Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość m.mikulinski

Witam

Rekomendowane odpowiedzi

Gość m.mikulinski

Jestem studentem z Warszawy po dziadku zostało mi kilka zegarków, które leżały sobie gdzieś spokojnie w szufladzie. Jednak gdy trafiłem na to forum i zacząłem je przeglądać od razu je wyciągnąłem z szuflady i postanowiłem sobie że trochę je odkurzę :D Jak już wiedza o markach zegarków się poszerzyła bo prócz Omegi to nie znałem prawie żadnego innego producenta a w szczególności co to Delbana, Pallas itp. :oops: to kieszonkowa Omega po dziadku już jest w dobrych rękach zegarmistrza a w kolejce czeka Delbana, Pallas, pozłacany Poljot automatic (wcześniej też nie wiedziałem że jest pozłacany a tym bardziej automatyczny) oraz bliżej nie zidentyfikowany kieszonkowy PROPHETE. Na dodatek kupiłem już przez te kilka dni Atlantic Worldmaster. Chyba się uzależniłem :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj, wiedz, że Piotrek mówi prawdę! :D

 

 

Marcin


"Największą przyjemnością w posiadaniu psa jest to, że możesz się przed nim wygłupić, a on nie tylko, że się nie będzie śmiał, ale też zrobi z siebie głupka"

Samuel Butler

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Cześć. Powiedz gdzie studiujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość panikuj

Cześc! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema!!!


// Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość m.mikulinski

Studiuje na Wacie Wojskowa Akademia Techniczna na wydziale elektronika i telekomunikacja :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi