Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

PustyRZE

HUBLOT Masterpiece MP-02 Key of Time

Rekomendowane odpowiedzi

Świetny, mnie również się podoba - nietuzinkowy i oryginalny. Koperta z tytanu z DLC, ciekawie zaprojektowany tourbillon. Coraz bardziej przekonuję się do Hublota i jego propozycji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tarcza to jest to to z przodu czy z góry?Do garnituru jak znalazł :)

Może i Hublot wyznacza jakiś kierunek ,ale mi z nim nie po drodze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niesamowity zegarek.

Jestem nowy w tematach zegarkowych, ale bardzo mi się podobają takie udziwnione konstrukcję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość McIntosh

Kompletnie nie moja bajka. Ja już chyba nigdy nie przekonam się do Hublot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Projekt mocno odjechany, gratuluję jest konkretny, w sumie chyba to tyle w temacie, resztę zweryfikuje rynek :)

 

PS

w sumie to 50 wariatów znajdzie się na pewno :)


(...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fajny ale, niestety na pierwszy rzut oka trąci concordem. Nawet kolory podobne. trochę zabrakło oryginalności jeśli mowa o kontekście, bo sam w sobie jest świetny!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękny! choć odczytywanie czasu trochę małoczytelne ze względu na rozmiary tarczy z godzinami. w pierwszym momencie w ogóle myślałem, że to "jednowskazówkowiec"- dopiero po chwili zauważyłem godzinową w okolicach 10 :)