardziej "otula" nadgarstek. Pozostałe wymiary praktycznie identyczne.

 

 

Ja z kolei zupełnie nie zgadzam się z kolegą Sven-em co napisał odnośnie wyswietlacza , na moim GW-M5600 absolutnie nie ma takich cienkich cyfr , nie wnikam w moduły , ale wystarczy zerknąć do google i jest zdjęć pełno , tak więc grubość cyfr na pewno nie jest taka jaką podaje Sven.

Kompletnie nie rozumiem, co masz na myśli. Napisałem przecież, że GW-M5610 ma grubsze cyfry niż w module 1545 (DW-5000SL/DW-5600). :huh:

 

I nie Sven tylko Seven. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mrovka

wersja z WC ma grubsze i wizualnie odrobine wieksze cyfry ale róznica pojawia sie gdy patrzymy na zegarki z boku

wyswietlacz wersji z radiem gdy patrzymy na zegarek majac go na nagdarstku wedlug mnie o wiele szybciej zlewa sie w "ósemki" aczkolwiek zyskuje gdy patrzymy na niego bardziej prostopadle

 

prawdopodobnie róznica tez jest w samej pracy przycisków..bo w starej wersji GWM5600 chodzily ciezko w porównaniu z wersja DW5600

 

jezeli sie nie myle to róznica tez polega na tym ze podczas odmierzania czasu na timerze albo na stoperze w okienku daty mamy aktualny czas..wersja z radiem jak sie nie myle chyba tEgo nie potrafi

GW ma wiecej alarmów ale np DW posiada timer z autopowtarzaniem i jeden tylklo jeden alarm który mozemy ustawic na konkrtetny dzien roku i konkretna godzine

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie róznica tez jest w samej pracy przycisków..bo w starej wersji GWM5600 chodzily ciezko w porównaniu z wersja DW5600

Nie miałem nigdy do czynienia z GW-M5600, ale w GW-M5610 chyba nic z tym nie zrobili (jeśli już to bardzo niewiele), bo przyciski wciska się zauważalnie trudniej niż w DW-5000SL.

 

jezeli sie nie myle to róznica tez polega na tym ze podczas odmierzania czasu na timerze albo na stoperze w okienku daty mamy aktualny czas..wersja z radiem jak sie nie myle chyba tEgo nie potrafi

GW-M5600 pokazywał czas w trybie timera i alarmu, GW-M5610 nie pokazuje już nigdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Szukam pomocy.Czy ktos wie gdzie mozna nabyc do Casio GW-5610 lub podobnego modelu protektor na koperte?Znalazlem bull bars na ebay us za 40$ plus wysylka ale to wedlug mnie drogo.Na stonie tiktox.com jest za 12 funtow ale wysylka z tego co widzialem to tylko na UK,US i Azje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinni wysyłać do Polski, ciekawe tylko za jaką cenę. Tiktox sprzedaje też na amazonie i tam za wysyłkę do PL życzą sobie 10 funtów:

 

http://www.amazon.co.uk/gp/aag/details/ref=aag_m_fi?ie=UTF8&marketplaceID=A1F83G8C2ARO7P&isCBA=&seller=A3TLCJZWKMEHS3&isAmazonFulfilled=&asin=#rates

 

Na amazonie też sprzedają te protektory, jednak troszkę drożej niż bezpośrednio na ich stronie:

http://www.amazon.co.uk/Face-Protector-DW-5600-GW-5000-GW-M5600/dp/B007ROYIPA/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1345132109&sr=8-1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nabyle 2 sztuki do GW-M5610.pasuja tez do Dw 5600.Moge jeden odsprzedac.Czy ktos wie jak to sie zakłada do licha???Prosze o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie jak w temacie. Powiem, że jestem w rozterce. Cena oczywiście swoje robi ale bym przebolał. Tylko czy warto przepłacać za WC i SOLAR ? Nie wiem czy aż taka mi to potrzebne. Poczytałem na forum i nie wiem. Niektórzy twierdzą, że zegarki różnią się jakością wyświetlacza. No i co tu wybrać? Widziałem też zdjęcie modelu z pomarańczonymi napisami na kopercie i takimi akcentami na szkiełku. Super. Może ktoś zna dokładne oznaczenie? Nie mówiąc o tym, że świetny jest w negatywie, ale cena powala.

