Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, tak... dlatego nadal najlepsi jeżdzą na LW, które kupuja i uzywają z naklejkami sponsorów typu Zipp, Enve, Campa, Shimano   :rolleyes:   

 

Przykład? Poza dyskami w TT nie spotkałem się z tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koła DT Swiss nie mogą w żadnym aspekcie być potównywane nawet z starszą generacją Csmpy Bora którą używasz. Marka która produkuje świetne piasty i sxprychy nie ma własnej fabryki obręczy. Jezdzilem dwa sezony na rrc 680 porażka nie z tej ziemi finsiszem było wyrwanie nypla z obręczy. Z twoich fur Helium Sl miażdży :-)) zerknij na Campy Hyperion kultowe koła na wysokie góry. Ewentualnie nowe Bory 35 z szerszą obreczą. Jak bym miał plecić coś dpoza włoch to na pewno Reynolds lightweight nie odnalazł się w trendzie aero, nikt w Protourze nie jezdzi już na LW...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Road-Racing.pl 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przykład? Poza dyskami w TT nie spotkałem się z tym.

 

Najwiekszym przykładem był Armstrong :)

 

Postaram się poszukać zdjęć z TDF 2015 w archiwum  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pisałem, że LW są technologicznie naście lat do tyłu i wtedy to było często spotykane. W TDF 2015 nie chce mi się wierzyć. Czekam na fotki. :)

 

Z wyglądu są świetne, to fakt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koła DT Swiss nie mogą w żadnym aspekcie być potównywane nawet z starszą generacją Csmpy Bora którą używasz. Marka która produkuje świetne piasty i sxprychy nie ma własnej fabryki obręczy. Jezdzilem dwa sezony na rrc 680 porażka nie z tej ziemi finsiszem było wyrwanie nypla z obręczy. Z twoich fur Helium Sl miażdży :-)) zerknij na Campy Hyperion kultowe koła na wysokie góry. Ewentualnie nowe Bory 35 z szerszą obreczą. Jak bym miał plecić coś dpoza włoch to na pewno Reynolds lightweight nie odnalazł się w trendzie aero, nikt w Protourze nie jezdzi już na LW...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Moje RC46 były zdecydowanie sztywniejsze niz moje Bora, ale tłumienie drgań, szybkość rozpędzania (tu pewnie kwestia wagi) i w końcu siła hamowania - Campa jest górą   :)

 

Znajomy, który ma Reynoldsy 66mm dosłownie co 1000km wymienia łozyska   :( ale moze tak trafił.

Edit - głupoty plotę ma Corima, nie Reynoldsy  

 

Nie chcę typowego koła w góry. Chcę stożek do 40mm no i warunki są takie aby wagą zestawu oscylowała do koło 1000g i były sztywne.

 

BTW ile Twoje Helium wazy?

Dlatego pisałem, że LW są technologicznie naście lat do tyłu i wtedy to było często spotykane. W TDF 2015 nie chce mi się wierzyć. Czekam na fotki. :)

 

Z wyglądu są świetne, to fakt.

 

Owszem coraz ciszej jest o LW, co nie znaczy, że Obeymayery juz nie wymiatają  :)

 

Przejrze archiwum w wolnej chwilii i wrzucę  :)

Edytowane przez SzefSzefow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O kurde... Tak czytam... I wychodzi moja amatorszczyzna na temat szos... Wiedza tylko teoretyczna :) :) e mtb już trochę prakryki na średnim szczeblu mam.

Trzeba by założyć drugi temat: zawodowcy a my amatorzy zostajemy tu ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A niech i profesjonaliści zostaną. Czytając zawsze się czegoś uczysz. A przy okazji tworzy to ciekawy kontrast.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak... dlatego nadal najlepsi jeżdzą na LW, które kupuja i uzywają z naklejkami sponsorów typu Zipp, Enve, Campa, Shimano   :rolleyes:   

Opisujesz rzeczuwistośc tak jak to precyzjnie określił kolega Sirkozi lat 2000-2005.Lightweight produkuje bardzo jakościowe koła, które są cofniete technologicznie i to znacznie do światowej czołówki, którą dzis tworzy Campagnolo, Reynolds, Zipp, Enve. Od czasu wprowadzenia trenfu aero który diamteralnie zwiekszył tez sztywnośc karbonowych obręczy LW  z swoimi 21 milimetrami został  w tyle. Prosi oczekuja maksymalnej efektywności i bezpieczeństwa od koł. Podmuch  z boku na Lightweight miot na bank kolarzem. Piszę tu o tym co najbardziej niebezpieczne zjazd 60 km /h wyjeżdżasz  zza ściany drzew i bum.

Ligtwieght patrząc  z boku ma przekrój jak Mavic Cosmic sprzed 15 lat. Sama jakość nie wystarczy... To co mi sie  w LW podpoba to nazwy ich kół Autobahn ;-) Fernweg.;-) Troche lepiej odbierają je znający niemiecki ale i laikowi może sie spodobać

Edytowane przez Radical

Road-Racing.pl 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bagażnik bardzo dobra rzecz. Wozić rower w bagażniku jest dość upierdliwe... Jak z kołami to muszę siedzenia składać.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bagarznik bardzo dobra rzecz. Wozić rower w bagarzniku jest dość upierdliwe... Jak z kołami to muszę siedzenia składać.

