Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Klod100

Witam wszystkich klubowiczów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Po kilku tygodniach codziennego czytania forum, na które zawitałem poszukując informacji na temat mojej ulubionej firmy jaką jest Omega, ośmielam się napisać swój pierwszy post.

Mieszkam w Gdańsku, mam 33 lata i pracuję w branży morskiej, jestem łysy ( no prawie ) i jeżdżę BMW :) . Wiem że to takie typowe i powiniem jeszce nosić złotego Rolexa itd. ale po prostu cenię sobie perfekcyjnie działajęce mechanizmy i piękne przedmioty, no i Rolexa obiecałem sobie na 40-ste urodziny - koniecznie Submarinera.

A na codzień używam Omegi - oczywiście Seamaster :)

Bardzo długo zbierałem się z tym postem, ale w końcu chcę przestać biernie czytać Forum i wtrącić swoje 3 grosze tu i tam.

Musze przyznać, że wciągneły mnie Wasze dyskusje i w trakcie czytania postów na forum poszerzyły się moje horyzonty wiedzy o czasomierzach (przy okazji zachorowałem na JLC Master).

Pozdrawiam wszystkich uczestników Fotum i miłośników zegarków.

 

Na koniec jeszce naprędce zrobione zdjęcie mojej aktualnej kolekcji.

 

img1863a9xu.th.jpg


_________
Klaudiusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No Panie dziejku, witamy serdecznie :) Piękna kolekcja! Późne rokokoko :)

 

Marcin


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękna kolekcja. :shock:

Witamy.

 

jestem łysy ( no prawie ) i jeżdżę BMW

 

Jeśli w bagażniku nie ma kija baseball'owego to wszystko z Tobą ok.

8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piękna kolekcja! Późne rokokoko :)

 

Marcin