Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Kaido dobrze mówi. Używany karbon, to jest ryzyko.

 

 

Przeprowadzam remont bardzo starej klasycznej szosy... Będą fajne fotki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Bo pierwsza lepsza dziura i możesz zostać w najlepszym wypadku bez zębów, chyba że wymienisz klej w mufach i solidnie przetestujesz ramę, a to jest mało opłacalne nie mówiąc już o miejscu gdzie można sprawdzić taka ramę. Inna sprawa, nie dałbym za ten rower takiej kasy. Za podobny na którym nie strach zap..ć, na konkretnej ramie i nie dość, że lepszym to i nowocześniejszym osprzęcie dałem 5 stów.

@kaido2, ale ty swoje wynalazki id diable dostajesz Nikt za taką cenę by ich nie miał.

 

Przeprowadzam remont bardzo starej klasycznej szosy... Będą fajne fotki :)

Czekamy.

 

Koło zamówione w tyg. powinno byc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rama i widelec po czyszczeniu i malowaniu podkładem.

d204ba72b4aca75743043cd3538f3bcc.jpg

 

Rowerek ma napęd 2x5, napęd jest w rewelacyjnym stanie. Hamulce single pivot ( klocki do wymiany). Manetki na ramie.

Koła są w słabym stanie, ale zrobi się co będzie się dało.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kaido2, ale ty swoje wynalazki id diable dostajesz Nikt za taką cenę by ich nie miał.

 

 

 

Od diabła kupiłem też koła, - niezłe szatany, ale sam też jestem diabeł, bo sprzedałem całkiem przyzwoitą szosę za 3,5 stówy, fakt, że bez przedniego koła, bo było już za bardzo rozje..ne, ale?

 

No i diabeł jest wszędzie gdzie się nie ruszę, sprawdzałem kilka dni temu i on nadal na mnie paczy:

 

20tysi.jpg

 

I niczego bym nie podejrzewał dopóty podczas treningu na torze samochodowym leciały takie numery, że sam byłem w szoku, bo: Bałem się jechać co by nie zejść po mocnych 130 km wykonanych wcześniej.

 

Dziś też się działo z wynalazka, ale nie będę już przynudzał......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koło. Po przeglądzie i czyszczeniu i smarowaniu piasty. Teraz prostowanie. Kilka szprych i nypli poszło do wymiany.

 

6d05082b32516678a11506e105f66776.jpg

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaido dziękuję za wyjaśnienia.

 

Chodzi mi jakaś tania szosówka po głowie, bo nie chce mi się z Wawy na Roztocze ze sobą roweru wozić, z drugiej strony jak się raz na dwa tygodnie pojawię w rodzinnym domu na weekend, to nie mam na czym  pośmigać, a jest gdzie, bo drogi dobre, sporo przyjaznych dla amatora podjazdów/zjazdów i piękne widoki.

Myślałem nad tym Tribanem 540, fundusze mnie jakoś szczególnie nie ograniczają, tylko rozsądek podpowiada, że nie ma co inwestować w rower, na którym przy złych wiatrach przejadę się raz w miesiącu. Poza tym nie wiem, czy szosówka będzie mi leżała, bo takową jeździłem tylko na krótkich odcinkach.

Jednak wydać na byle co 2k, żeby za rok sprzedać za pół ceny i finalnie kupić coś lepszego też mi się średnio kalkuluje.

Edytowane przez Stierlitz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie działa? Reczej nie trzeba.

Ciekawy temat. Hamulce hydrauliczne na wodę. Można znaleźć na piechotę. Forum szajbajk ->> luźne pogaduchy ->> kto zgadnie jakie to hamulce.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdyby mogły być na wodę to by takie były  ;)  nawet w rowerze idzie zagotować heble więc woda raczej słabo się sprawdzi, przynajmniej tam gdzie heble mają co robić 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Woda z glikolem. Więc nie sama. Do mnie w każdym razie to nie przemawia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej rewolucji nie będzie, tak czy inaczej bazą będzie olej. Odporność termiczna wody, ściśliwość, woda jest dobra do bidonu  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedno mają głupio rozwiązane. Nie ma zbiornika wyrównawczego. Czyli korekcję skoku klamki względem eksploatacji klocków trzeba przeprowadzać ręcznie... Lipa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaido dziękuję za wyjaśnienia.

 

Chodzi mi jakaś tania szosówka po głowie, bo nie chce mi się z Wawy na Roztocze ze sobą roweru wozić, z drugiej strony jak się raz na dwa tygodnie pojawię w rodzinnym domu na weekend, to nie mam na czym  pośmigać, a jest gdzie, bo drogi dobre, sporo przyjaznych dla amatora podjazdów/zjazdów i piękne widoki.

Myślałem nad tym Tribanem 540, fundusze mnie jakoś szczególnie nie ograniczają, tylko rozsądek podpowiada, że nie ma co inwestować w rower, na którym przy złych wiatrach przejadę się raz w miesiącu. Poza tym nie wiem, czy szosówka będzie mi leżała, bo takową jeździłem tylko na krótkich odcinkach.