 

Matko z córą!!! A może miałem napisać CUROM? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O cholera... Autokorekta mi błędy wrzuciła.... Już pokornie poprawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opisujesz rzeczuwistośc tak jak to precyzjnie określił kolega Sirkozi lat 2000-2005.Lightweight produkuje bardzo jakościowe koła, które są cofniete technologicznie i to znacznie do światowej czołówki, którą dzis tworzy Campagnolo, Reynolds, Zipp, Enve. Od czasu wprowadzenia trenfu aero który diamteralnie zwiekszył tez sztywnośc karbonowych obręczy LW  z swoimi 21 milimetrami został  w tyle. Prosi oczekuja maksymalnej efektywności i bezpieczeństwa od koł. Podmuch  z boku na Lightweight miot na bank kolarzem. Piszę tu o tym co najbardziej niebezpieczne zjazd 60 km /h wyjeżdżasz  zza ściany drzew i bum.

Ligtwieght patrząc  z boku ma przekrój jak Mavic Cosmic sprzed 15 lat. Sama jakość nie wystarczy... To co mi sie  w LW podpoba to nazwy ich kół Autobahn ;-) Fernweg.;-) Troche lepiej odbierają je znający niemiecki ale i laikowi może sie spodobać

 

Masz jakiegos linka do testów porównawczych oporów powietrza LW i reszty?   :)

Czasem problemy z utrzymaniem kierownicy przy wyzszych predkosciach i silniejszym bocznym wietrze miałem w przypadku RC46   :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dt Swiss seria RC jak widzisz u siebie to stara oparta na kształcie V obręczy seria. Poszukam ci czegos o LW i podrzuce opory to jedna drugie to stabilność na wiatrach. Fulcrum mój też nie powala jeśli chodzi o boczny wiatr 20 mm to dużo za mało.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Road-Racing.pl 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 Sama jakość nie wystarczy...

 

Z tą jakością to też podobno różnie bywa: https://masterbikepl.wordpress.com/2015/11/04/20-000-zlotych-badziewia/ Na żywo ich nigdy nie widziałem, więc sam nie mam na ten temat zdania.

 

To, że kolarzem miota na stożkach to jest fizyka i tego nie zmienisz. Możesz to minimalizować, np. przez wykorzystywany w nowoczesnych kołach profil 'U' (LW stosuje przestarzały profil 'V'). Czy ostatni wynalazek Zippa z obręczą o profilu, który bodajże nazwali zębami rekina. Druga sprawa, szerokość obręczy 20mm to, delikatnie mówiąc, pomysł przestarzały przy szeroko stosowanych oponach 25mm. Z punktu widzenia aerodynamiki najefektywniej jest kiedy obręcz ma szerokość zbliżoną do opony na niej osadzonej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porządny osprzęt :) Wygląda drogo. Ktoś kupi... Oby był zadowolony.

 

W końcu mogę kupić portki i bluzę na rower. Proszę Was o wsparcie.

@Kaido miałeś fajny pomysł z ciuchami z Decathlon. Tyle, że portki mi wykupili... A jedyny model, który zmieszcze na du... kosztuję ponad 200zł. W tej cenie mogę mieć coś innego, np. to

http://www.cycleshop.pl/rogelli-manzano-getry-rowerowe,id6517.html

http://www.cycleshop.pl/rogelli-fondo-zimowe-spodnie-rowerowe,id2901.html

 

Pytanie czy te spodnie są dobre/lepsze.

Z Decathlon mogę wyrwać coś takiego https://www.decathlon.pl/koszulka-dugi-rkaw-900-id_8343628.html. Myślę, że jest do dobry wybór.

 

Na sprzęcie już się jako tako znam. Jednak na ciuchach ni w ząb. Proszę podpowiedzcie czy to co wskazałem warto kupić. Zaproponujcie sami jakieś inne modele.

Ktoś coś podpowie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a taka troche polsko brzmiaca z nazwy firma Ursus to dobre koła robi ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dt Swiss seria RC jak widzisz u siebie to stara oparta na kształcie V obręczy seria. Poszukam ci czegos o LW i podrzuce opory to jedna drugie to stabilność na wiatrach. Fulcrum mój też nie powala jeśli chodzi o boczny wiatr 20 mm to dużo za mało.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Ok, będę wdzięczny  :)

 

 

Ktoś coś podpowie?

 

Rogelli to był zawsze w dobra budżetowa marka, jak jest teraz? Nie wiem  ;)

 

 

 

a taka troche polsko brzmiaca z nazwy firma Ursus to dobre koła robi ? :)

 

Trzeba się spytać ludzi z CCC  ;)

Słyszałem wiele różnych opinii, od hurraoptymistycznych po bardzo złe. Kup, zostań testerem   ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś coś podpowie?

Wieczorem po treningu, na spokojnie dobiorę Ci ubiór, bo trochę popłynąłeś.

 

Rogelli dobra rzecz, zarżnąłem gacie w pół roku. Nie czas je zabił, a przebieg 15kkm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wieczorem po treningu, na spokojnie dobiorę Ci ubiór, bo trochę popłynąłeś.

 

Rogelli dobra rzecz, zarżnąłem gacie w pół roku. Nie czas je zabił, a przebieg 15kkm.

Super! Czekam z niecierpliwością. Proszę od razu napisz co i dlaczego skopalem. Nowa wiedza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.