Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Brał bym węgiel. Tiagra od 105 różni się tylko lekko cięższą korbą i

chyba ma jeden bieg mniej.

A jak zaczniesz rower rozbudowywać, to będziesz już miał węgiel.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A no właśnie bo ja spojrzałem na 30

Jeśli 50, to tymbardziej. Wegiel i 105

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, jeśli URC 30 vs CAAD12 105 to nie ma co porównywać i brać Cannona. Przy URC 50 można się zacząć zastanawiać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem specem od szos. Więc pewnie masz rację. Rozważam " na sucho "

W porównaniu tiagry do 105, to imo za jeden bieg więcej i lżejszą korbe, to nie warto dopłacać. Ale pewnie tu rację masz ty :)

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Różnic jest znacznie więcej, ale nie widzę sensu robić teraz wywodu jeśli nie wiem czy na temat. ;)

 

Gdyby to była Tiagra 4700 to ewentualnie można rozmawiać, ale pakowanie w 2016 roku do nowego roweru 4600 jest pomyłką. Przypomnę tylko, że 4600 nie jest kompatybilna z 4700 mimo tej samej liczby przełożeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam URC30, ale okazało się, że ma 560mm długości górnej rury, a to dla mnie chyba za dużo. Jeśli z bikefittingu wyjdzie zmiana roweru, to mam dylemat, bo węgiel, malowanie i sentyment przemawia za Kellys'sem, ale Cannondale też kusi.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obręcze mam REMERX Masterdisc, takie tylko były wtedy jak składałem rower.

 

NOTE 4

To nie są wcale takie złe obręcze. Klasa Axelrims, Accent, Rigida, - najlżejsze nie są, ale swoją wytrzymałość też mają, tragedii nie ma.

Brał bym węgiel. Tiagra od 105 różni się tylko lekko cięższą korbą i

chyba ma jeden bieg mniej.

A jak zaczniesz rower rozbudowywać, to będziesz już miał węgiel.

Jak zacznie rower rozbudowywać, to rame bedzie mógł mieć już do wymiany. Będziesz się ścigał i walczył o sekundy po minimum fałdach, - bierz karbon, chcesz rower  na lata - stal, ma być mega sztywno i na jakiś czas, - alu + HTII do tejże sztywności :)

 

Tiagra i 105? skąd to porównanie. Sora i Tiagra - już prędzej, chociaż i tu pojawiają się coraz większe różnice , bo Sora niewiele ewoluuje.

 

Nie jestem specem od szos. Więc pewnie masz rację. Rozważam " na sucho "

W porównaniu tiagry do 105, to imo za jeden bieg więcej i lżejszą korbe, to nie warto dopłacać. Ale pewnie tu rację masz ty :)

 

Właśnie ten jeden bieg więcej  jest tu często decydujący, zaś zrzucanie z wagi to częsty temat górali ambitnie podchodzących do tego co robią. Szosa w aspekcie czysto sportowym to zupełnie inny temat i w zależności od podejścia najdrobniejszy niuans może mieć tu znaczenie.

Edytowane przez kaido2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porównanie stąd, że kumpel zrobił 11 tysięcy na tiagrze 4700 od marca o sobie chwali strasznie.

Porównał 4700 do 105 Różnica w wadze była tylko na korbie i kasecie.

Co do ramy. Masz rację. Trochę nie przemyślałem tego co wczoraj napisałem.

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam URC30, ale okazało się, że ma 560mm długości górnej rury, a to dla mnie chyba za dużo. Jeśli z bikefittingu wyjdzie zmiana roweru, to mam dylemat, bo węgiel, malowanie i sentyment przemawia za Kellys'sem, ale Cannondale też kusi.

Kellysy mają dziwną geometrię z tą strasznie długą górną rurą. Cannondale ma bardzo klasyczną geometrię.