 

Jeśli zależy Ci na WC i TS to bierz M5610 jesli nie to 5600. Albo zgarnij na bazarku jakąś używkę 5600 za parę groszy, obadasz temat. Jak się znudzi albo zapragniesz bardziej "luksusowej" wersji to przesiądziesz się na M5610 :)


"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Dziś dotarł do mnie gw m5610-jest wyśmienity:).Gorąco polecam! Przy okazji:czy jest możliwość zapętlenia timera w tym cudeńku?


GW 9110 , DW 5600c 901 , GW 9400 1er , DW 9052 1659 , GS 1050 B , GS 1150 , Casio 31 QR-12 ,GS 1200 B , DW 9000 1659 , Atlantic Worldmaster ,Tissot Antimagnetique , Zenith 28800 ,Orient patelnia, Orient tristar , Orient Ray 2 blue , DW 6900 x 2 , Orient Chrono Ace , Orient quartz ,Orient Triton I .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli autopowtarzanie? Nie ma niestety takiej możliwości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mi uświadomiliście kolejną wadę M5610 z tym zapętlaniem timera. Latem używam tej funckji gdy biegam, do liczenia interwałów ;) Jak dla mnie jednak największym rozczarowaniem jest brak funkcji przedłużenia podświetlenia z 1.5s do 3s. Mialem opcję w o połowę tańszym casio z solarem. Bajer z timerem też był. Naprawdę nie rozumiem jak mogło czegoś takiego zabraknąć w tym modelu. Jak tu nacieszyć się zielona tarczą gdy ta co chwila gaśnie ;) Niemniej jednak bardzo fajny Gshock. Polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Casio tak właśnie robi, żadnej konsekwencji przy projektowaniu modułów i zawsze musi czegoś zabraknąć. ;)

 

A co do cieszenia się podświetleniem to jeszcze żadne nie dawało mi takiej frajdy jak w GW-M5610BC. :)

 

GW-M5610BC-1JF_7.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe toż to ten sam cwaniaczek tylko w bardziej "stonowanych" kolorach ;) Wcale się nie dziwię, że podświetlenie bardzo cieszyło... Pewnie była to jednyna droga by odczytać godzinę :P hehe

... kiedyś, gdyby się zdażyło, że mój określany przez znajomych jako "hipsterski" G się znudzi to może będzie trzeba przerobić na negatyw :] ale to szybko nie nastąpi... zbyt nowy B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z autopsji powiem Ci tak: Nie przerabiaj. :) Mimo że BC ogólnie był jak dla mnie trochę ładniejszy, to chyba znudził mi się szybciej niż normalna wersja. Tradycyjny wyświetlacz z grubymi i doskonale wyrazistymi cyframi niezależnie od warunków oświetleniowych był jednak fajniejszy w codziennej eksploatacji. Przyjemnie się na niego patrzyło i w pełnym słońcu, kiedy na negatywnym pojawiały się jakieś dziwne cienie pod cyframi i w kiepskim świetle, gdzie w BC już potrzebne było podświetlenie albo przynajmniej ustawienie zegarka pod takim kątem, by "złapał" trochę światła. :)

 

78J7R.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że temat trochę stary ale czy ktoś może mi podrzucić link jak przerobić normalną wersję gw-m5610 na negatyw? Czy jest to proces odwracalny? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprostszym i najmniej inwazyjnym sposobem jest podmiana modułów np z GW-M5610BC, BB, MR jednak wiąże się to z tym że trzeba mieć dwa zegarki z tym samym modułem 3159.

Jest też drugi sposób znacznie tańszy jednak mniej bezpieczny. Trzeba odkleić folie polaryzacyjną z wyświetlacza, może się tak zdarzyć że folia odklei się ale gdzie nie gdzie na wyświetlaczu zostaną resztki kleju tak jak dzieje się przy odklejaniu naklejek z butelek. Trzeba usunąć resztki kleju jeśli takowe zostaną, jeśli to się uda można przykleić nową, wcześniej przyciętą folię polaryzacyjna pod odpowiednim kontem aby uzyskać negatywny wyświetlacz. Wpierw jednak radziłbym zaopatrzyć się w dobrej jakości folie już z klejem. 

Proces jest odwracalny jednak trzeba się liczyć z tym ze można uszkodzić ekran oraz że ponowne naklejenie foli polaryzacyjnej może nie dać takiego samego kontrastu cyfr jak przy fabrycznie naklejonej foli. Wszystko to kwestia dobrej jakości foli oraz naklejenia jej pod odpowiednim kontem.

 

http://forums.watchuseek.com/f43/how-convert-plain-dw-5600-negative-display-129102.html

 

Bawiłem się w to w swoim starym CASIO W-86 i jak najbardziej jest to do zrobienia jednak ja miałem zwykła folie polaryzacyjna marnej jakości bez kleju. 

Aha i trzeba uważać bo bardzo łatwo te folie zarysować nawet te naklejone fabrycznie.

Edytowane przez GitBit

SYGNATURA.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam, chciałbym podzielić się moimi skromnymi doświadczeniami z serwisu jednego z moich G-Shocków. Model, to prosty i popularny DW-5600E-1ER. Zegarek zakupiłem na forum jakiś czas temu jako używany, ale w stanie bardzo dobrym. Od tamtej pory był to mój najczęściej noszony zegarek, taki prawdziwy EDC. Niedawno zauważyłem, że powoli słabnie bateria, więc przy okazji wymiany postanowiłem trochę zatroszczyć się o mojego 5600 i jednocześnie nieco go spersonalizować.
       
      Plan był taki:
       
      1) wyczyścić wszystkie elementy zewnętrzne zegarka, łącznie z kopertą
       
      2) rozmontować, wyczyścić i zmontować wszystkie przyciski, przy okazji wymieniając ten “adjust” (lewy górny), który oryginalnie jest krótszy od pozostałych, co bardzo mi utrudniało korzystanie z niektórych funkcji zegarka
       
      3) wymienić wyświetlacz na pomarańczowy (myślałem również o zielonym, ale trafił się pomarańczowy i okazał się bardzo ciekawą opcją – w tym miejscu dziękuję Koledze @GitBit za odstąpienie pomarańczowego LCD )
       
       
      Gdzie się da, będę ilustrował opowieść zdjęciami. Niestety nie są idealne, ale na potrzeby techniczne powinny być w zupełności wystarczające. Będę komentował wszystkie etapy, również te najprostrze, bo temat jest napisany przez amatora i z myślą o amatorach.
       
       
      No to w drogę...
       
       
      Etap 1.
       
      Odkręcamy cztery śrubki mocujące pasek do koperty. Następnie zdejmujemy bezel, odwracamy zegarek i od spodu zdejmujemy pasek zamocowany na teleskopach. Oczom naszym ukazuje się koperta z ukrytym w środku modułem (Foto 1.)
       
       

      Foto 1.
       
      Odwracamy kopertę i demontujemy dekiel przez odkręcenie czterech śrub mocujących. Pod deklem moduł jest dodatkowo chroniony gumowym elementem (w kolorze szarym na Foto 2).
       
       

      Foto 2.
       
      Delikatnie wyjmujemy moduł, wcześniej usuwając baterię. Aby wyjąć baterię, należy odchylić delikatnie blaszkę w miejscu, gdzie naklejka na niej ma dwa odstające motywy (Foto 3a). Po odchyleniu zaczepu blaszka z baterią odskoczy. Należy odkleić i wyjąć baterię. Na tym etapie możnaby włożyć nową baterię, złożyć zegarek i zakończyć, ale... idźmy dalej...
       
       

      Foto 3a - moduł po wyjęciu baterii.
       
       

      Foto 3b - moduł wyjęty i zabezpieczony w folii, a na zdjęciu narzędzia, które wykorzystałem podczas pracy.
       
       
      Etap 2.
       
      Czas na czyszczenie elementów plastikowych, koperty i przycisków. W pierwszej kolejności należy wymontować przyciski odpinając tzw. E-ringi (pierścienie mocujące fachowo nazywane pierścieniami Segera (również Seegera)). Tu trzeba bardzo uważać, bo pierścienie te sprężynują i łatwo je zgubić przy montażu/demontażu. Po wyjęciu przycisków rozkładamy je na elementy i czyścimy (ja wypłukałem je w metanolu razem z uszczelką spod dekla (Foto 4)). Po oczyszczeniu wszystkie gumki smarujemy. Ja do tego celu wykorzystuję olej silikonowy kupiony w Castoramie.
       
       

      Foto 4.
       
      W tym miejscu warto wspomnieć, że przyciski można też odnowić. W przypadku tego zegarka nie było takiej potrzeby, ale przy innym projekcie odnowiłem przyciski i elementy metalowe paska, jak na załączonych zdjęciach (Foto 5,6)
       
       

      Foto 5 - przycisk przed i po odnowieniu
       
       

      Foto 6 - odnowione przyciski i elementy metalowe paska
       
       
      W kolejnym kroku czyścimy plastik z brudu który potrafi zebrać się w różnych zakamarkach. Ja czyszczę szczoteczką elektryczną oraz zwykłe mydło i wodę (Foto 7). W razie potrzeby włosie szczoteczki można skrócić, żeby nadać jej dodatkowej twardości. Po umyciu starannie wycieramy wszystko np. W ręcznik papierowy. Szczególnie ważne jest osuszenie wnętrza koperty. Ja suszę suszarką do włosów, a przez otwory przycisków przeciągam np. nitkę.
       
       

      Foto 7.
       
      Następnie składamy przyciski i montujemy w kopercie. Łatwo napisać, ale czasem sprawia to trochę kłopotu. Szczególnie zatrzaśnięcie E-ringów na osiach przycisków może być kłopotliwe. Bywało, że E-ringi latały po okolicy z prędkością światła. Ja na tym etapie krótszy przycisk “adjust” zastąpiłem pełnowymiarowym.
       
      Po zmontowaniu przycisków koperta jest gotowa na przyjęcie modułu. Na tym etapie możnaby zakończyć, zmontować spowrotem zegarek i cieszyć się pracą przycisków. Ale... idźmy dalej...
       
       
      Etap 3.
       
      Jak wspomniałem, postanowiłem wymienić wyświetlacz w moim zegarku. W tym celu należy rozmontować praktycznie cały moduł. To po kolei – to, co wyjmujemy z koperty, składa się z kilku zasadniczych elementów pokazanych na Foto 8.
       
       

      Foto 8.
       
      Wymieniając od lewej mamy:
       
      - element mocujący i zabezpieczający moduł (1)
      - blaszkę spinającą moduł (2)
      - oprawka baterii wraz ze sprężynką od sygnalizacji dźwiękowej (3)
      - płytkę z modułem elektronicznym (4)
      - oprawkę wyświetlacza wraz z dwoma sprężynkami i dwoma gumkami przewodzącymi (5)
       
      Aby rozmontować moduł, należy wyjąc go z (1), a następnie odpiąć sześć klipsów w (2). Klipsy są pomiędzy przyciskami (dwa większe) oraz po przekątnych (cztery mniejsze). Po odpięciu mocowań w elemencie (2) moduł rozkładamy na części zasadnicze. Na tym etapie trzeba uważać na sprężynkę w (3), która może wypaść od wewnętrznej strony tego elementu.
       
       

      Foto 9.
       
      Aby wymienić LCD, należy rozłożyć element (5). W tym celu odpinamy plastikowy klips, jak na Foto 9. Po odpięciu klipsa możemy rozłożyć (5). Składowe widać na Foto 10.
       
       

      Foto 10
       
      Składamy wszystko spowrotem, zwracając uwagę na prawidłowe umiejscowienie dwóch złotych sprężynek przewodzących widocznych na Foto 11. Jeśli któraś z nich dostanie się między płytkę podświetlenia i oprawkę, to wyświetlacz nie będzie mieścił się w przeznaczonej na niego przestrzeni. W takiej sytuacji łatwo można uszkodzić mechanicznie LCD.
       
       

      Foto 11.
       
      Ogólnie wszystko powinno lekko wchodzić w oprawkę. Również płytka podświetlenia i folia. W przypadku tych ostatnich należy wkładać je odpowiednią stroną w ramkę, w pierwszej kolejności wsuwając wystającym elementem w otwór w ramce. inaczej nie zmieszczą się w przeznaczonym na nie miejscu. Na koniec montujemy LCD i gumki przewodzące. Jedyny etap, na którym trzeba użyć odrobinę siły, to odgięcie klipsa montarzowego blokującego LCD. Efekt naszego działania widać na Foto 12.
       
       

      Foto 12.
       
      Montujemy spowrotem moduł nakładając na (5) kolejne elementy (4) i (3), a następnie spinając wszystko blaszką (2). Wsadzamy do (1) i mamy moduł gotowy do montarzu w kopercie. Kto rozkładał, wie jak złożyć. Montujemy spowrotem zegarek w kolejności odwrotnej do rozmontowania, nie zapominając o AC resecie modułu po włożeniu baterii.
       
      Na koniec polecam jeszcze ten wątek na WUS. <LINK> Pomógł mi przygotować się do wymiany LCD.
       
      Na ewentualne pytania postaram się odpowiedzieć. Komentarze i dyskusja mile widziane.
    • Przez Waldzior
      Zapraszam do galerii GW-M5610BC
       
       
      Galeria będzie uzupełniana o nowe zdjecia co jakiś czas.
       
       

       

       

       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.