Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Nie trzymaj nas w niepewności. Opowiadaj ze szczegółami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:)

Bazą będzie rama accent apex, z dedykowanym karbonowo aluminiowym widelcem. Napęd, to będzie pełna tiagra 2x10, heble też. Koła... Jeszcze nie wiem, ale możliwie mocne i nie za drogie, koniecznie tubeless ready ( pewnie coś ze stajni dt swiss) .

Oczywiście będzie to składak samoróbka. Projekt będzie trwał dość długo... Na takiej samej zasadzie jak składałem GT. :)

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ooo... Jeszcze nie wiem... Przy składaniu to cena wychodzi na końcu :)

Ale myślę, że w 3,5 k się zamieszczę jak mnie fantazja nie poniesie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli niezle, jak sie zmiescisz w budzecie i zlozysz tak jak chcesz to szacun :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Relacja na bieżąco @egzo.

Ja patrzyłem na ramę Accent Peak aby złożyć XC

 

W niedziele wymieniłem detke w swoim. Wczoraj fajnie się jechało a dzisiaj rano znowu zacząłem czuć to bicie. Nie jest to przypadkiem problem z oponą? Może w jakiejś części jest słabsza i ja dętka wypycha. W niedziele dobie i dętka poszła. Jak sądzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzeba sprawdzić czy obręcz nie ma bicia, najlepiej byłoby bez opony. Może być tak jak u kumpla, obręcz prosta a opona zwichrowana 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obręcz sprawdzałem - na szybko - wydaje się prosta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Accent Peak, to fajna rama.

A opona? Opona potrafi cuda robić.

Zrobiłem na szybko przegląd stosownych kół... I tak jak w mtb, 1000 zł za komplet i będą koła pod bezdętkę na maszynach

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Relacja na bieżąco @egzo.

Ja patrzyłem na ramę Accent Peak aby złożyć XC

 

W niedziele wymieniłem detke w swoim. Wczoraj fajnie się jechało a dzisiaj rano znowu zacząłem czuć to bicie. Nie jest to przypadkiem problem z oponą? Może w jakiejś części jest słabsza i ja dętka wypycha. W niedziele dobie i dętka poszła. Jak sądzicie?

Masz ewidentnie oponę do wymiany. Puścił oplot wewnątrz najprawdopodobniej po dobiciu.

:)

Bazą będzie rama accent apex, z dedykowanym karbonowo aluminiowym widelcem. Napęd, to będzie pełna tiagra 2x10, heble też. Koła... Jeszcze nie wiem, ale możliwie mocne i nie za drogie, koniecznie tubeless ready ( pewnie coś ze stajni dt swiss) .

Oczywiście będzie to składak samoróbka. Projekt będzie trwał dość długo... Na takiej samej zasadzie jak składałem GT. :)

W szosie, gdzie nieraz łapie się kapcie za kapciem? Właśnie z tego powodu nadal jestem fanem zwijanych opon, szybka akcja bez łyżek i  wracam do gry. Można i na szytkach jak już chcesz szaleć np z tirami po krajówkach, bo po dziurach to też średnie ryzyko no i zabawy więcej z wymianą, ale niektórzy tak jeżdżą i nawet nie narzekają.

 

Jestem ciekaw jak taki tubeless zachowuje się przy 9 barach np przy dobijaniu na dziurach. Kiedyś do dętek wlałem mleko i przy 6 barach  nie radziło sobie, a dziurka to zaledwie nakłucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opony juz szukam. Wiem, że zwijania. Ale dalej nic. Codziennie robie min. 10km po asfalcie. A w weekend teren. Ale raczej ścieżki niż typowy teren z błotem. Jakieś gorki na wyjezdzonych przez lesnika drogach. Podpowiecie coś? Sam wieczorem coś poczytam.

Edytowane przez suqub

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opony oczywiście pójdą zwijane, tubeless ready, identyczny system co mam w GT... I tak jak w mtb dętką w zapisie w plecaku

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eeeee tam w plecaku. Profesjonalnie przewies sobie przez ramie  :)

 

Mial byc Canyon, ale chyba wyszlo CANYenne z donica  :)

post-60090-0-49544100-1490693582_thumb.jpg


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna maszyna. Tą w tle przyjeżdżasz na zawody?

Edytowane przez suqub

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opony juz szukam. Wiem, że zwijania. Ale dalej nic. Codziennie robie min. 10km po asfalcie. A w weekend teren. Ale raczej ścieżki niż typowy teren z błotem. Jakieś gorki na wyjezdzonych przez lesnika drogach. Podpowiecie coś? Sam wieczorem coś poczytam.

Wybierz coś z Conti, łatwo się zakłada nawet samymi palcami, ale.... Na takie trasy zimówka używam Vittoria Journalertech 38c i już dawno zapomniałem o czymś takim jak kapeć, a to z uwagi na wkładkę antyprzebiciową. fakt jest to drutówka i bez łyżek nawet do niej nie podchodź, ale właśnie ten komfort , że z butelka w oponie kapcia nie złapiesz, no i profil który sprawdza się elegancko jak i na asfalcie tak i na lodzie.

Jednak w przypadku szos(  standard 700x23c)

 

Opony oczywiście pójdą zwijane, tubeless ready, identyczny system co mam w GT... I tak jak w mtb dętką w zapisie w plecaku

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Do amatorskiej jazdy tylko zwijane + dętka, chyba  że jedzie na kole samochód serwisowy. Tubellesy MTB to nie to co szosowe, które z uwagi ciśnień muszą być jeszcze bardziej spasowane. Nie chce pisać jak to się masakrycznie zakłada a zwłaszcza w spartańskich warunkach daleko od domu. Rower stricte szosowy = więcej defektów, dlatego lekki zestaw klasyczna zwijanka plus dętka, eliminuje wiele kłopotów i nerwów, a także gratów w plecaku. Opona + dętka wcale nie musi być gorsza, wszystko zależy jakie opony wybierzesz. Jest jeszcze szytka, ale tak jak napisałem wyżej są większe kłopoty, jednak na kapciu w tym przypadku można dojechać do domu.

 

Koła... jeżeli chodzi o szosowe i DT nie polecam, ale jak już chcesz firmowo to np takie Fulcrumy na maszynach ( ot mogą być tanie 4.5) spełnią wiele oczekiwań na początku zabawy. Są dosyć odporne na "polskie drogi" pomimo małej wagi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat kół, to jeszcze temat odległy. :)

Fulcruma też pod uwagę biorę. Najpierw rama i widelc

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eeeee tam w plecaku. Profesjonalnie przewies sobie przez ramie  :)

 

Mial byc Canyon, ale chyba wyszlo CANYenne z donica  :)

attachicon.gifIMG_20170327_1930041.jpg

 

No fajny masz rower ;)

 

IMG_1511.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koła wstępnie wybrane.

Fulcrum Racing 5 lg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ratunku!!! Opona ewidentnie do zmiany. Lekko nad krawędzią obręczy jest dziura w oponie... I tam wyszła dętka. Muszę kupić nową, a od wyboru i samych rozmiarów głowa mi pęka... Stara opona ma rozmiar 40x622, według ETRTO.  Ciężko znaleźć jakąś sensowną oponę o identycznym rozmiarze. Wiem, że nie musi być identyczny rozmiar aby pasowała w obręcz. Możecie coś podpowiedzieć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

26 cali i gruba nie wiem ile pewnie jakieś 1,6 lub coś podobnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matoko jedyna.... 28 oczywiście. Rozmiar mi się po pierniczył

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś poszukam. Dzięki. Zmieniać od razu dwie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.