Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Recommended Posts

Tak, tak... dlatego nadal najlepsi jeżdzą na LW, które kupuja i uzywają z naklejkami sponsorów typu Zipp, Enve, Campa, Shimano   :rolleyes:   

 

Przykład? Poza dyskami w TT nie spotkałem się z tym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koła DT Swiss nie mogą w żadnym aspekcie być potównywane nawet z starszą generacją Csmpy Bora którą używasz. Marka która produkuje świetne piasty i sxprychy nie ma własnej fabryki obręczy. Jezdzilem dwa sezony na rrc 680 porażka nie z tej ziemi finsiszem było wyrwanie nypla z obręczy. Z twoich fur Helium Sl miażdży :-)) zerknij na Campy Hyperion kultowe koła na wysokie góry. Ewentualnie nowe Bory 35 z szerszą obreczą. Jak bym miał plecić coś dpoza włoch to na pewno Reynolds lightweight nie odnalazł się w trendzie aero, nikt w Protourze nie jezdzi już na LW...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Road-Racing.pl 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przykład? Poza dyskami w TT nie spotkałem się z tym.

 

Najwiekszym przykładem był Armstrong :)

 

Postaram się poszukać zdjęć z TDF 2015 w archiwum  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego pisałem, że LW są technologicznie naście lat do tyłu i wtedy to było często spotykane. W TDF 2015 nie chce mi się wierzyć. Czekam na fotki. :)

 

Z wyglądu są świetne, to fakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koła DT Swiss nie mogą w żadnym aspekcie być potównywane nawet z starszą generacją Csmpy Bora którą używasz. Marka która produkuje świetne piasty i sxprychy nie ma własnej fabryki obręczy. Jezdzilem dwa sezony na rrc 680 porażka nie z tej ziemi finsiszem było wyrwanie nypla z obręczy. Z twoich fur Helium Sl miażdży :-)) zerknij na Campy Hyperion kultowe koła na wysokie góry. Ewentualnie nowe Bory 35 z szerszą obreczą. Jak bym miał plecić coś dpoza włoch to na pewno Reynolds lightweight nie odnalazł się w trendzie aero, nikt w Protourze nie jezdzi już na LW...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Moje RC46 były zdecydowanie sztywniejsze niz moje Bora, ale tłumienie drgań, szybkość rozpędzania (tu pewnie kwestia wagi) i w końcu siła hamowania - Campa jest górą   :)

 

Znajomy, który ma Reynoldsy 66mm dosłownie co 1000km wymienia łozyska   :( ale moze tak trafił.

Edit - głupoty plotę ma Corima, nie Reynoldsy  

 

Nie chcę typowego koła w góry. Chcę stożek do 40mm no i warunki są takie aby wagą zestawu oscylowała do koło 1000g i były sztywne.

 

BTW ile Twoje Helium wazy?

Dlatego pisałem, że LW są technologicznie naście lat do tyłu i wtedy to było często spotykane. W TDF 2015 nie chce mi się wierzyć. Czekam na fotki. :)

 

Z wyglądu są świetne, to fakt.

 

Owszem coraz ciszej jest o LW, co nie znaczy, że Obeymayery juz nie wymiatają  :)

 

Przejrze archiwum w wolnej chwilii i wrzucę  :)

Edited by SzefSzefow

Share this post


Link to post
Share on other sites

O kurde... Tak czytam... I wychodzi moja amatorszczyzna na temat szos... Wiedza tylko teoretyczna :) :) e mtb już trochę prakryki na średnim szczeblu mam.

Trzeba by założyć drugi temat: zawodowcy a my amatorzy zostajemy tu ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A niech i profesjonaliści zostaną. Czytając zawsze się czegoś uczysz. A przy okazji tworzy to ciekawy kontrast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, tak... dlatego nadal najlepsi jeżdzą na LW, które kupuja i uzywają z naklejkami sponsorów typu Zipp, Enve, Campa, Shimano   :rolleyes:   

Opisujesz rzeczuwistośc tak jak to precyzjnie określił kolega Sirkozi lat 2000-2005.Lightweight produkuje bardzo jakościowe koła, które są cofniete technologicznie i to znacznie do światowej czołówki, którą dzis tworzy Campagnolo, Reynolds, Zipp, Enve. Od czasu wprowadzenia trenfu aero który diamteralnie zwiekszył tez sztywnośc karbonowych obręczy LW  z swoimi 21 milimetrami został  w tyle. Prosi oczekuja maksymalnej efektywności i bezpieczeństwa od koł. Podmuch  z boku na Lightweight miot na bank kolarzem. Piszę tu o tym co najbardziej niebezpieczne zjazd 60 km /h wyjeżdżasz  zza ściany drzew i bum.

Ligtwieght patrząc  z boku ma przekrój jak Mavic Cosmic sprzed 15 lat. Sama jakość nie wystarczy... To co mi sie  w LW podpoba to nazwy ich kół Autobahn ;-) Fernweg.;-) Troche lepiej odbierają je znający niemiecki ale i laikowi może sie spodobać

Edited by Radical

Road-Racing.pl 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bagażnik bardzo dobra rzecz. Wozić rower w bagażniku jest dość upierdliwe... Jak z kołami to muszę siedzenia składać.

