Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość Jagoda

zegarek do garnituru do 3 000 PLN

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Jagoda

Witam serdecznie,

chciałabym kupić ładny, funkcjonalny zegarek jako prezent dla Narzeczonego. Zegarek powinien być na skórzanym pasku, kolor brąz lub czarny, jeśli chodzi o firmę to powinna być w miarę znana, uważana za dobrą (bardzo dobrą).

Czy w tej cenie jestem w stanie kupić coś porządnego, ładnego i dobrej firmy ?? Podkreślam, że wogóle nie znam się na zegarkach więc będę wdzięczna za każdą wskazówkę !!

Mam możliwość zakupów w USA gdzie niektóre zegarki są tańsze.

Baardzo proszę o radę <_<

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jest cała masa podobnych wątków na forum. Kilka ostatnich:

do 5000

do 3000

Do 2000

epos_logo.jpg.8c112fd1fff37da5649af0cec7869bc5.jpg  Jak go nie lubić!

.................................................................
"Mieć rację to niewiele, nawet stary zepsuty zegar dwa razy na dobę ma rację. - Jean Cocteau
.................................................................

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Jagoda

powyższe wątki już przeczytałam i nie znalazłam tam nic ciekawego (głównie zegarki z okrągłą tarczą i chyba mniej znanych firm).

jeśli ma Ktoś jakieś propozycję to będę wdzięczna...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi