Dommir 3 #1526 Napisano 5 Listopada 2006 Damiano i Michał, dzięki Mirek 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość #1527 Napisano 5 Listopada 2006 moim osobistym marzeniem jest RAV4 2.0 automacik. Ech... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 3 #1528 Napisano 5 Listopada 2006 moim osobistym marzeniem jest RAV4 2.0 automacik. Ech...Dziwne macie marzenia obywatelu. Ani to osobowe, ani terenowe, drogie jakieś, silników mocnych nie ma. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pcstud #1529 Napisano 5 Listopada 2006 moim osobistym marzeniem jest RAV4 2.0 automacik. Ech...Dziwne macie marzenia obywatelu. Ani to osobowe, ani terenowe, drogie jakieś, silników mocnych nie ma. no i mniejsze terenowki jakies takie babskie sa... lepiej Patrola :wink: 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 3 #1530 Napisano 5 Listopada 2006 Nie będę ukrywał, że przy Mitsubishi Outlander Turbo (system rozdziału momentu z evo) i Subaru Forester to Toyotka wypada słabiutko. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość #1531 Napisano 5 Listopada 2006 nie chcę zwykłej osobówki, a już na pewno nie potrzebuję "prawdziwej" terenówki. Duży plus za dołączalny napęd zintegrowany z ESP, 150 KM wystarczy. Rafał - po co komuś w mieście Patrol? :shock: :shock: 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pcstud #1532 Napisano 5 Listopada 2006 Rafał - po co komuś w mieście Patrol? :shock: :shock: a po co RAV4? :wink: 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość #1533 Napisano 5 Listopada 2006 RAV jest krótszy od np. Avensis, ma zawieszenie z osobówki i pali od niej tylko ciut więcej. Jeśli komuś zależy na napędzie 4x4 to jest to dobry wybór. Rozumiem, że Ty nie widzisz zasadniczej różnicy między patrolem a ravką? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pcstud #1534 Napisano 5 Listopada 2006 Rozumiem, że Ty nie widzisz zasadniczej różnicy między patrolem a ravką? twierdze tylko, ze RAV 4 to dobre autko dla lekko podstarzalej zony, a Patrol to prawdziwie meskie monstrum :wink: 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość #1535 Napisano 5 Listopada 2006 za to targetem Patrola są pewnie panowie mieszkających w wielomilionowych aglomeracjąch i mający kompleksy. Wybórpatrola do miasta jest czystą głupotą. :roll: Fin. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Sulej #1536 Napisano 5 Listopada 2006 A moje marzenie to Mercedes G55 AMG O taki: 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 3 #1537 Napisano 5 Listopada 2006 Tsuki, jak nie masz prawka i doświadczenia z czasów przed ESP to nie będzie Ci przeszkadzał. Ja wolę jednak mieć panowanie nad samochodem, ESP niestety głupieje gdy sam zakładasz kontrę i dopiero zaczyna się Meksyk :evil: Za cenę tej rav'ki można już szukać świetnej osobówki, w której siedzisz w odpowiednim miejscu. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meXy 350 #1538 Napisano 5 Listopada 2006 Oj, tak :evil: 0 Co-Axial Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ray174 1 #1539 Napisano 5 Listopada 2006 Moze Tsuki jest kiepskim kierowca i potrzebuje samochodu ktory mysli za niego. ESP ogolnie jest dobrym wynalazkiem dla w/w ale jesli ktos stawia ESP w samochodzie na pierwszej pozycji przy kryterium wyboru to nie wiem.. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 3 #1540 Napisano 5 Listopada 2006 U mnie kolejność "ekstrasów" to: -mocny silnik, ułatwiający wyprzedzanie-poduchy przednie-klima (tak, to czynnik bezpieczeństwa)-ksenony (lub przynajmniej dobrze zrobione zwykłe światła)-poduchy boczne, kurtyny etc-abs 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 3 #1541 Napisano 5 Listopada 2006 Rzecz ułatwiająca życie - skoro można sobie je ułatwic, to po co utrudniać ? to tak jak z zegarkami - sa kwarce, po co sobie utrudniac zycie uzywajac zegarka z recznym naciagiem? jako milosnik motoryzacji nie toleruje rozwiazan takich jak np. nieodlaczalna kontrola trakcji i abs, czy wlasnie automatyczna skrzynia. jedyny automat jaki bylbym w stanie zaakceptowac to dsg volkswagena. ale tez tylko od biedy i tylko w dupowozie, bo ten automat uniemozliwia hamowanie lewa noga... czemu kwarc od razu? Automatyczna skrzynia to podobnie jak manualna - mechanika, tylko nieco bardziej rozbudowana Więc raczej do automatycznego naciągu bym porównał. Jeśli radość ruszania lewarkiem zmiany biegów jest wyznacznikiem bycia miłośnikiem motoryzacji, to pewnie nim nie jestem. Ale się trochę interesuję i w sumie lubię ten temat... W dużym kombi (czyli moim ulubionym typie samochodu) chciałbym mieć automat połączony z dużym silnikiem, bo to po prostu pasuje do jego charakteru. Natomiast w samochodzie sportowym wolałbym skrzynię manualną - z tego samego powodu 0 Michał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 3 #1542 Napisano 5 Listopada 2006 Brawo Neuro, ja się totaly agree with your words. Nie ma co rozstrząsać, trzeba mieć i dupowóz, i jak się lubi to coś małego szybkiego. CRX wróć! 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość #1543 Napisano 5 Listopada 2006 ja bym wolał mieć Lexa GS cośtam cośtam h - tego hybrydowego. Dupowóz i sportowiec w jednym i w dodatku z automate 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 3 #1544 Napisano 5 Listopada 2006 dupowóz i sportowiec w jednym to jest Audi RS6 0 Michał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 3 #1545 Napisano 5 Listopada 2006 Tsuki sportowiec to jest CRXa, RX7, Skyline. A po Warszawie najlepiej jeździ się (no sorry Tsuki nie ma wersji z ESP :wink: ) Żukiem. Nie ma problemu dziur, krawężników, wymuszających pierszeństow. Neuro, spierałbym się z tą sportowością, dla mnie sportowy to nie tyle szybki, co niosący emocje. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soft 0 #1546 Napisano 5 Listopada 2006 ... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soft 0 #1547 Napisano 5 Listopada 2006 ... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 3 #1548 Napisano 5 Listopada 2006 Nie myślałem, że zgodzę się z Softem na temat samochodów :wink: IMO SUV musi mieć silnik doładowany, by ruszyć tę dwutonową budkę telefoniczną z miejsca. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość #1549 Napisano 5 Listopada 2006 opisywanie zachowanie silnika tylko przez podanie mocy to znaczne uproszczenie. te 170 w V70 wystarczy, bo auto jest zrywne, ale dopiero przy wysokich obrotach. Dla mnie ważne jest, by auto dobrze "ruszało". Odnośnie wyprzedzania - doprawdy nie wiem, gdzie ja bym jeździł po Polsce. może z kilka razy w wakacje. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 3 #1550 Napisano 5 Listopada 2006 Odnośnie wyprzedzania - doprawdy nie wiem, gdzie ja bym jeździł po Polsce. może z kilka razy w wakacje.Kupno samochodu do jeżdżenia po mieście to masohizm, lepiej jakąś kurierkę na ostre koło wyczaić. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach