Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość Marcin99

Motocykle

Rekomendowane odpowiedzi

Pojedziesz, pojedziesz. Tylko nieraz tył Cię może wyprzedzić ;) Z tym że w kabrio wiąże się to ze znacznie mniejszymi konsekwencjami ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie osiągnąłem takiego poziomu umiejętności, żeby jechać bokiem motocyklem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety też nie, ale dać się da. Choć gdybym tylko chciał to też bym pojechał, pytanie tylko ile trwałaby rehabilitacja  :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę się wtrącę, pewno będą śmieszki-heheszki, ale co tam, od czegoś trzeba zacząć =)

 

post-69326-0-25593600-1454877949_thumb.jpg

 

Poprzedni sezon cały przelatany. 15KM, szatan =D był w górach, był nad morzem, tyłek bolał tylko trochę, gorzej z nogami. Na ten sezon będzie najprawdopodobniej też duke, tylko 390. Spędzam 90% jeżdżąc po mieście (Wrocław), więc nie potrzebuję niczego większego. Dzięki tłumikowi ludzie często zaczepiają i się pytają "panie, co to? Ile to ma pojemności? 500?" =D

Pierdek wywoływał często większą sensację niż jakieś kozackie maszyny. Nietypowe hulajnogi są spoko :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tam, tyle supermoto lata i ludzie żyją  :lol:  KTM bardzo fajny, on łapie się na kat B? Ja bym przygarnął 690supermoto, jest tak piekielnie paskudny, że aż piękny  :lol:  te 2 pionowe kominy :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tam, tyle supermoto lata i ludzie żyją  :lol:  KTM bardzo fajny, on łapie się na kat B? Ja bym przygarnął 690supermoto, jest tak piekielnie paskudny, że aż piękny  :lol:  te 2 pionowe kominy :rolleyes:

Si Senior. 125cm, 15KM. Ludzie się śmiali, bo mandat tym załapałem. Fajne to prawo, ale na początku byłem przerażony. Można mieć takiego pierda, bez żadnego kursu, czy nauki, a to maleństwo ze mną (183cm, 100kg) na płaskim 121km/h wyciągnął (z górki i za samochodem 132 =P ) Szybko się człowiek przyzwyczaja, ale na początku to śmierć w oczach =D

 

Kolega ma 640lc4 supermoto, ale to nie moja bajka. Dziwnie mi się siedzi, z kanapy zjeżdżam za każdym razem jak odkręcam manetkę, chce iść na koło prawie ciągle i bardzo agresywnie reaguje na dodanie gazu (cbr600 f4i jest jakaś taka łagodniejsza i przyjemniejsza, a ma 50 koni więcej) 

Edytowane przez Dandrax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do nauki 125 cm jest idealne. Ja też tak zaczynałem, no prawie, bo na bananowej MZ-ce 150 :)

 

Jeden cylinder zawsze będzie agresywniejszy od czwórki. Ale za to jaki KTM ma gang silnika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko trzeba zainwestować w fajny tłumik, bo te seryjne w KTM'ach (i nie tylko) są hmm ciche i takie wstydliwe. Do tego robią pyr pyr pyr, zamiast grrau grrau =D kiedyś się dziwiłem, po co ludzie przerabiają wydechy w maszynach, ale odkąd mam Pierda to stwierdzam, że głośny (w granicach przyzwoitości =P ) wydech to jednak bezpieczeństwo. Ludzie jak coś słyszą to stają się czujni i patrzą w lusterka. Pomocne w korkach.

 

Wydaje mi się, że kultura jazdy puszki-motocykle się poprawia w Polsce. Przez sezon zrobiłem prawie 8 tysięcy kilometrów, a takich przypadków chamskiego zajechania w stylu "ja stoję, to Ty też musisz stać" miałem dosłownie cztery.

 

125 są fajne i namawiam znajomych na to, ale mentalność jest jaka jest (bez 100 koni to nie ma jazdy, a po co 600cm, skoro można mieć litra w tej cenie) tylko w trasy to już jednak słabo bardzo, ale fun wielki. Po takiej wyprawie człowiek się czuje jak bohater =D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moja przygoda z moto skończyła się zanim się na dobrze zaczęła, za łebka simsony, komary, WSK, później kumpel poszedł w cross, kilka razy miałem okazje jechac CR250, coś ok 65KM z tego co wiem i 0/1 reakcja na gaz  :lol: motocykle zawsze będą mi się podobać ale zawsze znajdą się jakieś inne wydatki. Mi osobiście bardzo podoba sie dźwięk dużych 1 garówek, nie wiem jak teraz ale 690 z KTM dzierżył miano najmocniejszej jednogarówki na świecie, do czegoś to zobowiązuje 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I pozycję utrzymuje. Mało kto robi teraz 1-cylindrowce w takich pojemnościach i mocy. Albo się to kocha, albo nienawidzi, warczy, ryczy, trzęsie się i urywa głowę =D

Ja po pierwszej wywrotce na "motocyklu" (Aprilia rs50, 10KM) przez sześć lat nie wsiadłem na moto. W tym sezonie miałem lekkiego szlifa, ale nie odpuszczam. Już mnie nosi, od dwóch dni słonko i ciepło, chłopaki wyjechali na ulicę, a ja czekam do dziesiątego na wypłatę, żeby swojego doprowadzić do porządku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aktualnie jestem w Monachium, moto może nie tyle co latem ale już coś widać, za to wszystkie kabriolety z otwartymi dachami jeżdżą  :lol:

ale chyba nigdy mi sie jeszcze nie zdarzyło siedzieć w lutym na świeżym powietrzu w koszulce z krótkim rękawem i czuć jak słońce piecze w plecy.

Co do Monachium i moto - dla mnie najdziwniejsze jest to, że połowa moto to BMW GS, marka wiadomo ale po kiego czorta w mieście wielgaśne enduro  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pff, proste. Krawężniki, studzienki, kostka brukowa. To jest odpowiednik SUVa. Większość Range Roverów, G-klas i innych Jeepów jeździ tylko po mieście

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do KTMa bo bardzo fajne maszyny, miałem LC4 620 jako SM i naprawdę bardzo dobrze wspominam, notabene moje pierwsze moto. Dało się to ogarnąć tylko z rozwagą trzeba było kręcić manetką :) Na koło faktycznie idzie bez problemu, aż się wyrywa. Do miasta super pozycja, siedzi się wysoko wszystko widać, moto wąskie więc wszędzie się wciśnie, zawieszenie o sporym skoku więc dziury nie straszne. Większy problem przy dłuższych przelotach na trasie. Żona przez dwa sezony mialą Kawę 250 i zdarzało mi się nią śmigać, jak na miasto świetna maszyna, trochę trzeba było skrzynią powachlować, ale dało się dynamicznie jeździć, no i spalanie super.

DUKE 390 to świetny pomysł na miasto moim zdaniem. Dobrze że ich nie było jak żonie motor kupowaliśmy bo bym ciągle 390 ganiał po mieście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z gs i miastem to wiadomo, ale domyślam się że raczej chodzi o wypad na 3 pasmową autobahne, stabilność takiego kloca, szeroka kanapa itd. w korku między autami nie przejedziesz, za szerokie no i poręczność przy manewrowaniu przy prędkości bliskiej 0km/h też raczej znikoma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam 2 Motocykle 

zabawka - Yamaha Virago wersja Route 66 250 cc import z USA (89)

http://www.2040-motos.com/_content/cars/images/6/7106/001.jpg

 

i potwor - Suzuki Madura 1200cc import z USA (84) nazywam ja zielona zabka :D

http://s206.photobucket.com/user/madura_2007/media/S7300014.jpg.html

 

 

 

edit; moim celem jest Harley :D ale te sa mea drogie niestety 

Edytowane przez conrado86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe Duke'i są fajne i mało palą. Harleya mógłbym mieć, ale 883 Iron, albo forty-eight. A wracając do gieesów, jest we Wro pani, która lata chyba 650 z kuframi i przeciska się w korkach aż miło popatrzeć, tylko ciągle się zastanawiam jak się podpiera stojąc na światłach =D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

883 Iron super :) chętnie bym pojeździł tylko cena trochę wysoka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe Duke'i są fajne i mało palą. Harleya mógłbym mieć, ale 883 Iron, albo forty-eight. A wracając do gieesów, jest we Wro pani, która lata chyba 650 z kuframi i przeciska się w korkach aż miło popatrzeć, tylko ciągle się zastanawiam jak się podpiera stojąc na światłach =D

Kiedyś robili akcesoryjne, niższe kanapy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem 690smc i to był motocykl, na którym miałem najwięcej zabawy w swojej "karierze" na moto. MEGA!

 

Tapaltak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ilu tutaj jest kibiców speedwaya. Miałem podczas spotkania we Wrocławiu chłopaków wybadac ale czasu nie stało jakoś...


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękna pogoda dziś, modyfikacje prawie ukończone, więc polatane było - sezon rozpoczęty :)

 

20160327_150328.jpg
20160327_150336.jpg
 
I nowa czapeczka, bardziej wiosenna :)
20160327_150139.jpg
 

ALAMO napisał - każdy ma prywatne, wrodzone prawo do bycia idiotą...może o to prawo walczyć, do swej idiociej śmierci...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna SV-ka, gdyby przyszło mi kiedyś kupować moto to SV byłby brany pod uwagę, z tym wydechem Vka musi fajnie brzmieć ^_^

Pamiętam TL na jakichś luźnych wydechach, gdy jeszcze chodziłem do technikum. Grzmot jaki wydobywał się na wolnych obrotach i odbijał się od ścian budynków trząsł szybami w oknach, coś pięknego  :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaczynałem przygodę z moto właśnie od SV - super kółka!

SV033.jpg

 

Tapaltak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.