Jednak wydać na byle co 2k, żeby za rok sprzedać za pół ceny i finalnie kupić coś lepszego też mi się średnio kalkuluje.

Zawsze możesz kupić Tribana 100 i z czasem ewentualnie go udoskonalać pod swoje wymagania. Nadaje się do jazdy po lesie, a zmieniając koła na stricte szosowe można sobie poszaleć. Oczywiście można zmieniać same laczki, ale  dobre koła szosowe dają sporo radości, no i zmiana trwa chwilę.

 

Używka - Niestety to co często oznajmiają sprzedający ma się nijak do stanu faktycznego i taki rower do tysiąca złotych bywa niejednokrotnie skarbonką, bo po niewielkim przebiegu zaczyna się sypać, a i tak z doświadczenia wiem, że gumy z dętkami są często z marszu do zmiany, owijka, niejednokrotnie łańcuch i kaseta, więc kupno nawet takiego 540 jak nie wyjdzie tak samo, to niewiele drożej pomijając fakt, że rower na nowym osprzęcie i na gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jest. Płaskie 600mm zamiast wzniesionego 670mm i rogi :)

0a100ef47a57e287d8ee85652f6fbfbc.jpgea196c549f988316842c4a1a78255542.jpg

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się prezentuje. Przyjemniej się prowadzi? Powiedz co to za rogi.

 

NS Bikes to polska firma?

Edytowane przez suqub

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prowadzi się inaczej. Lepiej podjeżdża. Na zjazdach serce przyśpiesza. :) Zadowolony jestem z tej modyfikacji absolutnie.

 

Rogi, to ritchey wcs a gripy barflay.

 

Ns? Firma polska z tego co kojarzę. Ale ramy pewnie klepią na Tajwanie. Boskie ramy do enduro, szczególnie ich stalki crmo :)

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NS też gdzies widziałem że Polskie. A ja dzisiaj wpłaciłem zaliczkę na fulla. Jak wszystko będzie ok to za ok miesiąc będe posiadaczem Treka fuel ex 8 ad 2018 na kole 29  :o czekanie najgorsze 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na oficjalnej stronie treka chyba jeszcze nie ma, tak ma wyglądać:

19239662_1536848483056941_1302944837_n.p

 

z tego co zauważyłem to zmiany względem rocznika 2017 to koła Line Comp 30 ( w 2017 dostępne w wersji 9) oraz opony XR4 Team Issue które były dostepne dopiero w Remedym 9.8 więc Trek pomimo podniesienia ceny (+600zł) dość nieźle doinwestował model. Fuel ex 7 również podrożał ale specyfikacja została bez zmian (więc na minus). Warto nadmienić, że wersja 8 na kole 27.5+ ma napęd Sram GX 1x12 więc absolutna nowość ale do mojej jazdy 29 cali i 2x11 na XT jest lepszym wyborem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No piękna bestia... Tylko taka czarna. A jakie to to ma hamulce?

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w kwietniu na żywo widziałem fuela 7 w czerwonym macie i jest kozak, robi show ale cicho-ciemny 8 tez ma pazur  :lol:  niby taki szaraczek a rower jest świetnie wyposażony. Tylko muszę skilla podnieść bo na razie to jestem w stanie wykorzystać z 20% jego możliwości  :lol: Ale nie mogę się doczekać, napęd głównie na XT (poza przednią przerzutką i kasetą), zawias FOXa z tyłem Re:aktiv, heble przynajmniej półkę wyżej niż w x-calibrze i sztyca regulowana - dla mnie rower kompletny, którego nie będę umiał wykorzystać w 100% długi czas. Do tego wytrzymalsze obręcze i niezłe opony, jedyne co trzeba zrobić po zakupie do tubelesy 

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli heble będą pokroju deore... Metaliczne klocki i będzie moc.

Tubeless popieram w pełni, sam stosuję :)

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w spec na 2017 było napisane "deore" i tyle, na rok 2018 zauważyłem jakiś błąd w specyfikacji, może pisownia ale pewnie zostają "deore". Kumpel w remedym ma SLX M675 na metalikach i raz o mało co nie poleciałem przez kierownicę przy hamowaniu, jeżeli w fuleu będzie podobnie to będą więcej niż wystarczające.

Tubelesy będą na pewno, w x-calibrze na razie zostaje bez zmian. Ogólne X-caliber nigdzie nie jest wystawiony ale jeżeli ktoś jest chętny to jest na sell cały czas. Jeżeli zostanie to na przyszły rok dostanie opony Conti Double Fighter III

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gz zakupu @trollu. Tylko, że Gwiazdka za pół roku

@egzo23 super. Sam myślę nad zwężenie kierownicy. Jak mam możliwość to ręce trzymam bliżej srodka, na manetkach. Dlaczego zrezygnowałeś z ESI?

 

Koło juz do mnie jedzie. W tym tyg. powinno być.

Edytowane przez suqub

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.