Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Rafallllcz

Co o tym sadzicie DELBENA

Recommended Posts

Witam . Jestem zupełnie zielony w sprawach zegarków . Natrafiłem na taką ofertę  . Bardzo mi się podoba i wiem że byłby do odnowy ale jednak ma coś w sobie . A tak poza tym to też na forum jestem nowiutki i witam wszystkich doświadczonych i wprawionych w temat zegarków . Mam nadzieję że widać zdjęcia . Co sądzicie o tym egzemplarzu ? Czy jest oryginalny i w ogóle jakim jest stanie . 

Screenshot_2022-08-14-18-22-27-592_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2022-08-14-18-22-25-260_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2022-08-14-18-22-22-321_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2022-08-14-18-22-19-582_com.android.chrome.jpg

w niezłym stanie i nie ma w nim nic do odnawiania, przynajmniej zewnętrznie.

Creeping like frost. As slow as grave moss. Like drowning in dry oceans of bone dust

Lepiej poprosić o zdjęcia środka przed zakupem i wkleić tutaj. Wtedy koledzy znający markę będą w stanie doradzić w którą stronę iść z zakupem.

Prawda. Ludzie ją cenią, łakną jej, są nawet gotowi oddać za nią własne życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych.

W zakładce poświęconej zegarkom szwajcarskim masz wątek pt. Pokażmy swoje Delbany, gdzie znajdziesz sporo informacji o tej marce. 

Tak zegarek jest na chodzie cena poniżej 100. A środka zegarka nie mam jak zobaczyć bo Pani która go sprzedaje mówiła że nigdy nie był otwierany i nie wie jak to zrobić . 

11 minut temu, Rafallllcz napisał(-a):

Tak zegarek jest na chodzie cena poniżej 100. A środka zegarka nie mam jak zobaczyć bo Pani która go sprzedaje mówiła że nigdy nie był otwierany i nie wie jak to zrobić . 

Jak jest na chodzie, to przy takiej cenie ryzyko jest praktycznie żadne. Wygląda przyzwoicie a w środku pusty chyba nie będzie. ;)