Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
marsjan

Serwis Omega Warszawa - czy tak jest wszędzie?

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączę się do dyskusji....

Właśnie odebrałem starą Omegę Deville z Marynarskiej. Była wysyłana do Szwajcarii, bo serwis w WAW nie robi już tak starych kalibrów.

W sumie w serwisie spędziła 7 miesięcy (oddana w połowie stycznia).

Mechanicznie jeszcze nie wiem, mam nadzieję że dobrze. Wymienili kupę części.

Koperta i bransoleta nie została odświeżona, choć chyba to powinno być w zakresie.

Najgorsze, że przy okazji wymienili również wskazówki na inne niż w oryginalnym modelu...

Napisałem do serwisu, zobaczymy co odpowiedzą.

415295595_przednapraw.thumb.jpg.3be10b3b767e49bdaab4cd56b992bc5d.jpg695639244_20220902_123953-Copy.thumb.jpg.2e75bad5f1abb9f0e9331e3532042cfd.jpg356346345_DeVille-.thumb.jpg.c343468bdb6a288438c07e688a933fb2.jpg

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, Mateo napisał(-a):

Dołączę się do dyskusji....

Właśnie odebrałem starą Omegę Deville z Marynarskiej. Była wysyłana do Szwajcarii, bo serwis w WAW nie robi już tak starych kalibrów.

W sumie w serwisie spędziła 7 miesięcy (oddana w połowie stycznia).

Mechanicznie jeszcze nie wiem, mam nadzieję że dobrze. Wymienili kupę części.

Koperta i bransoleta nie została odświeżona, choć chyba to powinno być w zakresie.

Najgorsze, że przy okazji wymienili również wskazówki na inne niż w oryginalnym modelu...

Napisałem do serwisu, zobaczymy co odpowiedzą.

 

Ałć, z tymi wskazówkami to bardzo mocno spieprzona sprawa. Moim zdaniem nie do przyjęcia.


Kto rano wstaje ten leje jak z cebra...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasami jest tak że dana ref miała dwa komplety wskazówek (do różnych tarcz) Na pewno te nowe są zgodne dla tej ref. jeśli dobrze pamiętam katalog i pasują wizualnie, mi się bardziej podobają niż te wcześniejsze. 

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, eye_lip napisał(-a):

Czasami jest tak że dana ref miała dwa komplety wskazówek (do różnych tarcz) Na pewno te nowe są zgodne dla tej ref. jeśli dobrze pamiętam katalog i pasują wizualnie, mi się bardziej podobają niż te wcześniejsze. 

Takie, jak te wcześniejsze były "od nowości". Takie, jak zamontowali były do tarczy z indeksami, bez cyfr rzymskich

Tu taka sama Omega, wystawiona na sprzedaż na Chrono...

18977535-0g5ahooj3klac3f61uouc62d-Zoom.thumb.jpg.37c6e0d0b0bb4ee48be85d0404bada7a.jpg

i karta z katalogu, proste wskazówki w modelu 37

p1617.thumb.jpg.17f7e848d4cfa6fda7b231b8d7ad2ed6.jpg

Edytowane przez Mateo
Zdjęcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Mateo napisał(-a):

Dołączę się do dyskusji....

Właśnie odebrałem starą Omegę Deville z Marynarskiej. Była wysyłana do Szwajcarii, bo serwis w WAW nie robi już tak starych kalibrów.

W sumie w serwisie spędziła 7 miesięcy (oddana w połowie stycznia).

Mechanicznie jeszcze nie wiem, mam nadzieję że dobrze. Wymienili kupę części.

Koperta i bransoleta nie została odświeżona, choć chyba to powinno być w zakresie.

Najgorsze, że przy okazji wymienili również wskazówki na inne niż w oryginalnym modelu...

Napisałem do serwisu, zobaczymy co odpowiedzą.

415295595_przednapraw.thumb.jpg.3be10b3b767e49bdaab4cd56b992bc5d.jpg695639244_20220902_123953-Copy.thumb.jpg.2e75bad5f1abb9f0e9331e3532042cfd.jpg356346345_DeVille-.thumb.jpg.c343468bdb6a288438c07e688a933fb2.jpg

 

 

 

Kazdy na swiecie wie... ze nie wysyla sie vintygowych Omeg do serwisu Omegi 🙈

Teraz i tak jest lepiej, bo ciekawe rzeczy trafiaja do dzialu osob, ktore sie znaja (Twoja nie trafila jak widac). Kiedys wymieniali oryginalne tarcze, wskazowki, koronki i przyciski i montowali serwisowki 🙈

 

Niestety stare czesci nie podlegaja zwrotowi i laduja w koszu :( 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, SzefSzefow napisał(-a):

Niestety stare czesci nie podlegaja zwrotowi i laduja w koszu :( 

Wymienione części dostałem z powrotem.

Ciekawe, że w woreczku są DWA szkiełka z uszczelkami. Nie wiem, jak oni to zrobili?

104444027_20220902_164644-Copy.thumb.jpg.d0712cec594dc19f410d15bb3466a115.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, Mateo napisał(-a):

Wymienione części dostałem z powrotem.

Ciekawe, że w woreczku są DWA szkiełka z uszczelkami. Nie wiem, jak oni to zrobili?

104444027_20220902_164644-Copy.thumb.jpg.d0712cec594dc19f410d15bb3466a115.jpg

 

Oooo Omega sie poprawia...

Dostales gratis extra szklo, bo wyrzucili Twoje wskazowki 😅

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie, wymiana wskazówek na inne bez konsultacji z właścicielem zegarka - takie zachowanie serwisu jest niedopuszczalne moim zdaniem. Co się dzieje Omegą ostatnio ? Ja już nie chcę pisać o moich przejściach z serwisem, kiedy to dwukrotnie odsyłali mi zegarek, który nie został w ogóle przez nich naprawiony. 


" Nikomu nieznane tajemne serce zegara " - Elias Canetti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mateo

Czy dobrze rozumiem, ze dostales wszytkie wymienione czesci oprocz wskazowek?

 

Czy mozesz zdradzic ile zaplaciles za serwis?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, o.m.e.g.a napisał(-a):

@Mateo

Czy dobrze rozumiem, ze dostales wszytkie wymienione czesci oprocz wskazowek?

 

Czy mozesz zdradzic ile zaplaciles za serwis?

 

Dostałem wszystkie części, wskazówki również. 

Za serwis zapłaciłem 2800 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

To jaki problem zalozyc stare? 😳

Pewnie żaden, jeżeli nie są uszkodzone.

Ale to chyba nie tak powinno być, że daję do serwisu firmowego, płacę za wysyłkę do Szwajcarii, czekam 7 miesiecy, a potem jeszcze płacę dodatkowo za poprawki u innego zegarmistrza???

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Mateo napisał(-a):

Pewnie żaden, jeżeli nie są uszkodzone.

Ale to chyba nie tak powinno być, że daję do serwisu firmowego, płacę za wysyłkę do Szwajcarii, czekam 7 miesiecy, a potem jeszcze płacę dodatkowo za poprawki u innego zegarmistrza???

 

 

Powinno czy nie powinno to inna sprawa. Osobiscie, nie zgadazam sie z polityka serwisowa Omegi, ktora teraz jest i tak o wiele lepsza.

 

Ale spokojnie moga sie wypiac, zalozyli wskazowki zgodnie ze swoja specyfikacja, serwis zrobili, czesci stare dostales :)  

 

I pamietaj... czekales tylko 7 miesiecy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, SzefSzefow napisał(-a):

Ale spokojnie moga sie wypiac, zalozyli wskazowki zgodnie ze swoja specyfikacja, serwis zrobili, czesci stare dostales :)  

 

Nie bardzo rozumiem, jaka "ich specyfikacja"?

Pokazałem przecież kartę z katalogu i inny egzemplarz tego samego modelu z Chrono... Na obu zdjęciach wskazówki są inne niż te, które założyli.

Poza tym powinni w ramach "pełnego serwisu" zrobić też polerkę koperty i bransolety (chyba, ze bym się nie zgodził, ale tego pytania nie zadali)

Rozumiem, gdyby to było w WAW, ale w centrali???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Mateo napisał(-a):

Nie bardzo rozumiem, jaka "ich specyfikacja"?

Pokazałem przecież kartę z katalogu i inny egzemplarz tego samego modelu z Chrono... Na obu zdjęciach wskazówki są inne niż te, które założyli.

Poza tym powinni w ramach "pełnego serwisu" zrobić też polerkę koperty i bransolety (chyba, ze bym się nie zgodził, ale tego pytania nie zadali)

Rozumiem, gdyby to było w WAW, ale w centrali???

Będziesz składał reklamację?


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, mario1971 napisał(-a):

Będziesz składał reklamację?

Tak, już wysłałem do nich mail ze zdjęciami.

Zegarek ma dla mnie wartość sentymentalną. Nie chciałbym tego tak zostawić, szczególnie że koszt naprawy był dosyć wysoki.

Na zdjęciu wszystko, co dostałem jako części wymienione, plus jedno ekstra szkiełko (to jest dla mnie zagadka)

20220903-120013.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Mateo napisał(-a):

Nie bardzo rozumiem, jaka "ich specyfikacja"?

Pokazałem przecież kartę z katalogu i inny egzemplarz tego samego modelu z Chrono... Na obu zdjęciach wskazówki są inne niż te, które założyli.

Poza tym powinni w ramach "pełnego serwisu" zrobić też polerkę koperty i bransolety (chyba, ze bym się nie zgodził, ale tego pytania nie zadali)

Rozumiem, gdyby to było w WAW, ale w centrali???

 

Naprawde wymagasz za wiele od Omegi w CH 😅

 

Co do specyfikacji to jakies tam maja, mozliwe, ze dwa rodzaje wskazowek byly stosowane w podobnych modelach.

Co do polerowania to czesto firmy go nie robia w przypadku modeli vintage (i dobrze!)

 

ale... powinienes dostac kosztorys do akceptacji z wyszegolnionym zakresem prac, dostales?

14 minut temu, Mateo napisał(-a):

Tak, już wysłałem do nich mail ze zdjęciami.

Zegarek ma dla mnie wartość sentymentalną. Nie chciałbym tego tak zostawić, szczególnie że koszt naprawy był dosyć wysoki.

 

Ja rozumiem, ze koszt serwisu byl dla Ciebie wysoki, ale uwierzy, ze jest on relatywnie tani  😀

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

Naprawde wymagasz za wiele od Omegi w CH 😅

 

Co do specyfikacji to jakies tam maja, mozliwe, ze dwa rodzaje wskazowek byly stosowane w podobnych modelach.

Co do polerowania to czesto firmy go nie robia w przypadku modeli vintage (i dobrze!)

 

ale... powinienes dostac kosztorys do akceptacji z wyszegolnionym zakresem prac, dostales?

Dostałem, jak poniżej:

image.thumb.png.f4c015dd3452c48caa556f86589663cd.png

 

 

A owszem, były dwa typy wskazówek, Google pokazuje po wpisaniu numeru referencyjnego 155006. Proste wyłącznie do tarczy z indeksami, zaokrąglone wyłącznie do tarczy z cyframi rzymskimi... 

Czy ja czegoś nie rozumiem?

Edytowane przez Mateo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mateo

Dziekuje za odpowiedz na moje pytania! :)

 

W kwestii odnowienia koperty: byc moze zostala dla Ciebie wykonana usluga serwisu a nie usluga "Restoration"? Nie wiem co zamowiles ...

https://www.omegawatches.com/en-us/customer-service/interventions-and-prices/restoration

 

W kwestii kosztow: koszt serwisu jest ustandaryzowany wedlug cennika:

https://www.omegawatches.com/en-us/customer-service/interventions-and-prices/price-information

Mam nadzieje ze po analizie zegarka a PRZED wykonaniem serwisu zakomunikowano ci spodziewany koszt?

 

Edytowane przez o.m.e.g.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usługa "restoration" jest dostępna dla zegarków wyprodukowanych przed 1940 rokiem

Dla mojego był wykonany "pełny serwis", czyli to co jest opisane na stronie Omegi: https://www.omegawatches.com/customer-service/interventions-and-prices/main-steps-of-a-complete-service

Tak, zaakceptowałem koszt naprawy przed jej wykonaniem. Nie mam uwag do kosztów serwisu, tylko do tego, co w ramach tych kosztów wykonano.

 

 

Edytowane przez Mateo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja sytuacja jest chyba rozwiązana. W trybie ekspresowym usunięto usterkę odginając nieco do góry wskazówkę godzinową, żeby nie kolidowała z małym sekundnikiem. Prawdę mówiąc myślałem, że wskazówki będą osadzane jeszcze raz, tylko wyżej, no ale w sumie działa (przynajmniej na razie) i gołym okiem niespecjalnie widać to odgięcie, więc raczej zostawiam to tak, jak jest. Co ciekawe, tym razem na zegarku nie pojawiła się ani jedna rysa.

 

Co do wskazówek @Mateo - kiedyś gdzieś czytałem, że Omega gwarantuje dostępność części przez 20 lat od zaprzestania produkcji danego modelu. Po tym okresie w razie braku oryginalnych części wykorzystują elementy "ekwiwalentne estetycznie". Te nowe wskazówki nie są podobne do starych i nie bardzo pasują do stylu zegarka, ale może ktoś uznał, że skoro były stosowane w podobnym modelu to są "ekwiwalentne". Albo doszło do pomyłki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W serwisie widzieli Jakie były wskazówki w zegarku kolegi Mateo i na takie powinni wymienić. A jeśli takowych nie posiadają, to można przecież do właściciela zadzwonić i zapytać czy życzy sobie wymianę na inne czy zostają te które są. podobnie jak z polerką koperty. Można też napisać. Tak niewiele a wszyscy byliby zadowoleni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wskazówki się najczęściej wymienia obligatoryjnie na nowe przy serwisie bo założenie jest takie że raz zdjęte wskazówki mają już jakieś luzy - to często standardowe działanie w dużych firmach, jak się nie zaznaczy to w vintage rolexie też wymienią choć oryginalne mają wysoką wartość kolekcjonerską. 


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, Balansujący Na Osi napisał(-a):

W serwisie widzieli Jakie były wskazówki w zegarku kolegi Mateo i na takie powinni wymienić. A jeśli takowych nie posiadają, to można przecież do właściciela zadzwonić i zapytać czy życzy sobie wymianę na inne czy zostają te które są. podobnie jak z polerką koperty. Można też napisać. Tak niewiele a wszyscy byliby zadowoleni.

No właśnie, nie wiem czy to problemy komunikacyjne CH-WAW czy WAW-klient, czy po prostu robią serwis "na odwal". Nie ma takich wskazówek, jakie były? Damy inne, klient nie zauważy. 

A polerka jest w zakresie "pełnego serwisu", zgodnie z tym co napisane na stronie https://www.omegawatches.com/customer-service/interventions-and-prices/main-steps-of-a-complete-service 

image.thumb.png.c499d140d5e29994d64ff68ddcce4fbc.png

41 minut temu, eye_lip napisał(-a):

Wskazówki się najczęściej wymienia obligatoryjnie na nowe przy serwisie bo założenie jest takie że raz zdjęte wskazówki mają już jakieś luzy - to często standardowe działanie w dużych firmach, jak się nie zaznaczy to w vintage rolexie też wymienią choć oryginalne mają wysoką wartość kolekcjonerską. 

Jeżeli "domyślnie" masakrują zegarek niepasującymi do tarczy wskazówkami to dlaczego domyślnie nie robią polerki, skoro klient za to i tak płaci?

 

Dla mnie to lekceważenie klienta... Zobaczymy czy spuszczą mnie na drzewo, czy będą próbowali to jakoś rozwiązać.

Nie mam dużej spinki, bo ten zegarek nie przedstawia wartości kolekcjonerskiej, tylko sentymentalną. Miałem jednak nadzieję, że nawet jeżeli serwis w WAW ma tyle niepochlebnych opinii (za tym forum i na grupach na FB), to choć serwis w CH będzie na poziomie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.