Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Rafallllcz

Co o tym sadzicie DELBENA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Jestem zupełnie zielony w sprawach zegarków . Natrafiłem na taką ofertę  . Bardzo mi się podoba i wiem że byłby do odnowy ale jednak ma coś w sobie . A tak poza tym to też na forum jestem nowiutki i witam wszystkich doświadczonych i wprawionych w temat zegarków . Mam nadzieję że widać zdjęcia . Co sądzicie o tym egzemplarzu ? Czy jest oryginalny i w ogóle jakim jest stanie . 

Screenshot_2022-08-14-18-22-27-592_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2022-08-14-18-22-25-260_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2022-08-14-18-22-22-321_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2022-08-14-18-22-19-582_com.android.chrome.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w niezłym stanie i nie ma w nim nic do odnawiania, przynajmniej zewnętrznie.


Creeping like frost. As slow as grave moss. Like drowning in dry oceans of bone dust

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, oszolom napisał(-a):

 

Jak przyjdzie donie ten zegarek to wstawię zdjęcie wnętrza 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej poprosić o zdjęcia środka przed zakupem i wkleić tutaj. Wtedy koledzy znający markę będą w stanie doradzić w którą stronę iść z zakupem.


Prawda. Ludzie ją cenią, łakną jej, są nawet gotowi oddać za nią własne życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zakładce poświęconej zegarkom szwajcarskim masz wątek pt. Pokażmy swoje Delbany, gdzie znajdziesz sporo informacji o tej marce. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegarek jest ok. Jeśli na chodzie i cena dobra można...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi