Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Piec

Witam

Recommended Posts

Po wielu latach czytania forum postanowiłem się w końcu przedstawić ;) Mam na imię Mateusz, zarejestrowany od 2012 roku, kiedy to postanowiłem kupić pierwszy zegarek mechaniczny. Dzięki lekturze wielu tematów wybór padł na Orienta Big Mako w wersji niebieskiej, który do tej pory pomimo wielu rys jest moim ulubionym :) Później, przy okazji ślubu postanowiłem zakupić coś bardziej pasującego do garnituru, ale nie tylko. Wybór po raz kolejny padł na Orienta, chyba można było to już nazwać sentymentem do marki :D

Ponieważ jestem inżynierem mechanikiem z zawodu oraz z zamiłowania i od małego kręcą mnie śrubki, trybiki i dźwigienki, w zeszłym roku postanowiłem sprawdzić się i samodzielnie złożyć zegarek. Efekt można "podziwiać" na załączonym obrazku :D W ciągu kilku godzin udało mi się złożyć zegar na chińskim Unitasie, chodzi zaskakująco dobrze i nawet udało mi się nie zostawić ani jednego paprocha na tarczy :)

W tym roku z okazji okrągłych urodzin zrobiłem sobie prezent i kupiłem Steinharta Nav B-Uhr chrono. Wybieranie zegarka przebiegło trochę niekonwencjonalnie, tzn. już gdzieś od roku wiedziałem, że chcę mieć coś z mechanizmem Eta 7750. Później zacząłem szukać tego mechanizmu w ładnym opakowaniu i przystępnej cenie, obserwowałem oczywiście forum i kiedy pojawiły się pierwsze zdjęcia już wiedziałem czego chcę :D

Kończąc ten przydługi wstęp, chciałbym bardzo podziękować wszystkim użytkownikom tworzącym forum. To miejsce jest skarbnicą wiedzy, za każdym razem gdy szukam informacji w tematach zegarkowych najpierw zaglądam tutaj ;) Załączam zdjęcie mojej skromnej kolekcji, postaram się wrzucić lepsze foty w odpowiednich tematach. Pozdrawiam!

IMG_20210625_174902.jpg

Cześć Mateusz! Długo pozostawałeś w ukryciu ;)

To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Witam, i zachęcam do większej aktywności 😉