Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

*

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stał ostatnio taki przed moim sklepem. Nie brzydki, ale cena zwaliła mnie z nóg :D Nie zgadniecie jaką część tego auta przedstawiciel zachwalał najbardziej, ba to była główna jego zaleta, bo inni tego nie mają?

Z tą ceną nie zrobią kariery na polskim rynku.


Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakiej ceny oczekujecie od Suva tej wielkości. Który jest tańszy? Kodjak z silnikiem od wycieraczek pod maską?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczekuje ceny niższej :)

Co do Skody Kodiaq to ceny są niższe 2.0 180 km DSG Style 138 000 pln , diesel 149 000 pln .

Edytowane przez pawelb29

Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz wziąć zatem Skodę. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kodiak jak Kodiak, ale Tiguan z silnikiem 2.0 220KM to już całkiem fajny SUV. Ale cena podobna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Edge jest bardzo fajny, ale fakt cena jest średnia. Żeby chociaż była 20 k niższa. W moim salonie nie sprzedali jeszcze ani jednej sztuki. Zawsze rozmowa kończy się w ten sam sposób - za taką kasę lub niewiele większą mam Lexusa NX lub BMW 3, a to już półka premium. Nie zmienia to faktu, że Edge jest niezłym autem, szkoda tylko, że u nas dostępny tylko w dieselu. @Irekm, podobna ta wersja z 3,5 EB ma 5,6 s do stówy,a to już całkiem całkiem :)

Poza tym jak na suva to Edge jest zaskakująco "kompaktowy" w prowadzeniu. Może coś się ruszy ze sprzedażą jak ruszy wyprzedaż rocznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

A jakiej ceny oczekujecie od Suva tej wielkości. Który jest tańszy? Kodjak z silnikiem od wycieraczek pod maską?

Obok Forda Edge stało Subaru Forester, moim zdaniem dużo ładniejsze. 240000zł vs 169000zł, silniki te same pojemnościowo 2.0l

Edytowane przez Jash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz wziąć zatem Skodę. ;)

Mówimy o cenie a nie od razu o kupowaniu  :)

 

Kodiak jak Kodiak, ale Tiguan z silnikiem 2.0 220KM to już całkiem fajny SUV. Ale cena podobna...

Tiguan jest mniejszy , ale prezentuje się ciekawie .

 

Edge jest bardzo fajny, ale fakt cena jest średnia. Żeby chociaż była 20 k niższa. W moim salonie nie sprzedali jeszcze ani jednej sztuki. Zawsze rozmowa kończy się w ten sam sposób - za taką kasę lub niewiele większą mam Lexusa NX lub BMW 3, a to już półka premium. Nie zmienia to faktu, że Edge jest niezłym autem, szkoda tylko, że u nas dostępny tylko w dieselu. @Irekm, podobna ta wersja z 3,5 EB ma 5,6 s do stówy,a to już całkiem całkiem :)

Poza tym jak na suva to Edge jest zaskakująco "kompaktowy" w prowadzeniu. Może coś się ruszy ze sprzedażą jak ruszy wyprzedaż rocznika.

 

Jak widać jednak cena za wysoka .

Faktycznie lepiej niewiele dołożyć do BMW czy Lexusa . Z drugiej strony jak cena jest juz w granicach 200 000 pln to przechodzimy na inny poziom .

Ciekawe jak będzie wyglądała oferta na nowe Volvo XC 60


Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówimy o cenie a nie od razu o kupowaniu  :)

 

Tiguan jest mniejszy , ale prezentuje się ciekawie .

 

 

Jak widać jednak cena za wysoka .

Faktycznie lepiej niewiele dołożyć do BMW czy Lexusa . Z drugiej strony jak cena jest juz w granicach 200 000 pln to przechodzimy na inny poziom .

Ciekawe jak będzie wyglądała oferta na nowe Volvo XC 60

Cena to 220 kpln. Co do nowego Volvo XC60, to raczej będzie tańsze od Edga, choć jest też mniejsze. Moim zdaniem Ford za mało reklamuje Edga, ludzie nie mają świadomości, że jest takie auto. Ich wiedza kończy się na poziomie - suv Forda, to Kuga.

Co do Forestera, to nie mówię, że akurat Edge jest lepszy, czy gorszy, ale ostatni Forester, to nie jest chyba za bardzo udane auto (problemy z palącymi się sprzęgłami). Pomijam też fakt wyglądu, który jest moim zdaniem lekko nie na czasie. Środek także raczej odstaje od konkurencji na niekorzyść.

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... ostatni Forester, to nie jest chyba za bardzo udane auto (problemy z palącymi się sprzęgłami)

Na poczatku byl taki problem w tych Foresterach z silnikami diesla. Oni nadal tego nie rozwiazali, czy to juz nowa przypadlosc ? :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na poczatku byl taki problem w tych Foresterach z silnikami diesla. Oni nadal tego nie rozwiazali, czy to juz nowa przypadlosc ? :)

To chyba przedostatni?

To byla przypadłość III gen do końca 2010 r.

Potem juz ok.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cena to 220 kpln. Co do nowego Volvo XC60, to raczej będzie tańsze od Edga, choć jest też mniejsze. Moim zdaniem Ford za mało reklamuje Edga, ludzie nie mają świadomości, że jest takie auto. Ich wiedza kończy się na poziomie - suv Forda, to Kuga.

Co do Forestera, to nie mówię, że akurat Edge jest lepszy, czy gorszy, ale ostatni Forester, to nie jest chyba za bardzo udane auto (problemy z palącymi się sprzęgłami). Pomijam też fakt wyglądu, który jest moim zdaniem lekko nie na czasie. Środek także raczej odstaje od konkurencji na niekorzyść.

Po co czekać na cennik XC60, skoro XC90 jest takie konkretne.

2.0 TDI FWD w przyzwoitym wypasie za 220 000 kupisz, to samo 4WD, 7 osobowe za 250 000 bez łaski:

http://otomoto.pl/oferta/volvo-xc-90-d4-190km-aut-geatronic-kinetic-fabrycznie-nowy-ID6ythVb.html#063be2b937

 

Nie mówię oczywiście o full opcji, którą mozesz i za 400 000 skonfigurować. Ale już taka przykładowa wklejona w linku powyżej moim zdaniem wnętrzem, wypasem, jakością odjeżdza od forda Edge.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W szwedzkiej gazecie motoryzacyjnej ktora czytalem ,porownywali awaryjnosc Suvow, XC90 zajelo chyba przedostatnie miejsce na jakies 40 modeli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten najnowszy model był już zestawiany w rankingach awaryjności? Nawet jeśli, mnie na nowy nie stać, ale ludzie, którzy kupują nowe auta za +200 000 zł to, z tego co można wyczytać (również tutaj) liczy sie jak najdłuższa, jak najmniej limitowana gwarancja, a problemy zdarzają się z nowymi beemkami, mercami itd.

 

Gdzieś wyczytałem:

Kupując Volvo w cenie mamy 3 lata przeglądów (ograniczone przebiegiem 100 000 km). Dodatkowo przez 10 lat nie martwimy się o system On Call jak i aktualizacje nawigacji. Takich pakietów próżno szukać u konkurentów – owszem, pojawiają się, ale… za dodatkową opłatą.

Gwarancję można jeszcze przedłużyć.

 

W BMW np. można dokupić serwis all inclusive na 6 lat lub 200 000 km. Tylko jeśli zestawimy odpowiednie BMW, Audi, Merc mocno doposażone vs. mocno doposażone Volvo to wychodzi jakieś 30-50 000 zł w kieszeni. Nie wiem czy to ma duże znaczenie dla kogoś kto kupuje auto w tym wypadku za +300 000 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba przedostatni?

To byla przypadłość III gen do końca 2010 r.

Potem juz ok.

Dokladnie ten model mialem na mysli. Z wypowiedzi kolegi osiem wynika jednak, ze IV generacja ma tez ten problem, tak jakby nie wyciagneli wnioskow po wpadce z III generacja. Trudno mi tez powiedziec, zeby byl to bardzo nieudany samochod, bo pomimo ze byl to chyby najbardziej plastikowy i zaliczyl chyba najwiecej usterek sposrod moich samochodow to jednak nigdy mnie do siebie nie zniechecil :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu w Szwecji jest ´dosyc popularny i sporo klientow jest najzwyczajniej niezadowolonych z czesto wystepujacych usterek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co czekać na cennik XC60, skoro XC90 jest takie konkretne.

