Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość Marcin99

Motocykle

Rekomendowane odpowiedzi

Tam jest chyba suche sprzęgło dlatego opinie motocyklistów przyzwyczajonych do mokrego i trochę innego działania przekładni są takie a nie inne.

Ja na razie że wszystkich motocykli którymi miałem okazję się przejechać (raptem kilka sztuk) najlepiej wspominam skrzynię i zmianę biegów w Royal-Enfildach.

Może to kwestia ich "nowości" w stosunku do innych motocykli z dużym już przebiegiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem Interceptorem 650, bardzo fajnie pracująca przekładnia, porównywalna kultura jak w nowych Hondach (w Hondzie trochę krótszy skok), ale sprzęgło chodziło odrobinę ciężkawo.

Ten nowy Classic 650 bardzo mi się podoba Szkoda, że taki ciężki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Stierlitz napisał(-a):

Jeździłem Interceptorem 650, bardzo fajnie pracująca przekładnia, porównywalna kultura jak w nowych Hondach (w Hondzie trochę krótszy skok), ale sprzęgło chodziło odrobinę ciężkawo.

Ten nowy Classic 650 bardzo mi się podoba emoji7.png Szkoda, że taki ciężki.

Ja w tym roku nie wyrobiłem się czasowo na 650'kę.

Będzie po co żyć do wiosny..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RE 650 jest na mojej krótkiej liście marzeń -  moim zdaniem porównywalny z W800 - przy różnicy 15kzł

 

najlepszy test, jaki znalazłem od jednego z najmądrzejszych dziennikarzy-inżyniera (moim zdaniem): http://motocyklista.eu/portfolio/to-intercept-the-market/

też mam zamysł przetestować (po raz drugi) wiosną

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W800 jak dla mnie to golden standard w tej klasie motocykli, 2025 będzie ostatnim rocznikiem w EU. 

Wolałbym kupić 2-3letnią używkę niż nowego RE mimo całej sympatii jaką do nich mam. 

 

Piękny jest ten motur 

JYEYAK4KPLIPZFOELUYRXTENBM.jpg

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 8.12.2024 o 18:54, irekm napisał(-a):

W800 jak dla mnie to golden standard w tej klasie motocykli, 2025 będzie ostatnim rocznikiem w EU. 

Wolałbym kupić 2-3letnią używkę niż nowego RE mimo całej sympatii jaką do nich mam. 

 

Piękny jest ten motur  

Zgadzam się w 100%

tylko że na naszym podwórku ofert 2-3 letnich W800 od emerytów, którzy jeździli na niedzielne przejażdżki i im się już znudziło jest całe mnóstwo i nie wiadomo, który wybrać 🤥...

w Poznaniu w tym sezonie był 1 nowy, u jednego dealera (na Malcie) i to w najdalszym kącie salonu, i tylko do podziwiania...

To mnie trochę zasmuciłeś, że już kończą eksport do Europy,

pozostanie zatem silver standard z przyczyn niezależnych

Edytowane przez geniu_75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja się nie dziwię. Patrząc na ich cenę do jakości, a raczej coraz większego braku jakości w ktm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktm na pewno brak niezawodności, tak naprawdę nie mają dobrego silnika w chyba najbardziej popularnej grupie średnich pojemności, 790 z chorobami wieku dziecięcego długo sobie nie radził, niektórzy twierdzą, że jej rozwinięcie w 890 było jeszcze gorsze, wyżej już tylko killer w postaci super duka a poniżej mało przyjemne w swojej pracy jednocylindrowki

Nowy image 990 i 1390 mocno kontrowersyjny, sam miałem mieszane uczucia, gdy zobaczyłem je na zdjęciach, na żywo jednak petarda, jakościowo 990 wygląda zdecydowanie lepiej niż 790/890, niestety poszła za tym, imho, chorendalnie wysoka cena

Nie sądzę, że ktm padnie, raczej sprzedadzą "satelickie" marki a resztę przejmą  jakieś chinczyki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo 125 w ktm, bo te znam. Potężne gremliny w elektryce, często sypiące się zegary, uszkodzenia statorów, zawarte wałki. Podobnie w 390.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KTM po tym njusie może być super okazją, sam sie bardzo zastanawiam nad Adventure 1290 nie R 😁, zapomniałem jak sie nazywa, i mam nadzieję ze do wiosny jak sie mocno popoerdoli we firmie to dilerzy będą sie chcieli ich pozbyć za wszelką cenę. 

 

Domyślam sie że jak ktos chce niezawodności na bank, to w tej klasie bierze Hondę Afryka i Yamaha Super Tenere


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak z jakością, wiem, że swoim 08 690SMC zjechałem ponad 30tys mil i jedyną usterką poważniejszą była awaria pompy paliwa, także ja byłem zadowolony bardzo z nich.

 

z innej beczki, artykuł z rozpoczęcia sezonu 1989 zeskanowany z Młodego technika :D

Młody technik2_0001.jpg

Młody technik2_0002.jpg

Młody technik2_0003.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, wiek robi swoje.
Zszedłem o klasę niżej
 

20240315_121007.jpg


Grumpy old man...
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękny, 2020?


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :)

 

Mój jest z 2011 roku. To pierwszy wypusty W800 po 650 tkach malowany w zieleń butelkową. Potem były chyba bordo, czarny mat łącznie z silnikiem i wydechami, niebieskie itd.

 

Jak dla mnie ma wszystko co chciałem i jest lepszy od poprzednika 650 bo jest na wtrysku a nie na gaźniku, m lepszy alternator i rozrusznik, a nie kopkę, co moim zdaniem przy tej pojemności jest pomimo Vintage stylu lepszym rozwiązaniem. Cylindry są rozwiercone do pojemności 800 pozostał wstawiony katalizator. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, arre napisał(-a):

Niestety, wiek robi swoje.
Zszedłem o klasę niżej
 

20240315_121007.jpg

A tak z ciekawości, co było klasę wyżej? Bo nie bardzo rozumiem?

 

Vstrom bardzo fajny motor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, nav napisał(-a):

A tak z ciekawości, co było klasę wyżej? Bo nie bardzo rozumiem?

 

Vstrom bardzo fajny motor.

VFR1200X


Grumpy old man...
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, arre napisał(-a):

VFR1200X

Honda też fajna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, zadra napisał(-a):

Czy zmieniłeś na lepsze ?

Definitywnie na 80 kilogramów lżejsze.
Czy na lepsze? Niewiele silników może pobić hondowskie V4.
Na pewno nie 800-setka od Suzuki.

Edytowane przez arre

Grumpy old man...
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny! Taki by mi się przydał na rybki!

DL 650 się na dziury i błoto nie nadaje.

Edytowane przez markali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zimno, ale warto było;)20241231_144804.thumb.jpg.4ece409a1a2d8c70ec060abec872137c.jpg

20241231_144947.jpg

20241231_144903.jpg

20241231_144928.jpg


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.