 

Jeśli masz możlwiość zmiany na CAAD12 105 to bym się nie zastanawiał. Frameset prawdopodobnie będzie lżejszy od Kellysa, a poziom osprzętu, w tym koła, półkę wyżej. Śmiem twierdzić, że komfort też może wzrosnąć dzięki sztycy 25,4 (w Kellysie grubaśna 31,8), w pełni karbonowemu widłowi i oponom 25mm. Z jednej strony masz topową ramę aluminiową, z drugiej w zasadzie nie wiadomo jaki karbon. Sugerując się ceną, pewnie z dolnej półki.

 

Masz tylko takie możliwości czy coś innego wchodzi w grę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porównanie stąd, że kumpel zrobił 11 tysięcy na tiagrze 4700 od marca o sobie chwali strasznie.

Porównał 4700 do 105 Różnica w wadze była tylko na korbie i kasecie.

Co do ramy. Masz rację. Trochę nie przemyślałem tego co wczoraj napisałem.

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Na Torneyu gdzieś od końca maja klikłem z 15 koła i też mogę sobie go chwalić strasznie, - co to ma do rzeczy? Mam starszą Tiagrę jeszcze 9s i np piasty są średnie jeżeli chodzi o kulanie( podejrzewam, że w tej materii raczej nic się nie zmieniło), ale żywotne, bo kilometraż ich to tak z 5x tyle co Twój kolega przejechał. Tiagra, a 105 to przedewszystkim różnica w materiałach, no też inne wykonanie co rzutuje na działanie, łatwość wyregulowania, same piasty kręca się i to nie tak jak Tiagry .  Mam też 105-kę ;) jeszcze starszą i ta to ma dopiero narobione - nie do zaje...chania :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do piast to nie mówię. On ma koła jakieś campagnolo

Mówię tylko o napędzie. Prserzutki, manetki, kaseta i korba.

Ale tak jak piszesz. Ja na tym nie jeździłem. Szosa, to nie moja dziedzina. Mogę się mylić. Powtarzam jego opinię.

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tyle mogę zamienić, co musiałbym sprzedać Kelly'ego i kupić Cannonka.

 

Wybór ograniczony, bo to zakup na lata i musi mi się podobać. (coś jak z żoną).


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zdjąłem przednie koło w celu wycentrowania i przy okazji je zważyłem, a więc w pełni "uzbrojone" waży 1,8kg. Nie wiem czy to dużo, czy mało, ale w ręce wydaje się leciutkie, a cały rower to niecałe 11kg.

 

NOTE 4


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem ile waży moje koło z całym majdanem. Może sprawdzę. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tyle mogę zamienić, co musiałbym sprzedać Kelly'ego i kupić Cannonka.

 

Wybór ograniczony, bo to zakup na lata i musi mi się podobać. (coś jak z żoną).

 

Jak się podoba CAAD to tak zrób. :) Myślę, że będziesz zadowolony, bo to świetny rower. Tylko tym razem dobry rozmiar, bo to podstawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się podona caad, to tylko brać.

I tak jak mówi kolega. Rozmiar.

Będziesz miał rower na wiele lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój trek waży 14.5 kg, lekka nadwaga

Koszyk i kokardki zdejmij. Odciążyć go

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A moje gt waży 11,5.

Gdybym dał opony zwijane, to bym jeszcze wagę poprawił :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wage roweru najlepiej zrzucac, zaczynajac od samego siebie. Czasami moze to byc nawet waga calego roweru albo i dwoch :)

Pozniej mozna myslec o tych gramach podczas konfiguracji osprzetu :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wage roweru najlepiej zrzucac, zaczynajac od samego siebie. Czasami moze to byc nawet waga calego roweru albo i dwoch :)

Pozniej mozna myslec o tych gramach podczas konfiguracji osprzetu :)

Liczę, że sama jazda pozwoli mi coś zrzucić. Póki co pewnie ważę 7 razy więcej niż rower

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.