Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
marecki1830

Tudor

Recommended Posts

Dokup jeszcze dający ostre zdjęcia aparat/telefon i klucz do otwierania kopert... Oczywiście za parę złotych.

Pozdrawiam

Piotr

Jak mogę otworzyc kopertę??? Kupiłem ten zegarek od Rozala tego od KSW była to aukcja zapłaciłem 200zl pieniazki poszły na zwierzęta :) 

7F7035CF-05DB-46D6-AA18-7931BB19718B.jpeg

CA09E01C-ECB3-44D2-B1DC-3DC1AA9673E3.jpeg

852BD5AF-0239-47FF-A75B-2A100A9CD898.jpeg

EA1ED491-570B-46F3-ABEF-F8730AC4A445.jpeg

No takiej historii to chyba tu jeszcze nie bylo😀

Jeśli jest tak jak piszesz dlaczego zakładasz ze Rozal ofiarowuje podróbki na aukcje charytatywne?🤔

Edited by TylerVega

Mnie trudno oceniać bo nie znam się na Tudorach (w ogóle na tych nowych to niewiele mam do powiedzenia) ale ciekawi mnie jak ta licytacja wyglądała?

Wystawił go ten znany gość na licytację i tylko za 200zł poszedł? nikogo więcej nie było czy jak? zazwyczaj przedmioty należące do znanych ludzi idą za więcej niż są warte a tutaj jakoś tak ...... 200zł ??

Było jakieś info związane z oryginalnością zegarka?

Witam Rozal ma swój bazarek na FB wrzuca tam różne rzeczy które ludzie licytują dochód z aukcji przeznaczony jest na zwierzęta, wiesz nie wszyscy wiedza o tych aukcjach pewnie dlatego nikt nie licytował!! Nic nie pisało o autentyczności zegarka poprostu tudor zapraszam do licytacji :):)

59 minut temu, zbyniu70 napisał:

Nawet 200 bym nie dał.

Jest pierwszy! tylko czekałem na takie komentarze!!!! Nie interesuje mnie to czy byś dał czy nie!!

18 minut temu, marecki1830 napisał:

Jest pierwszy! tylko czekałem na takie komentarze!!!! Nie interesuje mnie to czy byś dał czy nie!!

Kolega pisze że podrób nie kupuje się wcale. Ja przychylam się do jego opini. Patrząc na te zdjęcia to bez otwierania dekla można stwierdzić że to nie jakość Tudora.