Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Może kolega ze Szczecina? I ma na imię Krzysztof

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I co masz zamiar wybrac na 2017 rok ? :)

 

Chyba sztampowo bedzie i nudno  :(

 

Scott Addict SL z eTap, Cannon SuperSix Evo, Trek Emonda SLR, Spec Tarmac eTap... choć myślę o czymś ciekawym na zamówienie typu Festka  ;)

 

 

Di2 i ty to badziewiem nazywasz? ;) Wstydź się ;)

 

Szybkość działania jest świetna, ale precyzja... pozostawia wiele do życzenia w porównaniu do linkowych odpowiedników  ;)

 

 

Szef szefów ma inne wymagania niż my, małe człowieki... ;)

A na serio, to ten Ridley jest świetny. 

 

No rama jest ciekawa, pod względem sztywności, tłumienia drgań i wagi przebija bez problemu starego Addicta. Karbonowe Fulcrumy Quattro też są fajnie(szczególnie kwestia hamowania) choć ciężkie :(

A ja zapytam, co jest z nimi nie tak, że zmieniasz na nowy?

 

Nie zmianiam na nowy, kupuję trzeci. Wszystko z nimi ok ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to mnie nieźle zdziwiłeś, że di2 jest mało dokładnie :)

Opony zamówienie :

Maxxis crossmark 2.25, 60 tpi, exo, tubeless redy, zwijane.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to mnie nieźle zdziwiłeś, że di2 jest mało dokładnie :)

 

 

Na poczatku było ok, chodziło genialnie ale już po 6000km brakowało mozliwosci regulacji. O ile linką mozna wyregulowac przerzutkę bardzo dokładnie, o tyle Di2 gwarantuje Ci jedynie skok o 0,25mm ztcp. U mnie to 0,25mm okazało się za dużo :(

 

Ogromnym plusem jest "automatyczna" przednia przerzutka, gdy przerzucamy tył, pantograf przedniej przesuwa sie delikatnie, tak, aby nie ocierać o łańcuch. Bardzo wygodne rozwiązanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdza się że Di2 jest dosyć trudne do serwisowania ( ustawiania itd ) . Mało jest specjalistów którzy maja to opanowane.


Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam gdzie ja rowery składałem i serwisowałem zanim się sam za to wziąłem, to wiem, że robią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdza się że Di2 jest dosyć trudne do serwisowania ( ustawiania itd ) . Mało jest specjalistów którzy maja to opanowane.

 

Gdy jest nowe to nie ma problemu, problemy sie pojawiają wraz z użytkowaniem. Kontaktowałem się z serwisem Shimano u mnie i generalnie doradzono mi wymianę przerzutki i kontrolę haka. Jak mnie to będzie bardziej denerwowało to wymiana będzie pewnie konieczna ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8ce8b5265e4359a189bb62c1390c13b7.jpg

Sprawdź moją aktualną ofertę na: www.chroneo.pl 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karol - scena jak z jakiegoś horroru SF...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj identyczna trasa jak w zeszłym tyg. Bardzo sympatycznie się jechało. Tyle, że identyczna sytuacja z oponą. Przed rozpoczęciem jazdy sprawdziłem czy mam powietrze. Nie było tak źle. Profilaktycznie zatrzymałem się na stacji i po chwili zupełnie inna jazda. Rower sam szedł. Z każdym kilometrem czułem jak powietrze schodzi. I teraz pytanie, proszę mnie tylko nie wyśmiewać za zadawanie infantylnych pytani :), dętka do wymiany, czy mam po prostu za ciężką d*p... (waga 105 kg).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Profilaktycznie zatrzymałem się na stacji i po chwili zupełnie inna jazda. Rower sam szedł. Z każdym kilometrem czułem jak powietrze schodzi. I teraz pytanie, proszę mnie tylko nie wyśmiewać za zadawanie infantylnych pytani :), dętka do wymiany, czy mam po prostu za ciężką d*p... (waga 105 kg).

 

Dętka do wymiany z pewnością, pytanie czy nie złapałeś kapcia, bo miałeś za mało powietrza początkowo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak wolno ucieka, to stawiałbym na łączenie wentyla z dętką.

Do wymiany tak czy tak.

Kilogramy nie mają wpływu na szczelność dętki, chyba, że pęknie z powodu nadmiernego ciśnienia. Ale do tego musiałbyś jeszcze trochę przytyć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie koniecznie do wymiany. Można łatać. Mogło być za małe ciśnienie i dobiło ( będzie widać symetryczne cięcia na dętce), mogłeś przyciąć przy zakładaniu i w trasie poszło, a może po prostu na czymś przebiłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj spokój, dętka kosztuje grosze.

Warto męczyć się łataniem?

 

 

 

 

Jak ktoś lubi oglądać takie historyczne zdjęcia to proszę bardzo:

http://www.welovecycling.com/wide/2016/11/25/10-iconic-photographs-history-le-tour-de-france/

http://www.welovecycling.com/wide/2017/02/01/10-iconic-photographs-history-le-tour-de-france-vol-2/

Próbka:

Even-the-floods-wont-stop-them-.jpg

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ja łapałem po 8 kapci w dwa miesiące, to uważam, że warto łatać. :)

Ale teraz już się żegnam z dętkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba opony miałeś już na ukończeniu ;)

Ja zmianę dętki na nową w terenie uważam za normalną czynność, pewnie robiłem to już z 10 razy, przy przedniej nawet się nie brudząc.

Jedyny problem, to dopompować do sensownej wartości oponę szosową tą miniaturową pompeczką, którą wożę, z terenową jest łatwiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia świetne . A " break in a bistro " powala .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic z tych rzeczy, to był pierdzielony pech.., Raz w lesie były celowo wysypane pineski na trasach reszta to miasto, zawsze coś wbite. Raz na mieście wbił mi się kawałek metalu.... Tylko jedna sytuacja z dobiciem. To było na praktycznie nowych smart samach :)

Ja mam pompkę co2.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za uwagi. Wymieniam. Dzisiaj jeszcze testowałem patent reklamówka. Niestety żona nie wzięła dla mnie z biedry i posilkowalem się woreczkami sniadaniowymi. Generalnie dobry patent ale musi być grubsza warstwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wspomnienie lata.

 

5eb637dc5a5ec5ed0a0d440e3ddee905.jpg

 

 

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez macdanc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic z tych rzeczy, to był pierdzielony pech.., Raz w lesie były celowo wysypane pineski na trasach reszta to miasto, zawsze coś wbite. Raz na mieście wbił mi się kawałek metalu.... Tylko jedna sytuacja z dobiciem. To było na praktycznie nowych smart samach :)

Ja mam pompkę co2.

 

Smart Samy chyba maja 67EPI moze to jest problemem   ;) plus pech oczywiscie   :D

 

Aaaa jeszcze taki rower treningowy do poruszania sie w terenie:

post-31866-0-72471700-1486313661_thumb.jpg

Edytowane przez SzefSzefow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Felcik... ;)

Jakie heble i jaki napęd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładny osprzęt.

Miło zobaczyć jakąś mniej oklepaną markę. Ja z moim GT jestem chyba sam :) ty z feltem możliwe, że też :)

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.