Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

agrest123

Czy to podrobka?

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko do znawców. Ja wogole nie jestem w temacie. Czy to jest oryginalny zegarek? I drugie pytanie - nosilem go jakis czas działał. Po zostawieniu go na 2 dni przestał. potem na chwile ruszył... i znowu przestał. Po dlugim lezeniu nie dziala. Po kilku ruchach nim zaczyna mechanizm dzialac i slychac cykanie ale sekundnik nie rusza.

W czym rzecz. Moze mi ktos wyjasnic? jak dlugo muszialbym go ruszac by się "naładował" mechanizm? Ja jestem laikiem w tego typu zegarkach...

post-33884-0-88693300-1292317404_thumb.jpg

post-33884-0-49847500-1292317413_thumb.jpg

post-33884-0-01128700-1292317421_thumb.jpg

post-33884-0-19178800-1292317429_thumb.jpg

post-33884-0-98902700-1292317437_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

To podróbka.

Przestał chodzić, bo zegarki automatic mają pewną rezerwę chodu (przypuszczalnie ten ma w środku jakiś chiński mechanizm z rezerwą chodu niecałe 40h). Do pełnego naciągnięcia sprężyny potrzeba kilkaset obrotów wahnika, ale czy warto go rozruszać?

Moim zdaniem nadaje się tylko pod walec.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A jak go ruszyc? wyglad ma fajny... to go sobie zostawie a nie pod walec... :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ale to wstyd nosić podróbkę!

Chyba że idziesz coś majsterkować do garażu, jak nikt nie widzi :rolleyes:

Lubię divery, nie lubię chronografów.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

wyglad ma fajny... to go sobie zostawie a nie pod walec... :rolleyes:

Zobacz w salonie jakiegoś Longinesa z serii Master Collection, którego ta podróbka nieudolnie naśladuje, a zmienisz zdanie.

Mówię Ci, że nadaje się tylko pod walec.