2.0 TDI FWD w przyzwoitym wypasie za 220 000 kupisz, to samo 4WD, 7 osobowe za 250 000 bez łaski:

http://otomoto.pl/oferta/volvo-xc-90-d4-190km-aut-geatronic-kinetic-fabrycznie-nowy-ID6ythVb.html#063be2b937

 

Nie mówię oczywiście o full opcji, którą mozesz i za 400 000 skonfigurować. Ale już taka przykładowa wklejona w linku powyżej moim zdaniem wnętrzem, wypasem, jakością odjeżdza od forda Edge.

To gdzie przy tej cenie Ford EDGE .


Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu w Szwecji jest ´dosyc popularny i sporo klientow jest najzwyczajniej niezadowolonych z czesto wystepujacych usterek.

czytałem już o chorobach wieku dziecięcego nowych volvo S/v 90, XC90, głównie chodzi o elektroniczne gażdżety, na pewno zniechęca i psuje odbiór użytkownikowi w takiej cenie. Wszystkie silniki R4 w tych modelach to też zupełnie nowe konstrukcje, czas pokaże jaka awaryjność. Techonologicznie to cykająca bomba :) Z drugiej strony silnik własnej konstrukcji D5 5 cyl 2.4 diesel, był w swoich czasach równie nowoczesny co konkurencja i należy do najtrwalszych współczesnych diesli. Nie brakuje jeżdżących aut z przbiegiem >700 000 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co porównywać pięciocylindrowca 2,4 D5 (R5) do wyżyłowanych turbokosiarek 2.0 R4.

Patrząc na nowe silniki podporządkowane ekozboczeńcom, to nie wróżę tym silnikom dlugiej kariery. Powiem na swoim przykładzie. Byłem do niedawna szczęśliwym posiadaczem Mondeo MK4 2,5 T (5 cyl w rzędzie od Volvo). Silnik absolutnie genialny o pięknym brzmieniu, bezproblemowy i z fajną mocą ok 300 KM. Miał nalot w momencie sprzedaży 196 kkm i nic. Od niedawna mam 1,5 EB w Mondeo i jak słucham tego silnika, to mam wrażenie, że to są jego ostatnie chwile, a auto ma 16 kkm nalotu :) O elektronice w nowym MK5, nie będę wspominał przez grzeczność dla Forda.

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki - pamiętajcie jednak że NX, Forester, Tiguan - to auta klasę (wymiarową) niżej - ich ceny porównujcie z Kugą. Edge ma 2850 rozstawu osi - to duże auto, niezależnie od tego jakie się wydaje gołym okiem. 

Ja tam krucjaty pro fordowej nie chcę prowadzić - ale za 166 000 w tej najsłabszej wersji jest nienajgorzej wyposażony i zapewne wycisnąć da się jakiś rabat. 

A taniej - każdy chce taniej ;) Faktem jest na pewno to, że ludzie nie są bo i czemu by mieli być - przyzwyczajeni do płacenia za forda takiej kasy. Z drugiej strony nikogo nie dziwi wysoka cena NX 2.0 turbo z prehistoryczną skrzynią i plastikami rodem z Aurisa.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki - pamiętajcie jednak że NX, Forester, Tiguan - to auta klasę (wymiarową) niżej - ich ceny porównujcie z Kugą. Edge ma 2850 rozstawu osi - to duże auto, niezależnie od tego jakie się wydaje gołym okiem. 

Ja tam krucjaty pro fordowej nie chcę prowadzić - ale za 166 000 w tej najsłabszej wersji jest nienajgorzej wyposażony i zapewne wycisnąć da się jakiś rabat. 

A taniej - każdy chce taniej ;) Faktem jest na pewno to, że ludzie nie są bo i czemu by mieli być - przyzwyczajeni do płacenia za forda takiej kasy. Z drugiej strony nikogo nie dziwi wysoka cena NX 2.0 turbo z prehistoryczną skrzynią i plastikami rodem z Aurisa.....

Zgadza się. NX to tak naprawdę RAV 4. Ludzie w głowach zakorzenione mają, że 170 kpln za Forda - o to to nie..Ale za VW? - czemu nie. Poza tym Edge to konkurent dla Touarega, a tutaj na tle VW, to jego cena już można powiedzieć, że jest okazją. Do tego nie ma wyglądu czołgu i jeździ naprawdę wzorowo jak na takie auto. Ja z racji posiadanie już n-tego Forda, często bywam w salonie i mogę sobie pozwolić na więcej niż przeciętny klient, i stwierdzam jednoznacznie,  że Edge jeździ naprawdę dobrze. Chociażby za to można już zapłacić przynajmniej część ceny.

Musze także przyznać, że np Skoda Kodiaq również budzi moje zainteresowanie i jest ciekawym autem. W przyszłym roku mają wprowadzić mocniejsze silniki do Kodiaqa.

Ciekawe kiedy Ford pokapuje, że można by trochę uatrakcyjnić ofertę silnikową Edga w Europie. W US silniki są naprawdę dużo ciekawsze. W ogóle, aż dziw bierze, że marka, która ma tak szeroką gamę modelową (mówię o Fordzie) i w dobie szału na suvy weszła z nimi tak późno do Europy i z tak wąską ofertą.

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki - pamiętajcie jednak że NX, Forester, Tiguan - to auta klasę (wymiarową) niżej - ich ceny porównujcie z Kugą. Edge ma 2850 rozstawu osi - to duże auto, niezależnie od tego jakie się wydaje gołym okiem. 

Ja tam krucjaty pro fordowej nie chcę prowadzić - ale za 166 000 w tej najsłabszej wersji jest nienajgorzej wyposażony i zapewne wycisnąć da się jakiś rabat. 

A taniej - każdy chce taniej ;) Faktem jest na pewno to, że ludzie nie są bo i czemu by mieli być - przyzwyczajeni do płacenia za forda takiej kasy. Z drugiej strony nikogo nie dziwi wysoka cena NX 2.0 turbo z prehistoryczną skrzynią i plastikami rodem z Aurisa.....

Co mnie najbardziej dziwi w cenach aut nowych to kwoty za dodatki do aut premium i często ich "ubogi" jak na cenę wyjściową wypas. I ludzie za to płacą, bo widać jaka jest oferta aut używanych.

 

Już nie raz tu pisałem. + 200 000 zł za dodatki do ceny wyjściowej to nie problem. Możliwe jest skonfigurowanie np. takiej 520d indyvidual ze wszystkim co możliwe w cenie wyższej niż bazowa 730d.

Zgadza się. NX to tak naprawdę RAV 4. Ludzie w głowach zakorzenione mają, że 170 kpln za Forda - o to to nie..Ale za VW? - czemu nie. Poza tym Edge to konkurent dla Touarega, a tutaj na tle VW, to jego cena już można powiedzieć, że jest okazją. Do tego nie ma wyglądu czołgu i jeździ naprawdę wzorowo jak na takie auto. Ja z racji posiadanie już n-tego Forda, często bywam w salonie i mogę sobie pozwolić na więcej niż przeciętny klient, i stwierdzam jednoznacznie, że że Edge jeździ naprawdę dobrze. Chociażby za to można już zapłacić przynajmniej część ceny.

Nie powiedziałbym, że Touarega - nie ten level techniczny i jakościowy, tzn. rozwiązania typu dostępne silniki V8, V10, czy W12, pneumatyczne zawieszenie, znacznie lepsze materiały, włączając np. naturalne drewno itd. Edge moim zdaniem to taki trochę pomiędzy klasami, coś jak Kodiaq - do Touarega daleko, od Tiguana wyraźnie większy, ale jakościowo (szlachetność wnętrza) nie koniecznie lepszy.

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osiem - no tak - trzeba porównywać auta klasami. Wiadomo, że te klay sa ostatnio trochę pomieszane - ale Edge  -ewidentnie do porównania pasuje bardziej do dużych suwów a nie kompakcików z jakimi koledzy zestawiali to auto - a tam będzie dopiero widać, że nie jest on aż tak drogi. 

Stary Wilku - pełna zgoda. Często absurdalne kwoty za pierdołki lub pakiety - masz coś co chciałeś z czymś co ci koło kufra lata.... 

Niektórych japończyków prawie w ogóle nie doposażysz. Masz np  4 poziomy wyposażenia i dokupić możesz hak i szyberdach ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak na marginesie, to kiedy nowe XC60 pokażą, wiosna 2017? Ceny dodatków i opcji najlepiej jest przemilczeć. Podwojenie wartości nawet średniej klasy auta to żaden "wyczyn" niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.