Edited by egzo18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bagarznik bardzo dobra rzecz. Wozić rower w bagarzniku jest dość upierdliwe... Jak z kołami to muszę siedzenia składać.

 

Matko z córą!!! A może miałem napisać CUROM? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opisujesz rzeczuwistośc tak jak to precyzjnie określił kolega Sirkozi lat 2000-2005.Lightweight produkuje bardzo jakościowe koła, które są cofniete technologicznie i to znacznie do światowej czołówki, którą dzis tworzy Campagnolo, Reynolds, Zipp, Enve. Od czasu wprowadzenia trenfu aero który diamteralnie zwiekszył tez sztywnośc karbonowych obręczy LW  z swoimi 21 milimetrami został  w tyle. Prosi oczekuja maksymalnej efektywności i bezpieczeństwa od koł. Podmuch  z boku na Lightweight miot na bank kolarzem. Piszę tu o tym co najbardziej niebezpieczne zjazd 60 km /h wyjeżdżasz  zza ściany drzew i bum.

Ligtwieght patrząc  z boku ma przekrój jak Mavic Cosmic sprzed 15 lat. Sama jakość nie wystarczy... To co mi sie  w LW podpoba to nazwy ich kół Autobahn ;-) Fernweg.;-) Troche lepiej odbierają je znający niemiecki ale i laikowi może sie spodobać

 

Masz jakiegos linka do testów porównawczych oporów powietrza LW i reszty?   :)

Czasem problemy z utrzymaniem kierownicy przy wyzszych predkosciach i silniejszym bocznym wietrze miałem w przypadku RC46   :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dt Swiss seria RC jak widzisz u siebie to stara oparta na kształcie V obręczy seria. Poszukam ci czegos o LW i podrzuce opory to jedna drugie to stabilność na wiatrach. Fulcrum mój też nie powala jeśli chodzi o boczny wiatr 20 mm to dużo za mało.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Road-Racing.pl 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 Sama jakość nie wystarczy...

 

Z tą jakością to też podobno różnie bywa: https://masterbikepl.wordpress.com/2015/11/04/20-000-zlotych-badziewia/ Na żywo ich nigdy nie widziałem, więc sam nie mam na ten temat zdania.

 

To, że kolarzem miota na stożkach to jest fizyka i tego nie zmienisz. Możesz to minimalizować, np. przez wykorzystywany w nowoczesnych kołach profil 'U' (LW stosuje przestarzały profil 'V'). Czy ostatni wynalazek Zippa z obręczą o profilu, który bodajże nazwali zębami rekina. Druga sprawa, szerokość obręczy 20mm to, delikatnie mówiąc, pomysł przestarzały przy szeroko stosowanych oponach 25mm. Z punktu widzenia aerodynamiki najefektywniej jest kiedy obręcz ma szerokość zbliżoną do opony na niej osadzonej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porządny osprzęt :) Wygląda drogo. Ktoś kupi... Oby był zadowolony.

 

W końcu mogę kupić portki i bluzę na rower. Proszę Was o wsparcie.

@Kaido miałeś fajny pomysł z ciuchami z Decathlon. Tyle, że portki mi wykupili... A jedyny model, który zmieszcze na du... kosztuję ponad 200zł. W tej cenie mogę mieć coś innego, np. to

http://www.cycleshop.pl/rogelli-manzano-getry-rowerowe,id6517.html

http://www.cycleshop.pl/rogelli-fondo-zimowe-spodnie-rowerowe,id2901.html

 

Pytanie czy te spodnie są dobre/lepsze.

Z Decathlon mogę wyrwać coś takiego https://www.decathlon.pl/koszulka-dugi-rkaw-900-id_8343628.html. Myślę, że jest do dobry wybór.

 

Na sprzęcie już się jako tako znam. Jednak na ciuchach ni w ząb. Proszę podpowiedzcie czy to co wskazałem warto kupić. Zaproponujcie sami jakieś inne modele.

Ktoś coś podpowie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dt Swiss seria RC jak widzisz u siebie to stara oparta na kształcie V obręczy seria. Poszukam ci czegos o LW i podrzuce opory to jedna drugie to stabilność na wiatrach. Fulcrum mój też nie powala jeśli chodzi o boczny wiatr 20 mm to dużo za mało.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Ok, będę wdzięczny  :)

 

 

Ktoś coś podpowie?

 

Rogelli to był zawsze w dobra budżetowa marka, jak jest teraz? Nie wiem  ;)

 

 

 

a taka troche polsko brzmiaca z nazwy firma Ursus to dobre koła robi ? :)

 

Trzeba się spytać ludzi z CCC  ;)

Słyszałem wiele różnych opinii, od hurraoptymistycznych po bardzo złe. Kup, zostań testerem   ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktoś coś podpowie?

Wieczorem po treningu, na spokojnie dobiorę Ci ubiór, bo trochę popłynąłeś.

 

Rogelli dobra rzecz, zarżnąłem gacie w pół roku. Nie czas je zabił, a przebieg 15kkm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wieczorem po treningu, na spokojnie dobiorę Ci ubiór, bo trochę popłynąłeś.

 

Rogelli dobra rzecz, zarżnąłem gacie w pół roku. Nie czas je zabił, a przebieg 15kkm.

Super! Czekam z niecierpliwością. Proszę od razu napisz co i dlaczego skopalem. Nowa wiedza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.